گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول اسفند ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • سوپرمن و بتمن دنیای DCU چند ساله خواهند بود؟

جیمز گان در چندین توییت به سوال طرفداران در مورد بتمن و سوپرمن دنیای DCU پاسخ داد. جیمز گان در پاسخ به توییتی که در مورد 25 ساله بودن سوپرمن بود نوشت: ” این مرتبا تکرار می‌شود اما من هیچ وقت آن را نگفتم. تمام چیزی که گفتم این بود که سوپرمن جوان‌تر از 40 سال بوده و بتمن ممکن است چند سال از او بزرگتر باشد.”

  • ریبوت لایو اکشن از Hellboy در راه است

طبق گزارش Deadline اسم این ریبوت Hellboy: The Crooked Man خواهد بود. کارگردانی این فیلم بر عهده Brian Taylor بوده و فیلمبرداری آن در ماه مارس در بلغارستان آغاز خواهد شد. فیلمنامه این ریبوت لایو اکشن توسط خالق کمیک آن Mike Mignola نوشته شده است که همین موضوع انتظارات را بالا می‌برد.

  • می‌توانید Edward Norton را در نقش دردویل تصور کنید؟

طبق گفته مارک استیون جانسون، کارگردان فیلم دردویل، ستاره فیلم The Incredible Hulk تقریباً نقش اصلی فیلم دردویل 2003 را بر عهده گرفته بود. نقش اصلی فیلم در دویل در نهایت به بن افلک رسید اما نام‌های بزرگ دیگری هم برای این نقش در نظر گرفته شدند که یکی از آن‌ها Edward Norton بود. بن افلک پس از این فیلم، به سراغ نقش بتمن در دنیای دی‌سی رفت و خود فیلم هم با انتقادات زیادی در زمان انتشار روبه‌رو شد. نورتون سال‌ها صبر کرد و در نهایت سال 2008 نقش هالک را ایفا کرد.

Who Are the Authority: The WildStorm DCU Characters Explained

  • طبق گفته جیمز گان پنج شخصیت مورد علاقه فن‌ها به دنیای DCU خواهند پیوست

IGN یک نظرسنجی انجام داد تا مشخص کند طرفداران بیشتر دوست دارند کدام شخصیت‌ها را در دنیای جدید DCU ببینند که نتایج آن را در 17 فوریه 2023 به اشتراک گذاشت. ده رتبه برتر شاملNightwing, Martian Manhunter, Lobo, Brainiac,  Deathstroke, Red Hood, Zatanna, the Court of Owls, Mister Freeze و John Constantine می‌شود. گان این نتیجه را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته و به احتمال حضور 5 شخصیت از این 10 نفر اشاره کرد. طرفداران باید منتظر بمانند و ببینند کدام شخصیت‌ها ممکن است در DCU ظاهر شوند.

  • جاناتان میجرز تقریبا اولین جلسه خود با مدیران مارول را ترک کرد

جاناتان میجرز، ستاره فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania، فاش کرد که اولین ملاقات او با مارول استودیو دقیقاً مطابق برنامه پیش نرفت. این بازیگر در مصاحبه خود با Vanity Fair اشاره کرد که اولین جلسه خود با مارول را ترک کرد زیرا او را بیش از حد منتظر نگه داشته بودند. در آخرین لحظه به او گفته می‌شود که Sarah Finn مسئول انتخاب و هدایت بازیگران در راه است. پس از آن وارد اتاق شده و گفتگو را آغاز کردند که گفتگو به خوبی پیش رفت، در نهایت سه سال بعد نقش کانگ فاتح را گرفت.

  • اوانجلین لیلی پیشنهاد هیو جکمن برای پیوستن به مردان ایکس را رد کرد

اوانجلین لیلی، ستاره دنیای سینمایی مارول فاش کرد که هیو جکمن به او پیشنهاد بازی در فیلم مردان ایکس را داده اما او این پیشنهاد را رد کرده است. در حالی که X-Men طرفداران زیادی داشت اما اوانجلین در آن دوران علاقه‌ای به فیلم‌های ابرقهرمانی نداشت و به همین دلیل برای پیوستن به فیلم مردد بود. لیلی علیرغم تصمیم اولیه خود برای دوری از فیلم‌های ابرقهرمانی، در نهایت یکی از نقش‌های اصلی Ant-Man را بر عهده گرفت.

Aquaman and the Lost Kingdom called out for being "boring" - Xfire

  • به‌نظر می‌رسد فیلم Aquaman 2 ضعف‌های زیادی دارد

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر عملکرد ضعیف نمایش‌های آزمایشی، فیلم ابرقهرمانی جیسون موموآ با نام آکوامن و پادشاهی گمشده، مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. با وجود اینکه طرفداران مدت زیادی است که منتظر انتشار فیلمAquaman and the Lost Kingdom هستند، گزارش‌های مختلف ضعیف بودن نمایش اولیه آن را تایید می‌کنند. طبق توییت Jeff Sneider این واکنش‌ها صحت داشته و به دلیل عملکرد ضعیف فیلم، موموا بازی در نقش Lobo را در نظر گرفته است.

