اگر شخصیت‌های دی سی نویسنده وبلاگ بودند، وبلاگ‌شان درباره چه بود؟

اگر شخصیت‌های دی سی نویسنده وبلاگ بودند، وبلاگشان درباره چه بود؟

پیوستن محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای دی سی به وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد! با کافه کمیک همراه باشید تا ده شخصیت کمیک‌های دی سی که در این شبکه‌ها موفق خواهند شد را معرفی کنیم.

به لطف رشد پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، معروف شدن کار سختی نیست. می‌بینیم که برخی سلبریتی‌های اینترنتی توسط همین شبکه‌های اجتماعی به معروفیت بالایی رسیدند.

این رشد از چشم صنعت کمیک پنهان نمانده و کاراکتر و داستان‌های بی‌شماری بوده که کاملا درباره رشد این شبکه‌هاست. در این مقاله می‌بینیم کدام شخصیت‌های دنیای کمیک گزینه مناسبی برای پیوستن به این پدیده می‌شدند.

10- رد رابین (Red Robin): او در راه اندازی هر وبلاگی که در آن پیچیدگی‌های علوم کامپیوتر را توضیح می‌دهد و کاوش می‌کند بسیار موفق خواهد بود.

Red Robin: he would be highly successful running any blog where he'd explain & explore the intricate workings of computer science

رابین سوم یعنی تیم دریک (Tim Drake) پس از مرگ جیسون تاد به دست جوکر به دلیل هوش بالا و مهارت‌های تکنولوژیکی‌اش در میان بسیاری از همراهان بتمن برجسته شد.

او ابتدا با هک کردن حساب پنگوئن توجه بتمن را به خود جلب کرد که دریک و خانواده‌اش را در معرض خطر قرار داد. در حین این‌که والدینش در برنامه حمایت شاهدین دادگاه بودند، بروس مهارت‌های تیم را شناخت و او را زیر پر و بال خود گرفت.

تیم در راه‌اندازی هر وبلاگ یا کانال ویدیویی که در آن کاربردهای پیچیده علوم کامپیوتر را توضیح می‌دهد و کاوش می‌کند بسیار موفق خواهد بود و احتمالا برای هر کسی که به دنبال مسیر شغلی در این زمینه است بسیار مفید خواهد بود. ویدیوهای تعمیر وسایل هم موضوع خوب دیگری است که او می‌تواند در آن برتری یابد.

9- یتیم (Orphan): وبلاگ او بدون شک به دیگران کمک می‌کند تا زبان اشاره را بهتر بفهمند و با آن ارتباط برقرار کنند.

یتیم

یتیم

کاساندرا کین (Cassandra Cain) که زمانی با نام Batgirl نیز شناخته می‌شد و اکنون یتیم است، دختر قاتل لیدی شیوا و دیوید کین بود. او از سنین پایین به این سمت هدایت شده بود که بهترین قاتل جهان باشد و حتی از مادرش پیشی بگیرد.

برای اطمینان از «بهترین» آموزش ممکن، کاساندرا تا حد زیادی از تماس و گفتار انسانی جدا بود. اگرچه او تبدیل به سلاحی شد که مربیانش می‌خواستند، اما لال ماند و قادر به خواندن و نوشتن نبود.

با این‌که کاساندرا در نهایت توانست مهارت‌های اجتماعی خود را تقویت کند، توانایی او در «خواندن» اعمال دیگران هرگز محو نشد و اغلب به او برتری خوبی نسبت به دشمنانش می‌داد و به او اجازه می‌داد حرکات آن‌ها را پیش‌بینی کند. او همچنین می‌تواند به طور موثر لب‌خوانی کند، بنابراین تسلط بر زبان اشاره برای او چندان دشوار نیست.

8- دیمین وین (Damian Wayne): به راحتی می‌توان تصور کرد که او در حال بررسی، بحث و ارزیابی هر سلاح باستانی که پیدا می‌کند (به ویژه شمشیرها) است.

دیمین وین

دیمین وین

دیمین، پسر بتمن و تالیا الغول (Talia al Ghul)، یک رزمی کار و قاتل بسیار آموزش دیده است. داستان‌های او اغلب او را در تضاد بین دو شخصیتش، قطب‌نمای اخلاقی پرنوسانش، و تلاش او برای یافتن هویتش در جهان دنبال می‌کند. امروزه، او نقش آخرین رابین بتمن و گه‌گاه عضوی از تایتان‌های نوجوان را بازی می‌کند.

دیمین که نوه راس الغول (Ra’s al Ghul) است، همیشه به سلاح‌های باستانی دسترسی داشته و اغلب ترجیح می‌دهد از شمشیر در نبردهایش استفاده کند.

