مردان عنکبوتی: 16 شخصیت عنکبوتی از تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

مردان عنکبوتی: 16 شخصیت عنکبوتی از تریلر جدید انیمیشن مارول

تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse منتشر شد و شخصیت‌های عنکبوتی زیادی در این تریلر خودنمایی می‌کنند. تقریبا تعداد این شخصیت‌های عنکبوتی بیشتر از آن هستند که بتوان آن‌ها را شمرد اما جالب‌ترین یا بامزه‌ترین شخصیت‌ عنکبوتی کدام است؟

هنوز تا تاریخ 2 ژوئن 2023 و اکران دومین فیلم انیمیشنی مرد عنکبوتی زمان زیادی مانده است. در این فیلم چندین کارگردان حضور خواهند داشت: خواکیم دوس سانتوس ( Joaquim Dos Santos) (ولترون: مدافع افسانه ای (Voltron: Legendary Defender))، کمپ پاورز (Kemp Powers) (روح (Soul))، و جاستین تامپسون ( مرد عنکبوتی: ورود به دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse)).

دیو کالاهام، نویسنده شانگ چی و مورتال کامبت، به فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگان دنیای عنکبوتی می‌پیوندد که در آن شمیک مور (Shameik Moore)، هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) و جیک جانسون (Jake Johnson) دوباره نقش قهرمانان عنکبوتی را ایفا می‌کنند. اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، آیسا ری (Issa Rae)، دانیل کالویا (Daniel Kaluuya)، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) و جورما تاکونه (Jorma Taccone) تازه واردان این فیلم هستند.

داستان فیلم بین شش جهان می‌گذرد و دارای 240 شخصیت است و هر جهانی احساس متمایز خود را خواهد داشت. از ظاهر تریلر جدید ده‌ها مورد از این شخصیت‌ها را می‌بینیم. برخی از این شخصیت‌ها از دنیای کتاب‌های مصور، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها سرچشمه می‌گیرند و برخی از این کاراکترها به نظر می‌رسد که به تازگی و برای این فیلم ساخته شده‌اند.

با مرور تریلر، 16 مرد عنکبوتی را پیدا کردیم که دوستشان داشتیم و تصمیم گرفتیم آن‌ها را برای شما رتبه بندی کنیم. برای مطالعه این مقاله با کافه کمیک همراه باشید. شخصیت عنکبوتی مورد علاقه شما از تریلر کیست؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

16- زره عنکبوتی (Spider-Armor)

مرد عنکبوتی سیاه و خاکستری موجود در این تصویر زره عنکبوتی MK I است. پیتر پارکر این زره را برای مبارزه با ماموران جدید (New Enforcers)، گروهی از شخصیت‌های منفی با سلاح‌های قدرتمند ساخته است. این لباس حسی شبیه دهه 90 میلادی با خود دارد.

زره عنکبوتی در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

زره عنکبوتی در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

15- کین پارکر (Kaine Parker) در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

دومین اسکارلت عنکبوتی (Spider Scarlet)، تلاشی برای شبیه سازی پیتر پارکر توسط شخصیت شرور شغال بود. چشم‌ها در لباس قرمز و مشکی در شخصیت سمت چپ متفاوت به نظر می‌رسند، اما شبیه به همان شخصیت است.

کین پارکر

کین پارکر

14- مرد عنکبوتی با شکم برآمده (Dad Bod Spider-Man)

با افزایش سن، کاهش وزن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. به نظر می‌رسد مرد عنکبوتی سمت چپ نیز این مشکل را دارد.

مرد عنکبوتی با شکم برآمده در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

مرد عنکبوتی با شکم برآمده در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

13- مرد عنکبوتی دنیای مانگایی (Mangaverse Spider-Man)

این نسخه از مرد عنکبوتی برگرفته از یک مینی سریال در سال 2002 با عنوان دنیای مانگایی مارول: مرد عنکبوتی (Marvel Mangaverse: Spider-Man) است.

مرد عنکبوتی دنیای مانگایی

مرد عنکبوتی دنیای مانگایی

12- زره عنکبوتی (Spider-Armor MK II)

زره MKII بیشتر به عنوان لباس مشکی و طلایی مرد عنکبوتی شناخته می‌شود، این لباس از Horizon Labs تهیه شد و مرد عنکبوتی برای مبارزه با شخصیت شروری به نام فاجعه (Massacre) به آن نیاز داشت.

Spider-Armor MK II در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

Spider-Armor MK II در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

11- بگمن (Bagman)

این از نظر فنی همان بگمنی نیست که ما او را می‌شناسیم و دوست داریم؛ چون کیسه‌ای روی سرش بود و لباس چهار شگفت‌انگیز به تن داشت اما این کاراکتر اشاره خوبی به آن شخصیت است.

بگمن

بگمن

10- نگهبان عنکبوتی در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

در یک جای تریلر، مرد عنکبوتی را می‌بینیم که ترافیک را هدایت می‌کند و او در لباس نگهبانی است.

نگهبان عنکبوتی در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

نگهبان عنکبوتی در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

9- ورزشکار عنکبوتی (Spider-Jock)

در ابتدا فکر می‌کردیم که این یک کراس اوور فلش تامپسون/مرد عنکبوتی است، اما فلش قبلاً به عنوان مرد عنکبوتی ظاهر شده بود: او این لباس را پوشیده بود اما هیچ یک از قدرت‌های مرد عنکبوتی را نداشت. شاید اینجا جهانی باشد که فلش تامپسون، یک ستاره فوتبال دبیرستان توسط عنکبوت رادیواکتیو گزیده شده است.

