گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول بهمن ماه ۱۴۰۰

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار کمیک – سینمایی

شایعه: فیلم‌برداری اسپین‌آف اسپایدرمن یعنی فیلم Madame Web امسال شروع می‌شود

یک اینسایدر سونی خبر داده که فیلم Madame Web امسال فیلم‌برداری‌اش آغاز می‌شود. برنامه ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۹ توسط سونی انجام شده بود.

اولین تصاویر رسمی از مرد های عنکبوتی در فیلم Spider-Man No Way Home

بعد از اکران این فیلم، بالاخره سونی تصمیم گرفت تصاویری رسمی از مرد های عنکبوتی در این فیلم منتشر کند. همچنین لوگوی جدیدی نیز از این سه اسپایدرمن سینمایی رونمایی شده که روی تیشرت‌ها نیز چاپ شده است.

کلیپ‌ها و جزییات جدید از فیلم The Batman

کمتر از یک ماه تا اکران فیلم The Batman فاصله داریم و در این حین کلیپ‌ها و جزییات بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود تا ما را برای این فیلم بیشتر هیجان‌زده کند. در ادامه این کلیپ‌ها و پوستر جدید فیلم را می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

اخبار کمیک!

سری جدید کمیک‌های کاپیتان آمریکا معرفی شد

سری جدید کمیک‌های کاپیتان آمریکا تحت عناوین Captain America: Symbol of Truth و Captain America: Sentinel of Liberty با یک تریلر معرفی شد. این دو سری کمیک روی استیو راجرز و سم ویلسون متمرکز هستند.

از کاور کمیک What If… Miles Morales رونمایی شد

در جدید کمیک از سری What If… مایلز مورالز تبدیل به ولورین می‌شود. این کمیک توسط John Ridley نوشته و توسط فرید کرمی طراحی شده است. در ادامه می‌توانید کاور این کمیک را مشاهده کنید.

با همکار جدید نایت‌وینگ یعنی Bitewing آشنا شوید

در کمیک ۹۱ نایت‌وینگ (Nightwing) جدای از این‌که شاهد مسابقه والی وست و نایت‌وینگ خواهیم بود، گویا با توجه به کاور منتشر شده از این کمیک با همکار جدید او و لباس قهرمانی‌اش نیز آشنا می‌شویم. همکار Nightwing کسی نیست جز Bitewing! کمیک ۹۱ نایت‌وینگ در تاریخ ۱۶ آپریل ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

سری جدید کمیک Daredevil معرفی شد

سری جدید کمیک Daredevil که قرار است از ماه ژوئن سال جاری میلادی روانه بازار بشود، داستان این شخصیت را پس از سری کمیک DEVIL’S REIGN دنبال می‌کند، جایی که با تاریک‌ترین Hell’s Kitchen تاریخ روبه‌رو خواهیم شد. این کمیک توسط CHIP ZDARSKY نوشته و توسط MARCO CHECCHETTO طراحی می‌شود.

کمیک اقتباسی Cowboy Bebop معرفی شد

ممکن است که سریال Cowboy Bebop از شبکه نتفلیکس کنسل شده باشد، اما یک کمیک اقتباسی از این سریال در راه است که توسط یک تریلر معرفی شده. این کمیک دیروز یعنی ۲۶ ژانویه راهی بازار شد.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.