گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم بهمن ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • Paul Rudd در مورد علاقه خود به شخصیت Ant-Man صحبت می‌کند

در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی که با حضور بازیگران فیلم مورد انتظارAnt-Man and the Wasp: Quantumania انجام گرفت، این ستاره موضوع مورد علاقه خود در مورد انت من را مطرح کرد. Paul Rudd این واقعیت را بسیار دوست دارد که انت‌من یک مرد معمولی و یک پدر در دنیای پر از ابرقهرمانان مارول است، برخلاف سایر انتقام جویان که مخترعان نابغه، ابرسربازان یا بیگانگان هستند. این فیلم از 17 فوریه در سینماها اکران خواهد شد.

  • دو پروژه DCU هنوز فاش نشده‌اند، از جمله پروژه مورد علاقه جیمز گان

جیمز گان، مدیرعامل دی‌سی می‌گوید که هنوز دو پروژه برای دنیای دی سی معرفی نشده و یکی از آن‌ها مورد علاقه اوست. طبق گزارش /Film جیمزگان طی یک رویداد مطبوعاتی فاش کرد که دو پروژه وجود دارد که هنوز به صورت راز باقی مانده و به طور رسمی اعلام نشده‌اند. پیش از این دو مدیر عامل دی‌سی، فهرست نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را که در فصل اول DCU با عنوان “خدایان و هیولاها” منتشر خواهند شد، اعلام کردند اما بنظر می‌رسد پروژه‌های جذاب‌تری برای نمایش در راه خواهد بود.

  • نویسنده Moon Knight بخشی از گروه داستانی DCU جیمز گان است

دو مدیر جدید DC طی مصاحبه‌ای با Gizmodo به تیم نویسندگان خود اشاره کردند. گان بیان کرد تیمی از نویسندگان دارد که به او کمک می‌کنند تا حماسه کلی دی‌سی را بسازد، که شامل Tom King نویسنده قدیمی دی‌سی کامیکس و Slater، شورانر مون نایت است. دیگر نویسندگان این تیم شامل  Drew Goddardو Christal Henry از Watchmen و Christina Hodson که بر روی The Flash کار کرده، می‌شود.

The Flash Teaser Poster Has Ezra Miller Inside the Batcave - Nerd Reactor

  • پوستر جدید فلش ازرا میلر را نشان می‌دهد که به غار بتمن دسترسی پیدا کرده است

کمپانی برادران وارنر از پوستر جدید The Flash رونمایی کرد که ازرا میلر را در داخل غار بتمن (Batcave) به تصویر می‌کشد. در حالی که اطلاعات پیرامون جزئیات داستان این فیلم کم است اما فلش قرار است به چندجهانی پرداخته و واقعیت‌های دیگری را بررسی کند. افلک نقش خود را به عنوان بروس وین/بتمن از DCEU برای یک نقش کوتاه تکرار خواهد کرد و در کنار او بتمن کیتون از بتمن 1989 و بتمن 1992 را خواهیم دید.

  • Penn Badgley شایعات حضور در ریبوت چهار شگفت انگیز را رد نکرد

Penn Badgley که در حال حاضر در سریال You از نتفلیکس به ایفای نقش می‌پردازد، از تایید یا تکذیب گزارش‌هایی که ادعا می‌کنند برای ریبوت  Fantastic Fourانتخاب شده، خودداری می‌کند. اخیر در طول مصاحبه‌ای از او سوال شد که آیا شایعه صحبت او با مارول صحت دارد یا خیر که این بازیگر پاسخ داد “خب.. من نمی‌تونم اونو فاش کنم. نه تایید می‌کنم و نه رد … نمیدونم در این مورد چی بگم.” تا به امروز جزئیات مرتبط با فیلم Fantastic Four به صورت یک راز باقی مانده است.

  • زک اسنایدر از برنامه‌های DCU جیمز گان پشتیبانی کرده و برای او آرزوی موفقیت می‌کند

زک اسنایدر، کارگردان لیگ عدالت، حمایت خود را در مورد ایده‌های جیمز گان، مدیرعامل DC Studios برای دنیای توسعه یافته DC ابراز کرده است. گان اخیرا در پاسخ توییت یکی از طرفداران نوشت ” او با من تماس گرفت تا حمایت خود از انتخاب‌هایم را نشان دهد. او مرد فوق العاده‌ای است.”

