گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • فیلم Shazam! Fury of the Gods نتوانست منتقدان را تحت تاثیر قرار دهد

نقدهای اولیه Shazam Fury of the Gods منتشر شده است و بنظر می‌رسد این فیلم نتوانسته نظر منتقدین را به خود جلب کند. Brandon Zachary از CBR در مورد این فیلم نوشت ورودی قابل پیش بینی اما موثر در ژانر ابر قهرمان دارد. Owen Gleiberman از Variety با این نظر موافق بود و معتقد است اگرچه این فیلم وحشتناک نیست اما فیلمی شلوغ و کلیشه‌ای محسوب می‌شود. گلیبرمن اشاره می‌کند که Fury of the Gods فاقد جذابیت نسخه قبلی خود در سال 2019 است که James Mottram ازGamesRadar+ هم همین نظر را دارد.

در حال حاضر امتیاز فیلم در Rotten Tomatoes از بین 58 نقد 66% بوده و در Metacritic امتیاز 51 از 100 را کسب کرده است. فیلم Fury of the Gods در 17 مارس 2023 وارد سینماها می‌شود.

  • جیمز گان کارگردانی فیلم سوپرمن را بر عهده گرفت

جیمز گان، مدیر استودیو دی سی تایید کرد کارگردانی فیلم Superman: Legacy، اولین فیلم در دنیای ریبوت شده دی سی را بر عهده خواهد داشت. گان این خبر را در توییتر با فن‌ها به اشتراک گذاشت و هم‌چنین توضیح داد که تاریخ اکران این فیلم (۱۱ جولای ۲۰۲۵) همزمان با روز تولد پدر مرحومش است. ” برادرم Matt به من گفت وقتی تاریخ انتشار فیلم را دید، شروع به گریه کرد. دلیلش را از او پرسیدم و او گفت که روز تولد پدر است. من متوجه نشده بودم. تقریباً سه سال پیش پدرم را از دست دادم؛ او بهترین دوست من بود. او در کودکی مرا درک نمی‌کرد اما از عشق من به کمیک‌ها و فیلم حمایت می‌کرد. من بدون او این فیلم را نمی‌ساختم.”

The Avengers | Comics, Movies, Creators, & Stories | Britannica

  • مدیر دیزنی تأیید کرد یک تیم کاملاً جدید اونجرز به MCU می‌آید

مدیر دیزنی، Bob Iger اخیرا تایید کرد تیمی جدید از انتقام‌جویان در دنیای سینمایی مارول حضور خواهند داشت اما نامی از اعضای این گروه نبرد. در حال حاضر مشخص نیست دقیقا چه شخصیت‌هایی در Avengers: The Kang Dynasty حضور دارند اما طبق صحبت‌های انجام رفته احتمال حضور دردویل و مون نایت به عنوان قهرمانان جدید وجود دارد زیرا این دو قدرت مقابله با کانگ فاتح را دارند. Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ 2 می 2025 در سینماها اکران خواهد شد.

  • نگاهی به لباس نسخه‌های مختلف فلش

سری جدید فانکوپاپ‌ها برای شخصیت‌های دنیای دی‌سی و The Flash، ظاهر دارک فلش و بری الن دیگر (معمولا با نام Young Barry شناخته می‌شود) را به تصویر می‌کشد. در کنار فلش، فانکوپاپ آیریس وست و بتمن بن افلک هم معرفی شده است. تصویر این فانکوپاپ‌ها توسط اکانت توییتری flashpointsaber با فن‌ها به اشتراک گذاشته شد. فیلم The Flash در تاریخ 16 ژوئن اکران می‌شود.