ورزشکار عنکبوتی

ورزشکار عنکبوتی

8- میبل رایلی (Maybelle Reilly)

این شخصیت که با نام لیدی اسپایدر نیز شناخته می‌شود، در رویداد جهان عتکبوتی مارول ظاهر شد. او طراحی بسیار جالب و تقریباً استیم‌پانک مانندی دارد.

میبل رایلی

میبل رایلی

7- گرگینه عنکبوتی (Werewolf Spider-Man)

مارول مطمئناً از گرگینه‌ها خوشش می‌آید و در این تریلر مرد عنکبوتی یکی را می‌بینیم. چند بار اتفاق افتاده که قهرمانان مارول تبدیل به گرگینه شده‌اند. در کمیک‌های مارول یک جهان کامل به گرگینه‌ها اختصاص داده شده و ما گرگینه عنکبوتی را در کمیک زامبی‌های مارول (Marvel Zombies/Army of Darkness) در سال 2007 دیدیم.

گرگینه عنکبوتی

گرگینه عنکبوتی

6- مرد عنکبوتی از بازی ویدیویی

در یک لحظه، دو مرد عنکبوتی را در حال راه رفتن می‌بینیم که یکی از آن قهرمانان لباس مرد عنکبوتی از بازی ویدیویی شرکت اینسامنیاک (Insomniac) را پوشیده است.

مرد عنکبوتی از بازی ویدیویی

مرد عنکبوتی از بازی ویدیویی

5- زن عنکبوتی (Spider-Woman)

زن عنکبوتی به پرده نقره‌ای راه می‌یابد و بله، موتورسیکلتش هم راهش را به این پرده باز کرده است. ما او را برای مدت کوتاهی می‌بینیم که با کرکس مبارزه می‌کند که صداپیشگی او توسط جورما تاکون انجام می‌شود. این طراحی برای جسیکا درو عالی به نظر می‌رسد. صداپیشگی جسیکا بر عهده آیسا ری است.

زن عنکبوتی

زن عنکبوتی

4- مرد عنکبوتی 2099

در سکانس پس از تیتراژ فیلم اول، ما اولین تصویر میگل اوهارا، مرد عنکبوتی 2099 را دیدیم. او در دنیای کمیک مرد عنکبوتی در سال 2099 است. به نظر می‌رسد که او می‌تواند در کنار اسپات (The Spot) شخصیت منفی این فیلم باشد. صداپیشگی میگل بر عهده اسکار آیزاک است.

مرد عنکبوتی 2099

مرد عنکبوتی 2099

3- اسپایدر گوئن

این بدیهیست که این شخصیت آن گوئن استیسی‌ای نیست که به دست گرین گابلین مرد. او به تنهایی یک قهرمان عنکبوتی و یک نوازنده ماهر است. صداپیشگی گوئن توسط هیلی استاینفلد انجام شده است.

اسپایدر گوئن در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

اسپایدر گوئن در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

2- مرد عنکبوتی از زمین 616

مربی مایلز در اولین فیلم دنیای عنکبوتی، این پیتر پارکر کمی راه خود را گم کرده و به دنبال بازگشتی دوباره است. صداپیشگی پیتر بر عهده جیک جانسون است.

مرد عنکبوتی از زمین 616

مرد عنکبوتی از زمین 616

1- مایلز مورالس

البته بهترین مرد عنکبوتی در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse کسی نیست جز مایلز مورالس، مرد عنکبوتی از زمین 1016. او هنوز در تلاش است تا بفهمد چگونه یک قهرمان باشد، قدرت هایش را درک کند؛ قدرت‌هایی که با شخصیت‌های عنکبوتی مثل او متفاوت هستند و او یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان است. صداپیشگی مایلز توسط شمیک مور انجام شده است.

می‌توانید مایلز مورالس در دنیای عنکبوتی را در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ و با عرصه در سینماها، ببینید. برای دیدن تریلر جدید این انیمیشن به این لینک سر بزنید.

مایلز مورالس در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

مایلز مورالس در تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse

منبع: GameSpot

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مردان عنکبوتی: 16 شخصیت عنکبوتی از تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse
  • نام : مرد عنکبوتی
  • خالق : استن لی - استیو دیتکو
  • اولین اثر : شماره ۱۵ Amazing Fantasy سال ۱۹۶۲
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : پیتر بنجامین پارکر - Wall Crawler - Web-Head - Friendly Neighborhood Spider-Man
  • محل تولد : کویینز نیویورک
  • معروفترین آثار : Spider-Man: No More، The Death of Gwen Stacy، The Death of Jean DeWolff، Kraven's Last Hunt، Spider-Verse
  • قابلیت ها : حس عنکبوتی - هوش بالا - بالا رفتن از روی تقریبا هر سطحی - قدرت بدنی زیاد بخاطر نیش عنکبوت رادیو اکتیوی - سرعت و انعطاف بالا
  • شغل : صاحب شرکت Parker Industries - عکاس و خبرنگار روزنامه Daily Bugle - محقق در آزمایشگاه Horizon
  • حالت های دیگر : مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ (میگل اوهارا) - مرد عنکبوتی (مایلز مورالس) - Ricochet
  • همکاران: چهار شگفت‌انگیز انتقام‌جویان جدید گربه سیاه سیلک مردان ایکس زن عنکبوتی مادام وب
  • دشمنان: گابلین سبز هاب گابلین دکتر اختاپوس مرد شنی کارنیج الکترو