Patrick Stewart May Have Confirmed Professor X Cameo In Doctor Strange 2

  • ممکن است پاتریک استوارت برای نقش Professor X در ددپول 3 بازگردد؟

در طول مصاحبه با ComicBook.com، از استوارت پرسیده شد که آیا او در ددپول 3 حضور خواهد داشت یا خیر. این بازیگر پاسخ داد: “به من گفته شده است که در حالت آماده باش باشم. صادقانه بگویم من چیزی بیشتر از این نمی‌دانم.” با توجه به این پاسخ احتمالا شاهد حضور شخصیت Professor X در این فیلم باشیم. تا این لحظه تنها حضورRyan Reynolds و Hugh Jackman در ددپول 3 تایید شده است. فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 قرار است در ماه می 2023 شروع شود.

  • یک انتقام‌جوی مرده در فیلم آینده مارول حضور دارد

طبق گزارش Cosmic Circus، شایعه جدید حاکی از آن است که در فیلم آینده مارول، یک انتقام‌جوی فوت شده در Earth-616 به عنوان گونه دیگری از دنیای Earth-818 باز خواهد گشت. برخی حدس می‌زنند این شخصیت ایرون من است اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد آن وجود ندارد.

  • ددپول 3 نقش کلیدی در Avengers: The Kang Dynasty خواهد داشت؟

طبق شایعه جدید ددپول 3 دنباله آینده با هدایت ببیندگان به سمت فیلمAvengers: The Kang Dynasty، نقش کلیدی در فاز شش MCU خواهد داشت. این شایعه در پادکست Cosmic Circus مورد بحث قرار گرفته و هنوز مشخص نیست که تا چه حد صحت دارد. طبق این شایعه فیلم آینده ددپول اهمیت زیادی برای دنیای چند جهانی مارول داشته و وید ویلسون را به عنوان یک چهره کلیدی در آینده این دنیا به تصویر می‌کشد.

Batgirl': Brendan Fraser Joins The HBO Max Movie As A Villain

  • Brendan Fraser معتقد است Batgirl بهترین تفسیر از شهر گاتهام را دارد

طبق گفته بازیگر Brendan Fraser، فیلم اکران نشده Batgirl نسخه‌ای از شهر گاتهام را به نمایش می‌گذارد که به طور منحصربه‌فردی به منابع کتاب کمیک خود وفادار بوده و نمونه آن در اثار قبلی وجود نداشته است.

  • جیمز گان به طرفداران اطمینان می‌دهد که Warner Bros نمی‌تواند در برنامه‌های DCU دخالت کند

جیمز گان، مدیر جدید دی سی، نگرانی طرفداران را برطرف کرده و به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دهد که برادران وارنر هیچ کنترلی بر دنیای آینده او در دی سی نخواهد داشت. گان در پاسخ توییت یکی از طرفداران نوشت: “دی سی چند ماه پیش از برادران وارنر جدا شده است.”

  • ممکن بود Paul Walker نقش سوپرمن را ایفا کند

فریزر در مصاحبه‌ای با The Howard Stern Show بیان کرد که او یکی از شش یا هفت بازیگری است که برای نقش سوپرمن به همراه ستاره سریع و خشمگین، Paul Walker در نظر گرفته شده بود. به گفته او این اتفاق مربوط به سال 2002 یا 2003 بود، زمانی که برادران وارنر جی.جی آبرامز را برای نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن استخدام کردند. البته این فیلم هرگز به نتیجه نرسید و هیچ یک از بازیگرانی که برای سوپرمن تست کردند، در نهایت نقش مرد فولادی را بازی نکردند.