او برای هر نوع صنعت‌گری درجه یکی ارزش بالایی قائل است، بنابراین تصور این‌که او در حال بررسی، بحث و رتبه‌بندی هر چیزی که پیدا می‌کند است آسان است حتی اگر این کارها «کارهای یک بچه پولدار» نامیده شود.

7- دانا تروی (Donna Troy): وبلاگ او به نوشتن داستان برای هر عکسی که می‌گیرد اختصاص دارد

دانا تروی

دانا تروی

شاید یکی از پیچیده‌ترین و گیج‌کننده‌ترین ریشه‌های تاریخ دی‌سی، داستان پس‌زمینه دانا تروی باشد که بارها مورد بازبینی قرار گرفته است، اما او همیشه یک کپی از واندروومن (Wonder Woman) باقی‌مانده است. داستان‌های جدید او را به عنوان عضو و رهبر تایتان‌ها و تایتان‌های نوجوان معرفی کرده و اخیراً به‌عنوان یکی از اعضای کنترل‌شده شش مخفی (Secret Six) بتمنی که می‌خندد معرفی شد.

به عنوان یک آمازونی، دانا به طور طبیعی دانش گسترده‌ای از جنگ و سلاح دارد، اما علایق او بسیار فراتر از میدان جنگ است. دانا اغلب در حال ژست گرفتن با تایتان‌ها دیده می‌شود که مشتاق نشان دادن کار خود هستند. وبلاگ او به نوشتن داستان برای هر عکس اختصاص دارد که می‌تواند شامل اسب بالدار او دیسکوردیا نیز باشد.

6- پسر جانور (Beast Boy): برای او بسیار آسان است که با وبلاگی که به سبک زندگی گیاه‌خواری/وگان اختصاص داده شده، طرفدارانی به دست آورد.

پسر جانور

پسر جانور

پسر جانور فرزند دو دانشمند است که برای احیای یک گونه منقرض شده کار می‌کنند، زمانی که والدینش یک آزمایش علمی غیرممکن انجام دادند تا زندگی او را از یک بیماری کشنده نجات بدهند، قدرت‌های خود را به دست آورد. وقتی او به خوی انسانی‌اش بازگشت، با مو، پوست، چشمان سبز و توانایی تغییر شکل به هر حیوانی که می‌خواست باقی ماند.

بسیاری از نسخه های مختلف این شخصیت، او را به‌عنوان یک گیاه‌خوار متعهد نشان می‌دهند که از خوردن حیواناتی که به راحتی می‌تواند به آن‌ها جهش پیدا کرده، امتناع می‌کند. گیاه‌خواری در دهه گذشته به طور فزاینده‌ای محبوب شده، بنابراین برای او به راحتی می‌توان طرفداران آنلاین زیادی دست و پا کند.

تماشای تبدیل او به حیوانات مختلف در حین آماده‌سازی غذاها بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود و هرگونه حضور مهمان دیگر تایتان‌ها در وبلاگ یا کانال او بیش از حد مورد استقبال قرار می‌گیرد.

5- زاتانا (Zatanna): به راحتی می‌توان فهمید که او وبلاگی برای توضیح مکانیزم مهارت‌های خود دارد.

زاتانا

زاتانا

دختر شعبده‌باز قدرتمند دی سی زاتارا (Zatara) یعنی زاتانا یک شخصیت نابغه است که توانایی‌هایش از پدرش پیشی می‌گیرد و او را به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های جادویی دی سی معرفی می‌کند. زاتانا که روی صحنه یک مجری است، استعدادهای جادویی خود را در اجراهای خود گنجانده و تشخیص این‌که چه چیزی «واقعی» است را دشوار می‌کند.

زاتانا علاوه بر قدرت‌های جادویی‌اش، ذهن‌خوانی بسیار ماهر و استاد ترفندهای حیله‌گرانه است. دیدن او که وبلاگی برای توضیح مکانیزم مهارت‌هایش دارد، احتمالاً در یوتیوب یا تیک تاک بسیار معروف و پربازدید می‌شود.

4- پسر دریا (Aqualad): تصور این‌که او نوعی مربی و راهنمای آنلاین شنا باشد، سخت نیست.

پسر دریا

پسر دریا

پسر بلک مانتا یعنی کالدورام (Kaldurahm)، توسط مرا (Mera) و برای محافظت از خودش در خشکی پنهان شد، جایی که او میراث خود را برای والدین جدیدش فاش کرد و چندین مورد از Xebel را برای «زمانی که آماده شد» به آن‌ها واگذار کرد. کالدور با حرکت معروف «حامل آب» خود به آکوامن و مرا در مبارزه با پدرش که سعی کرده بود او را فریب بدهد و از او سوءاستفاده کند، پیوست.

