گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار کمیک – سینمایی

کلیپ‌ جدیدی از فیلم The Batman منتشر شد

هر چه به اکران فیلم The Batman نزدیک‌تر می‌شویم، کلیپ‌ها و جزییات بیشتری از آن منتشر می‌شود. در ادامه کلیپ جدید این فیلم را تماشا می‌کنید. فیلم The Batman ۴ اسفند سال جاری اکران می‌شود.

 

 

دومین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شد

بالاخره تریلر مورد انتظار فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به‌نمایش درآمد و از زمان نمایش تا الان طرفداران مشغول برملا کردن رازهای آن هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶ می ۲۰۲۲) اکران می‌شود.

 

 

فیلم Spider-Man No Way Home رکورد فیلم آواتار را شکست

فیلم Spider-Man No Way Home با فروش ۷۶۰.۹ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی از فیلم آواتار جیمز کامرون با آمار فروش ۷۶۰.۵ میلیون دلار جلو زد و الان سومین فیلم پرفروش بعد از Star Wars: The Force Awakens و Avengers: Endgame به حساب می‌آید.

تولید انیمیشن‌هایی جدید از لاک‌پشت‌های نینجا

ViacomCBS اعلام کرد که انیمیشن‌های سینمایی جدید از دنیای لاک‌پشت‌های نینجا در دست تولید است که در سال ۲۰۲۳ روی شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد. هنوز جزییات زیادی از این انیمیشن‌ها در دسترس نیست، ولی گفته می‌شود تمرکز آنها روی شخصیت‌های منفی و خبیث لاک‌پشت‌ها خواهد بود.

اخبار کمیک – تلویزیونی

شخصیت اصلی سریال Gotham Knights نایت‌وینگ خواهد بود

جزییات بیشتری از سریال جدید CW یعنی Gotham Knights منتشر شده و گویا شخصیت اصلی این سریال نایت‌وینگ است و قرار است شرور اصلی مقابل او نیز «دختر جوکر» باشد! فیلم‌برداری این سریال به‌زودی در تورنتو کانادا شروع می‌شود و تا آن زمان هم جزییات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

فیلم‌برداری فصل دوم سریال لوکی به‌زودی شروع می‌شود

Owen Wilson بازیگر سریال لوکی در مصاحبه‌ای با رسانه Wired اعلام کرده که فیلم‌برداری فصل دوم این سریال به‌زودی از سر گرفته می‌شود و با این‌که تاریخ پخش دقیقی برای فصل دوم وجود ندارد، اما طبق گفته‌های او فصل دوم لوکی خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را داریم پخش خواهد شد.

اولین تریلر سریال اسپین‌آف The Boys یعنی Diabolical منتشر شد

پیش از این خبر از ساخته شدن یک سریال انیمیشنی براساس دنیای The Boys منتشر شده بود و هم‌اکنون اولین تریلر این سریال که Diabolical نام دارد به‌نمایش درآمده؛ در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید. این سریال دارای ۸ قسمت بوده و قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند سال جاری (۴ مارچ) پخش شود.

 

 

اخبار کمیک!

کمیک Batman The Knight از اولین تمرین‌های بروس وین برای بتمن شدن رونمایی می‌کند

کمیک Batman The Knight ماجرای اولین روزهای بروس وین را تعریف می‌کند که داشت برای بتمن شدن تلاش می‌کرد. این کمیک هم‌اکنون منتشر شده و در ادامه می‌توانید تصاویری از آن را مشاهده کنید.

از ظاهر جدید لوکی ۲۰۹۹ رونمایی شد

در کمیک Spider-Man 2099: Exodus #2 که قرار است ۱۸ می ۲۰۲۲ منتشر شود، مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ با لوکی دیداری خواهد داشت که در ادامه تصویری از این تقابل را مشاهده می‌کنید. لوکی ۲۰۹۹ پیش از این نیز در کمیک‌ها حضور داشته ولی ظاهر زیر، ظاهر جدید او به حساب می‌آید.

بتمن جدید دی سی به‌زودی با جوکری جدید مبارزه می‌کند

همان‌طور که می‌دانید بتمن جدید دی سی Jace Fox پسر لوشس فاکس است که اخیرا نیز از گاتهام به نیویورک کوچ کرده تا با جنایت در این شهر مبارزه کند؛ اما یک شهر جدید با بتمن جدید نمی‌تواند بدون جوکر بماند، درست است؟ نویسنده کمیک I Am Batman گفته که به‌زودی با جوکر Jace Fox آشنا خواهیم شد.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. You choose peace or war?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.