  • Brendan Fraser خوشحال است که نقش سوپرمن را بازی نکرده است

بازیگر Brendan Fraser تست بازیگری خود در سال 2002 برای فیلم سوپرمن را به یاد آورده و اشاره می‌کند از اینکه این شخصیت را بازی نکرده، خوشحال است. این بازیگر توضیح داد دست و پنجه نرم کردن با شهرتی که چنین نقشی به همراه خواهد داشت، برای حرفه او مناسب نبود. طبق گفته او با پذیرش این نقش: ” برای همیشه به عنوان مرد فولادی شناخته خواهید شد. من فکر می‌کنم نمی‌خواستم فقط برای یک چیز شناخته شوم، زیرا در تمام زندگی حرفه‌ای خود، به تنوع پروژه‌های کاری‌ام افتخار کرده‌ام.”

Guardians of the Galaxy Vol. 3 - IGN

  • پوستر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy V3 منتشر شد

مارول پوستری رسمی و جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر کرد که پخش آن برای 5 می برنامه ریزی شده و کارگردانی آن بر عهده جیمزگان است.

  • دومین تریلر Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شد

مارول دومین تریلر برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را در طول سوپر بول پخش کرد. این فیلم آخرین حضور این گروه از نگهبانان کهکشان در MCU خواهد بود.

 

 

  • تریلر رسمی فلش، بتمن مایکل کیتون را بازگرداند

اولین تریلر رسمی فیلم فلش، بری آلن ازرا میلر را نشان می‌دهد که خط زمانی DCU را تغییر داده و چهره‌های آشنا را باز می‌گرداند. علاوه بر کیتون، بن افلک هم در این فیلم حضور خواهد داشت و سوپرگرل هم جز شخصیت‌های فیلم The Flash است. فلش در 16 ژوئن برای اکران وارد سینماها می‌شود.

 

 

  • تیزر تبلیغاتی جدید فیلم Quantumania، موجودات جدیدی را معرفی می‌کند

Ant-Man and the Wasp: Quantumania برخی از گونه‌های عجیب و غریب را به نمایش می‌گذارد که اسکات لانگ در ماجراجویی زیراتمی خود با آن‌ها مواجه می‌شود. این فیلم از 17 فوریه اکران خواهد شد.

 

 

  • جیمز گان تایید کرد که بتمن یک بازیگر جدید خواهد داشت

جیمز گان، مدیر استودیو دی سی تایید کرد که بتمن DCU توسط جورج کلونی یا هرکسی که قبلا این قهرمان را به تصویر کشیده، بازی نخواهد کرد. گان در توییتر نوشت این که کلونی نقش بتمن را بازی خواهد کرد، درست نیست و استودیو دی سی به دنبال انتخاب یک «بازیگر جدید» برای این نقش است.

  • جزئیات بیشتری در مورد ریبوت Blade منتشر شده است

Kevin Feige مدیر استودیو مارول می‌گوید که فیلم Blade با بازی ماهرشالا علی حدودا از دو ماه و نیم دیگر فیلمبرداری خواهد شد. Blade در حال حاضر برای اکران در سینماها در تاریخ 6 سپتامبر 2024 برنامه ریزی شده است.

  • Ant-Man 3 دومین فیلم MCU است که در راتن تومیتوز امتیاز Rotten دریافت می‌کند

چنانچه در راتن تومیتوز بررسی‌های مثبت فیلم حداقل 60 درصد از تعداد آرای کل باشد، آن فیلم تازه (Fresh) نامیده شده و در غیر این صورت به آن گندیده (Rotten) می‌گویند. متاسفانه جدیدترین فیلم مارول لقب Rotten را کسب کرده و این امتیاز برای فیلم انت من 3 نشان می‌دهد که تاثیر خوبی بر روی منتقدین خود نداشته است. امتیاز این فیلم تا به این لحظه 53 بوده که بر اساس 129 بررسی بدست آمده است.

