گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • Thunderbolts دنباله رسمی Black Widow خواهد بود

یکی از مدیران مارول تایید کرد که Thunderbolts به عنوان دنباله فیلم Black Widow محصول سال 2021 عمل خواهد کرد. پیش از این در برنامه‌های پیش روی مارول در فاز پنجم و ششم هیچ دنباله‌ای برای Black Widow در نظر گرفته نشده بود اما حالا مدیر توسعه بصری استودیو مارول، اندی پارک در پست اخیر اینستاگرام خود فاش کرد که Thunderbolts دنباله این فیلم است. این اثر برای اکران در 26 جولای 2024 به عنوان بخشی از فاز پنجم مارول برنامه ریزی شده است.

  • آخرین شایعات مدعی هستند که Ryan Gosling در چهار شگفت انگیز بازی خواهد کرد

یک شایعه جدید بیان می‌کند که مارول به دنبال رایان گاسلینگ برای ایفای نقش در فیلم آینده Fantastic Four بوده که برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است. البته هنوز مشخص نیست که چه نقشی در این فیلم خواهد داشت و هیچ چیز در مورد حضور گاسلینگ در این فیلم توسط مارول تایید نشده است.

  • توبی مگوایر دوست دارد دوباره نقش مرد عنکبوتی را بازی کند

توبی مگوایر پس از بازی در نقش پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: No Way Home، بیان کرد که دیگر شانس بازگشت به دنیای سینمایی مارول را رد نخواهد کرد. پس از اکران No Way Home، Sam Raimi معتقد بود که امکان ساخت فیلم جدیدی از مرد عنکبوتی با بازی مگوایر وجود دارد. باید دید آیا در آینده شاهد بازگشت توبی مگوایر خواهیم بود یا خیر.

Lady Gaga Joker 2 Role Details Revealed

  • لیدی گاگا ستاره جوکر 2 به شروع فیلمبرداری این فیلم اشاره کرد

لیدی گاگا عکسی از خود با یک دسته گل به اشتراک گذاشته است که در بخشی از کپشن به شروع فیلمبرداری کار جدیدی اشاره دارد. گاگا به طور مستقیم اسمی از Joker: Folie à Deux نبرده است اما هیچ فیلم سینمایی دیگری جز جوکر 2 در راه ندارد و احتمالا منظور پست او هم فیلم برداری جوکر 2 بوده است.

  • چرا وین دیزل به عنوان گروت انتخاب شد؟

به‌نظر جیمز گان، کارگردان Guardians of the Galaxy تنها شخصی که می‌تواند به خوبی گروت را به تصویر بکشد، وین دیزل است. طبق پاسخ جیمزگان به سوال یکی از طرفداران، صداپیشگان زیادی برای این نقش تست دادند اما بدون وین دیزل، گروت گروت نبود. دیزل از سال 2014 در هر سه فیلم Guardians of the Galaxy صدا پیشگی گروت و بیبی گروت را بر عهده دارد.

  • طبق شایعات مارول برای ریبوت Fantastic Four به دنبال Dev Patel است

شایعه جدید حاکی از آن است که بازیگر Dev Patel یکی از گزینه‌های احتمالی مارول برای ایفای نقش اصلی در ریبوت  Fantastic Four است. شایعات زیادی در مورد بازیگران احتمالی این فیلم منتشر شده اما مارول تا به امروز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد بازیگران اصلی منتشر نکرده است.

DC Studios May Recast Jason Momoa From Aquaman To Lobo In The Near Future

  • جیسون موموا می‌تواند پس از آکوامن نقش Lobo را بازی کند

دی سی به شایعاتی پرداخته است که طبق آن موموآ نقش لوبو، شکارچی بین کهکشانی را بازی خواهد کرد. گان و سافران به صراحت گفتند که این اتفاق تا زمانی که موموآ نقش آکوامن را بازی کند، رخ نخواهد داد و جیسون نقش دو شخصیت را بازی نخواهد کرد. از آنجایی که دنباله اکوامن، Aquaman and the Lost Kingdom در تاریخ 25 دسامبر امسال روی پرده سینماها خواهد رفت، طرفداران باید مدتی منتظر بمانند.

