۱۰ بازیگری که در گرفتن نقش‌ های DCEU شکست خوردند

دنیای dceu

از مت بومر (Matt Bomer) در نقش سوپرمن گرفته تا جان هم (Jon Hamm) در نقش بتمن، با کافه کمیک همراه باشید تا ۱۰ بازیگری را معرفی می‌کنیم که می‌توانستند در فیلم‌های DCEU حضور داشته باشند اما اینطور نشد.

فیلم‌ها دائماً از جهنم تولید بیرون می‌روند، فقط به این دلیل که اگر بازیگری انتخاب شده، به این معنا نیست که فیلم حتما تولید خواهد شد. گاهی اوقات، یک تضاد در برنامه‌ریزی مانع از این می‌شود که بازیگر بتواند شنل و روپوشش را به تن کند.

از زمان شروع دنیای سینمایی دی سی با فیلم مرد فولادی (Man of Steel) در سال ۲۰۱۳، بازیگران دی سی به واسطه‌ی هنری کویل در نقش سوپرمن استوار بوده‌اند. در ادامه، فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با بازی بتمن بن افلک، زن شگفت انگیز با بازی گال گدوت (Gal Gadot)، آکوامن با بازی جیسون موموآ (Jason Momo) اضافه شدند.

جوخه انتحار هارلی کویین (Harley Quinn) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) را به ترکیب اضافه و هرکدام شخصیت‌های فرعی جدیدی را به فرانچایز معرفی کردند. فهرست بازیگران این فرانچایز همچنان در حال رشد است و استودیو وظیفه‌ی انتخاب نقش‌های بسیار پرطرفدار کمیک را دست کم نمی‌گیرد.

شماره ۱۰: مت بومر در نقش سوپرمن

مت بومر در نقش سوپرمن

مت بومر در نقش سوپرمن

انتخاب اصلی تهیه‌کنندگان مرد فولادی برای نقش کال ال (Kal-El)، مت بومر (Matt Bomer) بود. بومر پیش از این صداپیشگی سوپرمن را در انیمیشن Superman: Unbound بر عهده داشت و در سریال تلویزیونی Doom Patrol ترجیح داد نقش منفی آن را بازی کند.

جو مانگانیلو (Joe Manganiello) همچنین با زک اسنایدر (Zack Snyder) ملاقات کرد تا در مورد این نقش صحبت کنند، اما تعهدات او به True Blood مانع از گرفتن این نقش شد. مانگانیلو در نهایت برای مدت کوتاهی در صحنه‌ی پس از تیتراژ، به عنوان دِث استروک (Deathstroke)، در لیگ عدالت ظاهر شد که دستاوردی به همراه نداشت.

شماره ۹: اما رابرتز در نقش هارلی کوئین

بازیگری اما رابرتز در دنیای dceu

بازیگری اما رابرتز در دنیای dceu

قبل از این‌که مارگو رابی نقش هارلی کویین را در فیلم جوخه انتحار به دست آورد، به اما رابرتز (Emma Roberts) این نقش پیشنهاد شد. با این حال، قبل از آن نقش اصلی سریال تلویزیونی Scream Queens به او پیشنهاد شده بود، بنابراین او این نقش در فیلم کمیک را رد کرد.

پس از این‌که رابرتز خودش را از فهرست نهایی کنار کشید، بازیگران زیادی از جمله آلیسون بری (Alison Brie)، رونی مارا (Rooney Mara)، آماندا سیفرید (Amanda Seyfried)، اما استون (Emma Stone) و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) در نظر گرفته شدند. مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) نیز در نظر گرفته شده بود، اما او نقش شکارچی (Huntress) را در فیلم Birds of Prey بازی کرد.

شماره ۸: برایان کرانستون به عنوان کمیسر گوردون

برایان کرانستون به عنوان کمیسر گوردون

برایان کرانستون به عنوان کمیسر گوردون

کمیسر گوردون (Gordon) در لیگ عدالت سال ۲۰۱۷ با بازی جی کی سیمونز (J.K. Simmons. Simmons) به دی سی معرفی شد. سیمونز که قبلا در سه گانه‌ی مرد عنکبوتی سام ریمی نقش جی. جونا جیمسون (J. Jonah Jameson) ایفای نقش کرده بود، اولین انتخاب تهیه‌کنندگان برای این نقش نبود.

در ابتدا این نقش به برایان کرانستون (Bryan Cranston)، ستاره سریال بریکنیگ بد (Breaking Bad) پیشنهاد شد، اما او آن را رد کرد. کرانستون پیش از این در انیمیشن کمیک Batman: Year One صداپیشگی گوردون را بر عهده داشت.

شماره ۷: جان سینا در نقش شزم

جان سینا در نقش شزم

جان سینا در نقش شزم

دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) در مراحل اولیه‌ی تولید شزم (Shazam) با جان سینا برای صحبت در مورد نقش این شخصیت دیدار کرد. سینا مجبور شد این نقش را رد کند، زیرا برنامه فیلم‌برداری شزم با برنامه بامبل بی (Bumblebee) در تضاد بود. سینا به‌زودی به دی سی ملحق شد، زیرا قرار بود در فیلم جوخه انتحاری ایفای نقش کند.

البته، زاکاری لیوای (Zachary Levi) در نهایت نقش شزم را به دست آورد و پس از به حاشیه رانده شدن نقش او در دو فیلم ثور (Thor)، نقشی در کمیک به زاکاری داده شد که شایسته‌ی جذابیت‌های او بود.