اگرچه کالدور توسط والدینش از هر نوع آب دوری می‌کرد (چون در صورت تماس با آب، مانتا او را پیدا می‌کرد)، اما به لطف فیزیولوژی و آموزش آکوامن به سرعت با شنا سازگار شد. با توجه به ارتباط مادام العمر او با دنیای انسانی و شخصیت نسبتاً جوان او، تصور این‌که او نوعی مربی و راهنمای آنلاین شنا باشد سخت نیست.

3- استارفایر (Starfire): هر وبلاگی که او درباره تجربیاتش در مورد غذا راه اندازی کند مطمئناً سرگرم کننده می‌شود

استارفایر

استارفایر

استارفایر که معمولاً عضوی از تایتان‌های نوجوان است، یک شاهزاده بیگانه از سیاره تاماران است که برای فرار از بردگی به زمین گریخت. استارفایر در تمام نسخه‌های خود دارای قدرت فراانسانی، استقامت و پرواز است و می‌تواند انفجارهای فرابنفش معروف به استاربولت را شلیک کند. در حالی که او کاملاً قادر است یک رهبر جدی و فداکار باشد، معمولاً نگرش شاد و بی دغدغه‌ای از خود نشان می‌دهد.

همه نسخه‌های او در شیفتگی و تمایل به یادگیری در مورد فرهنگ و سنت‌های انسانی، اغلب با نتایج طنزآمیز، مانند اعتقاد به اینکه خردل یک لایه روی پیتزا است، مشترک است. هر وبلاگی که او درباره تجربیات غذایی خود راه‌اندازی کند، بدون شک سرگرم‌کننده خواهد بود، زیرا احتمالاً مواد عجیب و غریب را با هم ترکیب می‌کند و نام‌های به همان اندازه عجیب و غریب برای خلاقیت‌ها و غذاهای خود ایجاد می‌کند.

2- نایت وینگ (Nightwing): محتوای وبلاگ او احتمالاً از رژیم غذایی گرفته تا تمریناتش را پوشش می‌دهد و او تعداد زیادی فیلم و راهنمای تمرین خواهد داشت.

نایت وینگ

نایت وینگ

دیک گریسون (Dick Grayson)، همکار اصلی رابین و بتمن (به غیر از Ghost-Maker)، به عنوان یکی از اعضای خانواده خفاشی، یک تایتان نوجوان و یک مامور مخفی، فعالیتی گسترده داشته است.

توانایی‌های نایت وینگ که اغلب به عنوان یکی از بهترین مبارزان تن به تن در خانواده خفاش‌ها، پس از کاساندرا کین و خود بتمن و با استعدادترین آکروبات این جمع شناخته می‌شود، نتیجه تمرین سخت و اراده است. این همان آموزشی است که هر وبلاگ یا کانال یوتیوبی که او اداره کند را موفق می‌کند.

1- پویزن آیوی (Poison Ivy): او می‌تواند وبلاگ را به عنوان یک سرگرمی در نظر بگیرد و آن را وسیله‌ای برای آموزش بشریت در مورد چگونگی کمک به محیط زیست بداند.

پویزن آیوی

پویزن آیوی

انگیزه اصلی آیوی محافظت از محیط زیست است یعنی تمام زندگی گیاهی روی زمین و او هیچ ابایی از انجام کاری برای تحقق بخشیدن به بینش خود ندارد. این امر اغلب او را در مسیری شرور و ضد‌قهرمانانه قرار داده است، اما همیشه نشانه‌هایی از طبیعت خوب در هسته او وجود داشته.

اگرچه ممکن است در ابتدا با توجه به نفرت عمومی آیوی از انسانیت این امر غیرممکن به نظر برسد اما اداره یک وبلاگ ممکن است همان چیزی باشد که آیوی به آن نیاز دارد. شاید زمانی که او در حین توانبخشی است، بتواند وبلاگ را به عنوان یک سرگرمی در نظر بگیرد و از آن برای آموزش به بشریت در مورد چگونگی کمک به محیط زیست استفاده کند.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اگر شخصیت‌های دی سی نویسنده وبلاگ بودند، وبلاگ‌شان درباره چه بود؟
  • نام: دی سی یا .Detective Comics, Inc
  • سال تاسیس: 1934
  • موسس: مالکوم ویلر-نیکلسون
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • حوزه فعالیت: نشر و تولید کتاب‌های مصور
  • درآمد: طبق گزارشات در سال ۲۰۲۰، ۱/۲۸ میلیارد دلار