  • Dave Bautista می‌تواند شرور بعدی فیلم بتمن باشد؟

به عقیده طرفداران فیلم‌های بتمن، بازیگر Dave Bautista می‌تواند در نقشHugo Strange حضور داشته باشد. از آنجایی که مدیرعامل استودیو دی سی از این بازیگر و بقیه بازیگران فیلم‌های نگهبانان کهکشان به عنوان خانواده یاد کرده است، احتمال دارد بتوانیم او را در این نقش ببینیم.

  • کیانو ریوز بارها از وارنر درخواست کرده تا Constantine 2 را بسازند

کیانو ریوز، ستاره Constantine گفته است که بارها از برادران وارنر خواسته تا دنباله فیلم را بسازند. این بازیگر در مصاحبه‌ای با مجله Total Film اشاره کرده که تقریبا هر سال از این کمپانی درخواست ساخت قسمت دوم را می‌کرده اما همیشه با پاسخ ” نه” مواجه شده است. البته تلاش‌های ریوز هدر نرفته است زیرا Constantine 2 سرانجام در سپتامبر 2022 وارد مرحله تولید شد.

Dave Bautista Held Warner Bros Meeting to Demand He Plays Bane | IndieWire

  • بازیگر Dave Bautista حاضر به ایفای نقش Bane نیست

این بازیگر در مصاحبه‌ای با Insider توضیح داده که احتمال بازی در نقش شرور اصلی فیلم بتمن بسیار کم است. طبق صحبت‌های این بازیگر از آنجایی که جیمزگان در حال خلق جهان جدیدی است، باید از بازیگران جوان‌تر در نقش‌ها استفاده کند و او برای این شخصیت پیر است.

  • اولین فیلم‌های دنیای جدیدی دی‌سی، Superman, Batman, The Authority & Swamp Thing هستند

جیمز گان رئیس استودیو دی سی اعلام کرد که سوپرمن، سوپرگرل، بتمن و باتلاق اولین موج از فیلم‌های فصل اول دنیای دی سی خواهند بود. فصل اول با عنوان Gods & Monsters در سال 2025 با فیلم سوپرمن آغاز خواهد شد. فیلم دیگر این فصل The Authority است. The Brave and the Bold داستان جدیدی از بتمن را روایت می‌کند و Supergirl: World of Tomorrow و  Swamp Thing دو فیلم دیگر هستند. هدف دی‌سی انتشار سالانه دو فیلم و دو برنامه تلویزیونی – سریال است.

  • فیلم بتمن و جوکر متعلق به DC Elseworlds هستند

طبق گفته جیمزگان فیلم‌های بتمن و جوکر به دنیای Elseworlds تعلق دارند، این بدان معناست که بتمن و جوکر به طور رسمی در دنیای متفاوت از دیگر فیلم‌های استودیو دی‌سی به تصویر کشیده می‌شوند و چارچوب متفاوتی دارند.

  • دنباله بتمن اواخر سال 2025 اکران می‌شود

رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی برای دنباله‌ای با عنوان The Batman Part II بازخواهد گشت که تاریخ اکران آن اواخر سال 2025 خواهد بود. کارگردان این فیلم بر عهده Matt Reeves بوده و تاریخ دقیق اکران برای 3 اکتبر برنامه ریزی شده است.

DC Universe - Superman Legacy, The Brave and the Bold, Paradise Lost: James  Gunn reveals upcoming DC films and shows - Telegraph India

  • تاریخ اکران فیلم سوپرمن ساخته جیمز گان اواسط سال 2025 است

فیلم Superman: Legacy در تاریخ 11 جولای 2025 به عنوان اولین فیلم از فصل 1 دنیای دی سی در سینماها اکران خواهد شد. گان در یک پیام ویدیویی که در حساب شخصی خود در توییتر به اشتراک گذاشت، تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. Superman: Legacy در حال حاضر تنها فیلم دنیای جدید DCU بوده که تاریخ اکران آن مشخص است.