شماره ۶: زوئی سالدانا به عنوان لوئیس لین

زوئی سالدانا به عنوان لوئیس لین

زوئی سالدانا به عنوان لوئیس لین

قبل از این‌که ایمی آدامز (Amy Adams) برای بازی در نقش لوئیس لین (Lois Lane) در فیلم مرد پولادی انتخاب شود، زوئی سالدانا (Zoe Saldaña) از نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) تا حد زیادی در مراحل انتخاب بازیگر پیش رفت. اگر آدامز این نقش را رد می‌کرد، احتمالا سالدانا آن را می‌گرفت.

تعدادی دیگر از بازیگران، از جمله جسیکا بیل (Jessica Biel)، ریچل مک آدامز (Rachel McAdams)، آماندا سیفرید و کریستن استوارت (Kristen Stewart)، همگی تست‌های این نقش را انجام دادند.

شماره ۵: اولگا کوریلِنکو در نقش زن شگفت انگیز

اولگا کوریلِنکو در نقش زن شگفت انگیز

اولگا کوریلِنکو در نقش زن شگفت انگیز

قبل از اینکه گال گدوت نقش پرنسس دایانا را بازی کند نایب قهرمانان این نقش، اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko) و الودی یونگ (Élodie Yung) بودند. با جیمی الکساندر (Jaimie Alexander) نیز در مورد این نقش صحبت شد، اما او بخاطر تعهداتش به MCU مجبور شد آن را رد کند.

در طول سال‌ها، قبل از این‌که دی سی شروع به کار کند و فیلم‌های نامرتبط به زن شگفت انگیز در حال ساخت و ساز باشند، ساندرا بولاک (Sandra Bullock)، سارا میشل گلر (Sarah Michelle Gellar)، اوا گرین (Eva Green)، آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)(که از آن زمان صداپیشگی زن شگفت انگیز را در فیلم لگو بر عهده داشته است) همه برای این قسمت در نظر گرفته شده بودند.

شماره ۴: رایان گاسلینگ در نقش جوکر

رایان گاسلینگ در نقش جوکر DCEU

رایان گاسلینگ در نقش جوکر DCEU

زمانی که فیلم جوخه انتحار در حال ساخت بود، اولین انتخاب تهیه‌کنندگان برای نقش جوکر، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) بود. با این حال، گاسلینگ آن را رد کرد، زیرا نمی‌خواست در چندین فیلم بازی کند.

از قضا، جرد لتو (Jared Leto)، که در نهایت نقش را به دست آورد، در این نقش به قدری نامحبوب بود که هرگز از او خواسته نشد در فیلم کمیک دیگری بازی کند. قبل از انتخاب لتو، مارک استرانگ (Mark Strong)، مت اسمیت (Matt Smith) و شارلتو کوپلی (Sharlto Copley) همگی برای این نقش در نظر گرفته شده بودند.

شماره ۳: نیکول کیدمن در نقش ملکه هیپولیتا

نیکول کیدمن در نقش ملکه هیپولیتا

نیکول کیدمن در نقش ملکه هیپولیتا

قبل از اینکه کانی نیلسن (Connie Nielsen) برای بازی در نقش ملکه هیپولیتا dceu در فیلم زن شگفت انگیز سال ۲۰۱۷ انتخاب شود، هم شارلیز ترون (Charlize Theron) و هم نیکول کیدمن (Nicole Kidman) برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. در عوض، کیدمن سال بعد به عنوان یک ملکه در فیلم آکوامن Aquaman نقش‌آفرینی کرد.

شماره ۲: تام هاردی در نقش ریک فلگ

تام هاردی در نقش ریک فلگ

تام هاردی در نقش ریک فلگ

انتخاب اصلی تهیه‌کنندگان جوخه انتحار برای ایفای نقش ریک فلگ (Rick Flag)، تام هاردی (Tom Hardy) بود. حتی زمانی که فیلم در مرحله پیش از تولید بود، او برای بازی در این نقش قرارداد امضا کرد. با این حال، زمانی که هاردی در کنار لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) پیشنهاد حضور در فیلم بازگشته Revenant را دریافت کرد، عاقلانه تصمیمش را عوض و در آن فیلم ایفای نقش کرد. این امر، راه را برای گرفتن نقش توسط جول کینامن (Joel Kinnaman) هموار کرد.

شماره ۱ بازیگران دنیای dceu : جان هام در نقش بتمن

جان هام در نقش بتمن

جان هام در نقش بتمن

پس از این‌که دنباله‌ی مرد پولادی با بازی بتمن دوباره ساخته شد، به هر دوی جان هم (Jon Hamm) و جاش برولین (Josh Brolin) پیشنهاد نقش بروس وین داده شد. اما در آخر بن افلک این نقش را گرفت. جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) به یاد می‌آورد که زک اسنایدر سر صحنه فیلمبرداری واچمن Watchmen گفت که دوست دارد روزی فیلم The Dark Knight Returns را اقتباس و مورگان را برای بازی در نقش بتمن انتخاب کند. زمانی که Batman v Superman در حال ساخت بود، از مورگان برای بازی در نقش بتمن دعوت نشد، اما او در سکانس فلش بک پرده‌ی اول، نقش توماس وین را بازی کرد.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

۱۰ بازیگری که در گرفتن نقش‌ های DCEU شکست خوردند
  • نام: دی سی یا .Detective Comics, Inc
  • سال تاسیس: 1934
  • موسس: مالکوم ویلر-نیکلسون
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • حوزه فعالیت: نشر و تولید کتاب‌های مصور
  • درآمد: طبق گزارشات در سال ۲۰۲۰، ۱/۲۸ میلیارد دلار