گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۰

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار کمیک – سینمایی

تام هالند می‌خواهد در آینده در نقش اسپایدرمن با Daredevil چارلی کاکس همکاری کند

تام هالند اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که خیلی از کار کردن با چارلی کاکس (بازیگر نقش Daredevil) لذت برده و دوست دارد بیشتر با او همکاری کند. او همچنین گفته که جز طرفداران سرسخت سریال Daredevil نتفلیکس بوده. از آنجا که خود چارلی کاکس نیز هنرنمایی در نقش Daredevil را دوست دارد و مایل به ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول است، بعید نیست در آینده شاهد همکاری اسپایدرمن و دردویل روی پرده نقره‌ای سینما باشیم.

از لو رفتن تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم The Batman تا پوسترهای جدید این فیلم

وب‌سایت آمازون هند با لیست کردن فیلم The Batman تاریخ عرضه نسخه بلوری این اثر را لو داد. طبق اطلاعات این وب‌سایت، The Batman در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۱ (۳۱ جولای ۲۰۲۲) عرضه می‌شود. ما نیز باید تا آن موقع منتظر تماشای نسخه باکیفیت این فیلم بمانیم! در ادامه می‌توانید پوسترهای جدید این فیلم را مشاهده کنید.

بازیگر نقش Madame Web در فیلم این شخصیت مشخص شد

داکوتا جانسون، بازیگر فیلم‌هایی مثل Fifty Shades و The Social Network، قرار است در اسپین‌آف سینمایی مرد عنکبوتی یعنی فیلم Madame Web در نقش همین شخصیت بازی کند. سونی در سال ۲۰۱۹ تولید این فیلم را اعلام کرده بود و فعلا به غیر از مشخص شدن بازیگر شخصیت اصلی‌اش، اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست.

استفاده فیلم‌های آکوامن ۲ و The Flash از فناوری‌های جدید جلوه‌های ویژه

بازیگر فیلم آکوامن ۲ یعنی Patrick Wilson در مصاحبه‌ای با Collider به فناوری‌های جدید جلوه‌های ویژه که در دو فیلم Aquaman and the Lost Kingdom و The Flash استفاده شده، اشاره کرد. او می‌گوید که از فناوری‌ها و تکنیک‌های VFX در این فیلم‌ها استفاده شده که پیش از این در هیچ فیلم دیگری از آنها استفاده نشده است.

راسل کرو به جمع بازیگران فیلم Kraven the Hunter پیوست

بازیگر فیلم‌های چون گلادیاتور یعنی Russell Crowe به جمع بازیگران فیلم Kraven the Hunter پیوست. نقش دقیق او در فیلم مشخص نشده ولی طبق اطلاعات در دسترس، در این فیلم خانواده Kraven نقش بزرگی در داستان فیلم ایفا می‌کنند، پس احتمالا راسل کرو یکی از اعضای خانواده Kraven باشد. فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی اکران شود.

از پوستر جدید فیلم Morbius رونمایی شد

فیلم Morbius با هنرنمایی جرد لتو که قرار است در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ (۱ آپریل ۲۰۲۲) اکران شود، از پوستر جدید خود رونمایی کرد با شعار A New Marvel Legend Arrives. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید.

اخبار کمیک – تلویزیونی

از تولید سریال Gotham Knights تا جزییات جدید ادامه سریال انیمیشنی مردان ایکس

احتمالا دیگر با نام Gotham Knights آشنا هستید، عنوان یک بازی ویدیویی در دنیای بتمن که خود بتمن در آن حضور ندارد. در دنیای Gotham Knights بتمن مرده و این وظیفه شاگردها و همراهان او (رابین، نایت‌وینگ، بت‌گرل و ردهود) است تا وظیفه محافظت از شهر گاتهام را به عهده بگیرند. شبکه CW در صدد تولید سریالی اقتباسی از این بازی ویدیویی بوده و به غیر از این موضوع که می‌دانیم قرار است چنین سریالی ساخته شود، فعلا اطلاعات بیشتری درباره سریال دسترس نیست.

نویسندگان دنباله سریال انمیشنی مردان ایکس (X-Men 97) از تعداد قسمت‌های فصل اول این سریال رونمایی کردند. طبق اطلاعات منتشر شده، فصل اول این سریال قرار است دارای ۱۰ قسمت باشد و در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.

اخبار کمیک!

کوچ بتمن از گاتهام به نیویورک با پوستر‌های جدید

بتمن جدید دنیای دی سی یعنی Jace Fox قرار بود در سری کمیک I Am Batman به نیویورک برود و محافظ این شهر بشود. بالاخره این اتفاق افتاده و دی سی با انتشار پوسترهایی این مهم را جشن گرفته و اطلاع‌رسانی کرده. در ادامه می‌توانید این پوسترها را به علاوه کاور کمیک I Am Batman 6 مشاهده کنید.

سری جدید کمیک Jurassic League اعضای لیگ عدالت را به دایناسور تبدیل می‌کند!

دایناسورهای قهرمان و عدالت‌جو به پا خیزید! سری کمیک Jurassic League که قرار است از ۱۰ می ۲۰۲۲ راهی بازار شود، اعضای لیگ عدالت را به دایناسور تبدیل کرده و ماجرای آنها را دنبال می‌کند! بتمن، سوپرمن، واندروومن به علاوه جوکر دایناسوری را می‌توانید در زیر مشاهده کنید!

مارول از اعضای جدید Savage Avengers رونمایی کرد

اعضای جدید Savage Avengers شامل آنتی ونوم، Conan و الکترا با لباس Daredevil می‌شود. کمیک Savage Avengers از تاریخ ۴ می ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. سری قبلی این کمیک در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود.

تغییر ظاهر و شخصیت The Punisher در سری جدید کمیک این شخصیت

دسامبر ۲۰۲۱ بود که مارول اعلام کرد منتظر تغییراتی برای شخصیت فرنک کسل یا The Punisher باشیم. جدای از تغییر ظاهر و لباس این شخصیت، از نظر اخلاقی نیز تغییراتی خواهد داشت که در سری جدید کمیک The Punisher در ماه مارچ شاهد آنها خواهیم بود.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.