  • جیمز گان تایید کرد که Batfleck به پایان رسیده است

جیمز گان بتمن جدیدی را به تصویر می‌کشد که پایان Batfleck را نشان می‌دهد اما ممکن است در آینده بن افلک پروژه‌ای از DC را کارگردانی کند. در حال حاضر رابرت پتینسون برای ایفای دومین کار خود در نقش بتمن، قرار داد امضا کرده است اما مشخص نیست در آینده چه بازیگری این نقش را بازی می‌کند.

  • مدیران دی‌سی نقش دو فیلم The Flash و Blue Beetle در راه اندازی دنیای جدید دی سی را توضیح می‌دهند

فلش قرار است دنیای سینمایی دی سی را ریسِت کند تا با DCU همه چیز از نو شروع بشود. فیلم Blue Beetle راه را برای فیلم دوم آکوامن باز می‌کند و آکوامن نیز راه را برای سوپرمن جدید هموار می‌کند.

  • طبق گفته جیمز گان بازی‌های ویدیویی دی‌سی داستان‌هایی را روایت می‌کنند که بین فیلم‌ها اتفاق می‌افتد

گان طی مصاحبه‌ای با وب سایت رسمی دی‌سی توضیح داد که بازی‌ها هم در ارتباط با فیلم‌ها خواهند بود. «اینطور نیست که فیلم سوپرمن اکران و پس از آن بازی سوپرمن اکران شود. بیشتر شبیه این است که ما فیلم سوپرمن را منتشر می‌کنیم و شاید دو سال بعد، فیلم Supergirl اکران شود؛ بنابراین بین این دو سال چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا بازی کریپتو وجود دارد که بتوانیم بین آن دو فیلم انجام دهیم؟” طبق گفته گان قصد دارند به بازی‌هایی که شایستگی دارند، اهمیت زیادی بدهند.

James Gunn: Ezra Miller's Flash Is 'One of Greatest Superhero Movies Ever'

  • به گفته جیمز گان، فلش یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ است

گان در طی صحبت با Variety به این نکته اشاره کرد که فیلم فلش یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی است که تا به امروز ساخته شده است. فلش در تاریخ 23 ژوئن در سینماها اکران می‌شود.

  • دی سی در حال امضای قرارداد 10 ساله با بازیگران برای فیلم و حضور در تلویزیون است

جیمز گان و پیتر سافران، مدیران استودیو دی سی، تعدادی پروژه معرفی کردند که اولین فصل دنیای جدید دی سی را تشکیل می‌دهند. از آنجایی که برنامه کامل و دو فصلی این دو برای DCU بین 8 تا 10 سال است، استودیو به دنبال بازیگرانی است که برای مدت طولانی در کنار آن‌ها حضور داشته باشند. این بدان معناست که شخصیت‌های دی‌سی تا ده سال دیگر با یک بازیگر ادامه پیدا می‌کنند.

  • ستاره Batgirl امیدوار است که حداقل کلیپ‌هایی از فیلم کنسل شده‌اش منتشر شود

Leslie Grace، ستاره فیلم اکران نشده وارنر Batgirl، امیدوار است که سکانس‌های مشترک او با Brendan Fraser به هر نحوی توسط طرفداران دیده شود. طبق گفته این هنرمند بسیار جالب خواهد بود اگر برخی از بخش‌های این فیلم به صورت آنلاین در دسترس ببینده‌ها قرار گیرد. Batgirl در سال 2022 توسط برادران وارنر برای مدت نامعلومی از برنامه اکران خارج شد، با وجود اینکه گفته می‌شد 90 میلیون دلار برای تولید آن هزینه شده است.