  • تاریخ شروع فیلمبرداری Deadpool 3 مشخص شد

طبق گزارش Midgard Times، پیش تولید ددپول 3 با حضور رایان رینولدز آغاز شده است. فیلمبرداری قرار است اواخر امسال در 22 می در استودیو Pinewood لندن و پس از ان در ونکوور ادامه پیدا کند. طبق شایعات این فیلم ارتباط مستقیمی با فیلمAvengers: The Kang Dynasty خواهد داشت و پیش بینی می‌شود فیلمبرداری آن پنج ماه، از ماه می تا اکتبر طول بکشد.

  • انتظار می‌رود Blade و Deadpool 3 فاز 5 مارول را خاتمه دهند

ساختار دنیای سینمایی مارول به تازگی با ریبوت فیلم Blade ماهرشالا علی و فیلم مورد انتظار Deadpool 3 تغییر عمده‌ای پیدا کرده است. فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania به طور رسمی فاز 5 مارول را آغاز کرده است اما یکی از مسائلی که در مورد برنامه های بلندمدت وجود دارد این است که طبیعتاً در معرض تغییرات غیرقابل پیش‌بینی مختلفی قرار می‌گیرند. اولین تغییر عمده در موردDeadpool 3  است که اکران آن به طور رسمی برای 8 نوامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است، در نتیجه پایان‌دهنده فاز پنج مارول خواهد بود. تاریخ انتشار فیلم Blade هم برای سپتامبر 2024 تنظیم شده اما احتمال تغییرات دیگری وجود دارد.

Shazam! 2: Release Date, Cast And Everything Else We Know About Fury Of The Gods | Cinemablend

  • Zachary Levi معتقد است Shazam در بخش ویژه از دنیای دی‌سی قرار دارد

ستاره فیلم Shazam در مصاحبه‌ای به IGN در مورد نقش این شخصیت در دنیای جدید دی‌سی صحبت کرد. طبق این مصاحبه شخصیت Shazam هنوز در دنیای جدید جیمز گان جایگاهی دارد ولی او به برنامه دو مدیر جدید دی‌سی اعتماد داشته و بنظرش بهترین تصمیم ممکن را خواهند گرفت. بنظر می‌رسد اگر دنباله پیش رو در سینماها به نمایش درآید، نقدهای درخشانی را به خود اختصاص دهد و در باکس آفیس فروش چشمگیر داشته باشد، دی‌سی برای فیلم سوم چراغ سبز نشان خواهد داد.

  • ریبوت Hellboy درجه سنی بزرگسال خواهد داشت

طبق گزارش منتشر شده از Collider، این فیلم با نام Hellboy: The Crooked Man که تحت نظر کارگردان Brian Taylor تولید می‌شود، دارای رده سنی R خواهد بود.

  • کاپیتان امریکای آنتونی مکی رهبر اونجرز نخواهد بود

در مصاحبه ای با Empire، از مکی در مورد پتانسیل سم ویلسون برای رهبری قهرمانان زمین به عنوان کاپیتان آمریکا پرسیده شد. مکی در پاسخ توضیح داد: “سم تنها شخصیتی است که قدرت فرازمینی ندارد. او فقط یک شخص معمولی است که با یکسری افراد عجیب و غریب معاشرت می‌کند.” طبق این مصاحبه او فقط در چند دعوا و درگیری شرکت کرده و قلب او در مبارزات به او کمکی نکرده است، در نتیجه هنگام مبارزه با تانوس یک مشکل جدی ایجاد می‌شود. فیلم Captain America: New World Order در تاریخ 3 می 2024 در سینماها اکران خواهد شد.

اخبار تلویزیونی

  • طبق شایعات رابرت پتینسون در سریال Penguin حضور خواهد داشت

ظاهراً رابرت پتینسون، ستاره بتمن، در سریال آینده HBO Max حضور خواهد داشت. Jeff Sneider  در طول پادکست The Hot Mic به اشتراک گذاشت که طبق شایعات پتینسون در یک یا دو قسمت از این سریال در نقش بتمن/بروس وین حضور دارد. این شایعه به طور رسمی تایید نشده است.

  • عکسی جدید از اسپین آف Walking Dead منتشر شده است

توییتر رسمی Walking Dead تایید می‌کند که عکس پشت صحنه اندرو لینکلن/ریک گرایمز مربوط به اسپین آف جدید او با Michonne است. این عکس ابتدا توسط یکی از طرفداران از پشت صحنه سریال منتشر شد و پس از آن اکانت توییتری هم آن را تایید کرد. انتظار می رود سریال بدون عنوان Rick and Michonne در سال 2024 منتشر شود.