شاید در روزهای آینده فیلم به رده Fresh ارتقا پیدا کند اما به طور کلی غیر معمول است که فیلمی از مارول از همان ابتدا Rotten لقب گیرد. تنها فیلم مارول که قبلا این لقب را گرفته بود، Eternals بود با امتیاز 47. Eternals علیرغم امتیاز پایین منتقدان، در حال حاضر بر اساس بیش از 10000 رتبه بندی تایید شده، امتیاز مخاطب 77 درصدی را در Rotten Tomatoes دارد. احتمال دارد برای فیلم انت من هم پس از اکران تغییراتی ایجاد شود و رضایت ببینده‌ها را به همراه داشته باشد.

Lady Gaga nella prima foto di Joker 2 in versione Harley Quinn

  • اولین نگاه به هارلی کویین لیدی گاگا

اولین عکس لیدی گاگا در فیلم Joker: Folie à Deux توسط کارگردان آن منتشر شده است که هارلی کویین گاگا را به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود Joker: Folie à deux در تاریخ 4 اکتبر 2024 در سینماها اکران شود.

  • آیا Brendan Fraser مایل است به دی‌سی بازگردد؟

در طول مصاحبه با Variety از Fraser پرسیده شد آیا تمایل دارد پس از ایفای نقش در فیلم کنسل شده Batgirl و Doom Patrol به دنیای دی سی بازگردد یا خیر. او پاسخ داد ” شاید” و همه چیز به آن نقش بستگی خواهد داشت. در همین حال قسمت دوم فصل چهارم Doom Patrol قرار است در سال 2023 از شبکه HBO Max پخش شود.

  • داستان‌ فیلم مرد عنکبوتی 4 مشخص شده است

طبق صحبت‌های Kevin Feige، مدیر استودیو مارول داستان مرد عنکبوتی 4 مورد بحث قرار گرفته و آن‌ها ایده‌های بزرگی برای چهارمین قسمت در سر دارند. او در طی مصاحبه با Entertainment Weekly تایید کرد که نگارش فیلمنامه آغاز شده است. “تنها چیزی که می‌گویم این است که ما داستان را داریم. ما ایده‌های بزرگی برای آن داشته و نویسندگان ما اکنون مشغول نوشتن فیلمنامه هستند.”

  • منتقدین Ant-Man 3 کانگ فاتح را ستایش می‌کنند

اولین بررسی‌ها برای Ant-Man and the Wasp: Quantumania استودیوی مارول منتشر شده است و اکثر منتقدان موافق هستند که Kang the Conqueror اثر جاناتان میجرز، برجسته‌ترین موضوع این فیلم است. جدای این این شخصیت، کلیت فیلم به نظر آن‌ها گام درستی برای مارول نیست. به طور مثال Hoai-Tran Bui از Inverse بیان کرده ” فیلم‌های مارول مدت‌هاست که کمتر شبیه فیلم‌ها و بیشتر شبیه تبلیغات بلند برای فیلم بعدی شده‌اند و Ant-Man and the Wasp: Quantumania متأسفانه بزرگترین تجسم آن است. ”

https://cdn-uploads.gameblog.fr/img/news/416977_63ee3bafcd146.jpg

  • فیلم‌برداری کاپیتان آمریکا 4 در بهار 2023 آغاز می شود

به گفته آنتونی مکی، تولید فیلم Captain America: New World Order در مارس 2023 آغاز خواهد شد. در حال حاضر تاریخ اکران مشخص شده برای این فیلم 3 می 2024 است.

  • با وجود لغو فیلم، آینده Batgirl هنوز در حال بحث است

اگرچه فیلم Batgirl دیگر وجود ندارد، اما Leslie Grace در مصاحبه‌ای با Variety می‌گوید هنوز صحبت‌هایی درباره آینده آن در دنیای DC وجود دارد و با کارگردانان این فیلم هم صحبت کرده است. طبق صحبت‌های او این شخصیت پتاسنیل زیادی داشت که با فیلم Batgirl سعی در نشان دادن آن داشتند. هنوز هیچ چیز در مورد آینده Batgirl تایید نشده و همه چیز در حال بحث است.