James Gunn DC film, TV plans include new Batman, Supergirl

  • گان مدعی است که دنیای سینمایی دی‌سی پر از هرج مرج بوده است

طبق گفته گان فیلم‌های دی‌سی طبق یک برنامه مشخص پیش نمی‌رفتند و تاریخ دی‌سی در این زمینه خوب نیست. “رویکرد قبلی DC در مورد ساخت یک جهان مشترک واقعا بد بوده. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که قول دهیم از اولین پروژه به بعد، همه چیز یکپارچه شود. البته ما بسیار خوش شانس بودیم که چهار پروژه بعدی را داریم.” منظور او از چهار پروژه فیلم‌هایShazam Fury of the Gods, The Flash, Blue Beetle و Aquaman and the Lost Kingdom هستند.

  • استودیو دی‌سی بازیگران یکسانی را برای فیلم، تلویزیون، بازی و انیمیشن به کار خواهد گرفت

جیمز گان و پیتر سافران با بازیگران برای ایفای نقش‌های مشابه در دنیای جدید DC در تمام رسانه‌ها، از جمله لایو اکشن و انیمیشن همکاری می‌کنند. در دنیای جدید همه چیز به هم گره خورده است و بازیگران باید بتوانند در تمام پروژ‌های مرتبط با ان شخصیت حضور داشته باشند.

  • Dave Bautista دوست دارد در نقش لکس لوتر بازی کند

ستاره Guardians of the Galaxy بیان کرد که مایل به بازی در نقش دشمن اصلی سوپرمن، لکس لوتر است. طبق گفته او، بیشتر مایل به بازی در این نقش است تا Bane.

  • دی‌سی منتظر ریکاوری ازرا میلر می‌ماند

طی مصاحبه با Variety سافران اعلام کرد که ممکن است میلر بخشی از DCU باشد اما همه چیز به گفتگوهایی بستگی دارد که پس از بهبودی بازیگر باید انجام شود.

The Boys showrunner "worried" about writing season 3 | Radio Times

اخبار تلویزیونی

  • The Boys در سال 2022 از همه سریال‌های دیزنی پلاس و مارول محبوب تر بوده است

طبق اعلام Nielsen سریال موفق The Boys پربیننده‌ترین نمایش ابرقهرمانی سال 2022 است. بینندگان در سال 2022 به طور کلی 10.6 میلیارد دقیقه The Boys را تماشا کردند که این رقم آن‌ را تبدیل به محبوب‌ترین سریال ابر قهرمانی کرده است. در رتبه اول این فهرست سریال Stranger Things از نتفلیکس با 52 میلیارد دقیقه تماشا قرار دارد و پس از آن برنامه‌های دیگر نتفیکس Ozark (31.3 میلیارد)، Wednesday (18.6 میلیارد)، Cobra Kai (16.7 میلیارد) و Bridgerton (14 میلیارد) قرار دارند.

  • مدیران دی‌سی نقشی در کنسل شدن Doom Patrol و Titans نداشتند

گان در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر تایید کرد که تصمیم برای لغو هر دو سریال قبل از اینکه او و پیتر سافران، کنترل استودیو را به دست بگیرند، گرفته شده است. او افزود: ” برای گروه با استعدادی از سازندگان، بازیگران و بقیه گروهی که هر دو نمایش را تولید کردند، آرزوی بهترین‌ها را دارم”. HBO Max اخیرا اعلام کرد که Doom Patrol و Titans را تمدید نخواهد کرد و این دو کنسل می‌شوند.

Superman & Lois' Not Canceled Yet Despite DC Movie and TV Overhaul

  • جیمز گان قول می‌دهد که سوپرمن و لوئیس فصل‌های بیشتری خواهند داشت

به گفته جیمز گان، Superman and Lois که در ماه مارس فصل سوم خود را در شبکه CW خواهند داشت، احتمالاً یک یا دو فصل دیگر ادامه دارند. طبق گفته گان “این نمایشی است که همه دوست دارند، بنابراین برای مدت کوتاهی ادامه خواهد داشت.”

