گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۰

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۰

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار کمیک – سینمایی

اولین تصویر از فیلم Batgirl

اولین تصویر از Leslie Grace، بازیگر نقش باربارا گوردن یا Batgirl، در فیلم Batgirl منتشر شد. در این تصویر Grace را در لباس بت‌گرل می‌بینیم که از جدیدترین طراحی‌های کمیکی این شخصیت اقتباس شده. فیلم Batgirl قرار است در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی در HBO Max پخش شود. همچنین مایکل کیتون نیز در نقش بروس وین یا بتمن در این فیلم حضور خواهد داشت. البته، ناگفته نماند که شایعه شده Nightwing نیز در این فیلم حضور دارد.

فیلم‌برداری دکتر استرینج ۲ به پایان رسید و فیلم‌برداری Black Panther 2 ادامه یافت

فیلم‌برداری Doctor Strange in the Multiverse of Madness پیش از این به پایان رسیده بود اما طبق تشخیص تدوین‌گران و کارگردان این فیلم، سم ریمی، نیاز به برداشت مجدد چند صحنه بود که هم‌اکنون برداشت مجدد نیز به پایان رسیده است. همچنین فیلم‌برداری فیلم Black Panther 2 به هنرنمایی Letitia Wright ادامه یافت. او طی فیلم‌برداری یک صحنه دچار سانحه‌ای شده بود که پس از بهبودی به نقش خود بازگشت. Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶ می ۲۰۲۲) و Black Panther 2 در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) اکران خواهند شد.

از پوسترهای جدید فیلم‌های فلش، آکوامن ۲ و The Batman رونمایی شد

در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید. فیلم The Flash در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ (۴ نوامبر ۲۰۲۲)، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ (۱۶ دسامبر ۲۰۲۲) و فیلم The Batman در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ (۴ مارچ ۲۰۲۲) اکران می‌شوند. همچنین اعلام شده که مدت زمان فیلم بتمن ۱۷۶ دقیقه بوده که نزدیک به ۳ ساعت است.

اخبار کمیک – تلویزیونی

از اولین پوستر و تریلر سریال Moon Knight رونمایی شد

این هفته، بالاخره شاهد انتشار جزییاتی از سریال Moon Knight با هنرمایی اسکار آيزک بودیم. در ادامه می‌توانید پوستر این سریال و اولین تریلر آن را مشاهده کنید. Moon Knight در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ (۳۰ مارچ ۲۰۲۲) در شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شود.

 

 

اخبار کمیک!

دی سی از کمیک Flashpoint Beyond رونمایی کرد

سری کمیک فلش‌پوینت در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و الان پس از تقریبا ۱۰ سال، دی سی دنباله‌ای برای این سری معرفی کرده با محوریت بر بتمن توماس وین که دنبال دلایل وجود این تایم‌لاین می‌گردد. در ادامه می‌توانید کاور‌های اولین قسمت‌های این سری کمیک را مشاهده کنید.

انتشار سری جدید Amazing Spider-Man با کاورهای متعدد و متنوع

به مناسبت ۶۰ سالگی اسپایدرمن، مارول در تاریخ ۶ آپریل ۲۰۲۲ سری کمیک جدیدی از Amazing Spider-Man را شروع می‌کند که در آن پیتر پارکر به تنهایی می‌بایست با مشکلات زندگی‌اش دست‌وپنجه نرم کند وقتی به دلایلی چهار شگفت انگیز، اونجرز و دیگر همکاران و هم‌یاران قدیمی‌اش به کمک او نمی‌آیند. در ادامه کاورهای این سری کمیک را مشاهده می‌کنید.

کمیک Nightmare Country، اسپین‌آفی در دنیای سندمن (Sandman) معرفی شد

کمیک Nightmare Country قرار است روایت‌گر داستان Corinthian باشد که در آمریکا به دنبال شکار کابوسی دیگر سفر می‌کند که در همین حین با دو قاتل به نام‌های Mr. Agony و Mr. Ecstacy روبه‌رو می‌شود. این کمیک قرار است در تاریخ ۱۲ آپریل ۲۰۲۲ منتشر شود.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.