  • کانگ جاناتان میجرز نقش بزرگی در فصل دوم لوکی دارد

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که کانگ فاتح با بای جاناتان میجرز، نقش مهمی در فصل دوم Loki خواهد داشت. طبق گزارش Cosmic Circus، فصل دوم Loki می‌تواند دارای نسخه‌های کانگ بیشتری نسبت به Victor Timely باشد که قبلا تایید شده بود. این منبع ادعا می‌کند که فصل دوم، لوکی و موبیوس را دنبال می‌کند که در طول زمان سفر می‌کنند تا میزان کنترل کانگ و نسخه‌های مختلف او بر جریان‌های زمانی را کشف نمایند. این موضوع باعث می‌شود که کانگ فاتح را در قالب نسخه‌های مختلف خود مشاهده کنیم.

 

 

  • تریلر فصل سوم سوپرمن و لوئیس قلعه جدید غول‌پیکر کلارک را به تصویر می‌کشد

جدیدترین تریلر فصل سوم سوپرمن و لویس، قلعه یخی جدید مرد پولادین را به نمایش می‌گذارد. جزئیات داستانی برای فصل سوم سوپرمن و لویس تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده اما انتظار می‌رود فصل آینده تغییرات زیادی را در سریال ایجاد کند. یکی از تغییرات جدید سوپرمن و لوئیس، Michael Cudlitz است که نقش لکس لوتور، دشمن بزرگ سوپرمن و یکی از شرورهای دی‌سی را بازی می‌کند. فصل سوم سوپرمن و لویس در 14 مارس از شبکه CW پخش می‌شود.

  • مارول قصد دارد سریال‌های اپیزودیک بیشتری بسازد

مدیر استودیو مارول، Kevin Feige اشاره می‌کند که برخی از پروژه‌های تلویزیونی آینده مارول ممکن است با قسمت‌های مستقل‌تر اجرا شوند. کوین در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly بیان کرد که قصد دارند اثاری اپیزودیک‌تر بسازد اما مشخص نیست منظور او کدام سریال‌ها هستند.

اخبار بازی ویدیویی

  • کمیک Suicide Squad: Kill The Justice League منتشر خواهد شد

پس از عرضه Suicide Squad: Kill the Justice League انتشار یک سری با  عنوان Suicide Squad: Kill Arkham Asylum تایید شد که طی آن داستان Task Force X به تصویر کشیده می‌شود. این سری به دوران قبل از رویدادهای بازی اشاره خواهد داشت و تاریخ انتشار آن برای 30 می 2023 برنامه ریزی شده است.

اخبار کمیک

  • دی‌سی به Peacemaker یک سگ و سری جدیدی با رده بزرگسال می‌دهد

سری جدید با عنوان Peacemaker Tries Hard در ماه می منتشر خواهد شد که خشونت و رفتارهای جنون‌آمیز فراوانی به نمایش می‌گذارد. نویسنده این سری Kyle Starks بوده و تصویر گری آن برعهده Steve Pugh است. خط داستانی کمیک بر تلاش‌های Peacemaker پس از جوخه انتحاری برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان عادی، به جای یک ضدقهرمان Task Force X متمرکز می‌شود.

Marvel's Future Punisher Gets a New Costume and Haircut

  • مارول مدل مو و لباس جدیدی به Punisher 2099 می‌دهد

Spider-Man 2099: Dark Genesis یک سری پنج قسمتی است که 2 می عرضه می‌شود. در شماره 3 این کمیک تصویر جدیدی از Punisher 2099 به نمایش گذاشته شده که مدل موی متفاوت و لباسی جدیدی بر تن دارد.

  • مارول رسما رابطه عاشقانه مرد عنکبوتی و مری جین را منحل کرد

در شماره 20 کمیک Amazing Spider-Man گفتگویی بین پیتر و Felicia شکل می‌گیرد که در طی آن پیتر پارکر احساس خود نسبت به مری جین را بیان می‌کند. پیتر می‌گوید: ” مری جین برای مدتی طولانی بخشی از زندگی من بوده است اما او بیشتر شبیه خواهر است، یک دوست صمیمی. من او را دوست دارم. همیشه دوست داشته و همیشه بخشی از من خواهد بود اما آن عشق تغییر کرده است.”

Green Arrow new costume

  • گرین ارو لباس و سلاح جدیدی می‌گیرد

کاور شماره دو کمیک Green Arrow اولیور کویین را به تصویر می‌کشد که در پشت سر او یک مهاجم مرموز ایستاده است. لباس او شکل جدیدی پیدا کرده و سلاح پیشرفته‌ای در دست دارد که بنظر می‌رسد قدرت‌های او را دو چندان می‌سازند. این شماره در تاریخ 23 می 2023 منتشر خواهد شد.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.