  • طرح جدید جیمز گان و پیتر سافران برای دنیای دی سی شامل کراس اورهای مختلفی می‌شود

مدیران عامل دی‌سی در مصاحبه‌ای با وب سایت رسمی DC Comics در مورد فصل اول دنیای خود با نام Gods and Monsters صحبت کردند. در این مصاحبه در مورد امکان وجود کراس اور لیگ عدالت صحبت شد که گان توضیح داد همه شخصیت‌های دنیای جدید دی‌سی با یکدیگر در ارتباط خواهند بود البته لزوما همیشه قرار نیست اینگونه باشد. یک نمونه از این کراس اورها Creature Commandos و Waller است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

  • سریال واندر وومن مانند بازی تاج و تخت خواهد بود

جیمز گان و پیتر سافران در طول فهرست اعلامی‌های خود، سریال پیش درآمد Wonder Woman را با حماسه بازی تاج و تخت شبکه HBO مقایسه کردند. ” سریال واندر وومن یک داستان از نوع بازی تاج و تخت در مورد Themyscira/Paradise Island زادگاه Wonder Woman است. سریال شامل تمام تاریکی‌ها و دسیسه‌های سیاسی در پس این جامعه زنانه است.”

Booster Gold (Origin) - Comic Basics

  • سریال Booster Gold از دی سی در حال انتخاب نقش اصلی است

جیمز گان و پیتر سافران در حال گفتگو با یکی از بازیگران سریال جدید Booster Gold استودیو دی سی هستند. برخی از طرفداران حدس می‌زنند که بازیگر مورد نظر Chris Pratt است اما هیچ چیز توسط دی‌سی تایید نشده است.

  • جفری دین مورگان در فصل دوم Invincible حضور دارد؟

این بازیگر به تازگی عکسی از خود به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دو مجموعه کتاب مصور Invincible را تهیه کرده است. با وجود این پست و تشکر مورگان از خالق Invincible، طرفداران حدس می‌زنند این بازیگر پروژه جدیدی دارد. آمازون استودیوز هنوز رسماً تأیید نکرده است که مورگان صداپیشه فصل دوم Invincible خواهد بود.

اخبار کمیک

  • مارول اولین همتای زن قدرتمندتر از وارلاک، Eve Warlock را معرفی کرد

کمیک Warlock: Rebirth شخصیت جدید دنیای مارول Eve Warlock را معرفی می‌کند که نسبت به وارلاک قوی‌تر است. این کمیک توسط Ron Marz نوشته شده و تصویرگری آن بر عهده Ron Lim است. این شماره 19 آوریل 2023 و Warlock: Rebirth #2 در 24 می 2023 دنبال آن منتشر خواهد شد.

A new Teen Titans comic book series gives a hint at the big villains for  HBO Max's Titans season 4 | Popverse

  • سری جدید Titans جایگزین لیگ عدالت می‌شود

پیش از این دی سی اعلام کرده بود که یک کمیک جدید با نام ساده Titans پس از رویدادهای Dark Crisis در Infinite Earths و Nightwing #100 منتشر می‌شود. نویسندگی این کمیک بر عهده Tom Taylor خواهد بود و تصویر گری آن بر عهده Nicola Scott است. در توضیحات این کمیک نوشته شده ” Dark Crisis به پایان رسیده و و لیگ عدالت دیگر وجود ندارد، یک تیم جدید باید از زمین محافظت کند، TITANS!”

  • لوکی جدید مارول از تانوس و گالاکتوس قدرتمندتر است

شماره 56 کمیک Avengers نشان می‌دهد که Avenger Prime، با نام مستعار لوکی، قدرتمندتر از Thanos، Galactus، Doctor Doom، Mephisto و … است. او در مبارزه با ابر شرورهای دیگر موفق شده و می‌توان آن را قدرتمندترین اونجرز دانست.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.