اخبار تلویزیونی

  • سریال لایواکشن Spider-Man Noir در راه است

طبق گزارش Variety، پروژه Spider-Man Noir در Amazon در حال ساخت است. در کمیک‌ها نسخه‌ای از پیتر پارکر در شهر نیویورک دهه 1930 به تصویر کشیده شده است. با اینکه سریال جدید دنیای مختص به خود را دارد، شخصیت اصلی آن پیتر پارکر نخواهد بود. اخبار مربوط به مرد عنکبوتی نوآر اندکی پس از آن منتشر شد که Prime Video سریال دیگری از Spiderverse به نام Silk: Spider Society را تایید کرد.

  • فصل 5 سریال د بویز تایید شد

شورانر د بویز Eric Kripke تأیید کرد که سریال ابرقهرمانی The Boys برای فصل‌های بیشتری بعد از فصل 4 ادامه خواهد داشت. Kripke در توییتر نوشت “من اینجا هستم تا فینال فصل 4 را آماده و کارگردانی کنم. نه، نه فینال سریال! بیشتر خواهد بود”.

https://focus.telerama.fr/2022/12/23/0/0/4252/2835/1200/0/60/0/f83bfb2_1671789362891-peacemaker-serie-tv-2022-s1-ep2-05.jpg

  • جیمزگان می‌گوید فصل دوم Peacemaker به تعویق افتاده ولی کنسل نشده است

جیمز گان، خالق Peacemaker، اطمینان داده است که فصل دوم سریال HBO Max همچنان ادامه دارد و فقط به تعویق افتاده زیرا او توجه خود را بر روی پروژه‌های دیگر دنیای DC متمرکز کرده است. طبق پاسخ جیمزگان به یکی از طرفداران او مشغول کار بر روی Superman: Legacy بوده و پس از Waller نوبت به Peacemaker می‌رسد.

  • بازگشت Moon Knight تایید شد

Kevin Feige در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly تایید کرد که برنامه‌هایی برای بازگشت مون نایت در پروژه آینده دنیای سینمایی مارول وجود دارد. البته جزئیات زیادی در این مورد نگفته اما حداقل می‌توانیم به دیدار دوباره این شخصیت امیدوار باشیم. ” من فکر می‌کنم همانطور که به جلو حرکت می‌کنیم، آینده‌ای برای آن شخصیت (مون نایت) وجود دارد. ”

اخبار کمیک

  • Carnage آماده کشتن Miles Morales در کراس‌اور بعدی مارول است

Carnage Reigns (نوشته شده توسط Alex Paknadel و Cody Ziglar و تصویرگری Julius Ohta) یک ایونت کراس اور جدید است که کارنیج را در مقابل مایلز مورالز/ مردعنکبوتی قرار می‌دهد. Carnage Reigns Alpha در تاریخ 3 می 2023 از مارول منتشر می‌شود.

  • مارول شصتمین سالگرد نیک فیوری را با یک وان شات جشن گرفت

مارول شصتمین سالگرد نیک فیوری را با یک تک شات جدید از نویسنده Al Ewing و تعدادی از هنرمندان با استعداد جشن می‌گیرد. این داستان که در می ۲۰۲۳ منتشر می‌شود، شرور جدیدی به نام S.C.O.R.P.I.O را معرفی خواهد کرد که پسر نیک فیوری را هدف قرار داده است.

Batman Movie Getting Another New Actor for Brave and the Bold Project With  Damian Wayne

  • این تابستان Batman: The Brave and the Bold باز خواهد گشت

Batman: The Brave the Bold که به عنوان بخشی از “Dawn of DC” معرفی شد، در ماه می 2023 دوباره راه اندازی می‌شود. هر شماره شامل داستان‌هایی با محوریت شوالیه تاریکی، شخصیت‌های دیگر شهر گاتهام و همچنین قهرمانان DC خواهد بود.

  • Shazam نام جدیدی می‌گیرد

بیلی بتسون با نام ابرقهرمانی جدیدش در Shazam! #1 به هویت خود به عنوان کاپیتان مارول اشاره می‌کند. شماره اول این کمیک که توسط Mark Waid نویسندگی و توسط Dan Mora تصویرگری شده، در می 2023 عرضه می‌شود و به این شخصیت نام Captain را می‌دهند که یادآور ریشه او به عنوان کاپیتان مارول است.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.