  • Wakanda Forever رسما محبوب‌ترین فیلم مارول در دیزنی پلاس است

طبق گزارش Variety، این فیلم یک هفته پس از انتشار در لیست Nielsen در فهرست پرمخاطب‌ترین فیلم‌ها با ۲.۲۶۹ میلیارد دقیقه بازدید قرار گرفت. رتبه اول این لیست فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery با2.886 میلیارد بازدید و رتبه دوم فیلم Hocus Pocus 2 با2.725 میلیارد هستند که پس از آن‌ها واکاندا در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

Willem Dafoe Wishes to Play the Role of The Joker In A DC Movie

  • ویلیام دفو علاقه زیادی به نقش جوکر دارد

بازیگر Willem Dafoe در مصاحبه‌ای با Jimmy Fallon علاقه خود برای بازی در نقش جوکر را بیان می‌کند. دافو طی مصاحبه به جیمی مجری برنامه گفت: “مدتی پیش ایده‌ای را مطرح کردم اما محقق نشد.” پس از اینکه مجری در مورد جزئیات این ایده سوال مطرح کرد، ویلیام پاسخ داد ” فکر می‌کنم برای من جالب باشد که نقش یک نمونه قلابی جوکر را بازی کنم.” این بازیگر قبلا در مصاحبه خود با GQ هم توضیح داده بود که به تصویر کشیدن یک جوکر قلابی که از جوکر اصلی تقلید می‌کند، می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

  • Jack Kesy به جمع بازیگران ریبوت Hellboy پیوست

طبق گزارشات جدید بازیگر جک کسی (شناخته شده برای حضور در فیلم Deadpool 2) نقش هل‌بوی‌ در فیلم Hellboy: The Crooked Man را ایفا خواهد کرد. کارگردان این فیلم برایان تایلر است. هل بوی هنوز تاریخ اکران دقیقی ندارد.

  • دیوید آیر و جیمزگان در مورد نسخه منتشر نشده جوخه انتحاری صحبت کردند

با وجود اینکه جیمز گان مشغول تنظیم برنامه‌های خود برای دنیای DCU است، دیوید آیر از جوخه انتحار می‌گوید که او و رئیس جدید دی‌سی با هم در تماس بوده‌اند. یکی از طرفداران در توییتر نگرانی خود بابت منتشر نشدن Ayer Cut جوحه انتحاری در زمان مدیریت گان را مطرح کرد که در پاسخ، دیوید آیر توضیح داد او و جیمزگان با هم در تماس بوده‌اند.

در گذشته فیلم Suicide Squad چندین بار فیلمبرداری و کات را پشت سر گذاشت و برادران وارنر خواستار تغییرات قابل توجهی در لحن و سبک فیلم ایر شد. در میان عناصر حذف شده، یک داستان فرعی عاشقانه بین ددشات ویل اسمیت، هارلی کویین مارگو رابی و جوکر بود. هنگامی که کمپین ReleaseTheSnyderCut با موفقیت منجر به انتشار نسخه کارگردان زک اسنایدر از لیگ عدالت شد، طرفداران با شروع کمپین ReleaseTheAyerCut تمایل خود برای تماشای نسخه کامل فیلم ایر را نشان دادند. علی‌رغم اعتراض‌های بسیار، تا به امروز چیزی از این کمپین به دست نیامده است.

The Batman - IGN

  • تاریخ شروع فیلمبرداری بتمن 2 مشخص شد

مایکل اوسلان مدیر اجرایی تولید فیلم بتمن، در اینستاگرام خود تأیید کرد که فیلمبرداری قسمت دوم در 23 نوامبر آغاز می‌شود. نقش بتمن در فیلم The Batman – Part II توسط رابرت پتینسون به تصویر کشیده خواهد شد و تاریخ اکران آن برای 3 اکتبر 2025 برنامه ریزی شده است.

  • استیون ین به فیلم Thunderbolts مارول پیوست

طبق گزارش‌ها، مارول بازیگر نقش Sentry خود را پیدا کرده و ین در فیلم Thunderbolts نقش سنتری را بازی خواهد کرد. فیلم Thunderbolts در تاریخ 26 ژوئیه 2024 در سینماها اکران خواهد شد.

  • امکان بازگشت مرد آهنی وجود دارد؟

در طی یک مصاحبه از Mark Ruffalo پرسیده شد آیا رابرت داونی جونیور برای نقش مرد آهنی باز خواهد گشت یا خیر. او پاسخ داد که دنیای MCU یک ماشین زمان دارد و از آنجایی که دنیاهای زیادی در خود جای داده است، امکان اتفاق افتادن هر چیزی وجود دارد. در مورد امکان بازگشت استیو راجرز و مرد آهنی هم هیچ چیز را رد یا تایید نکرد.

 

 

  • اولین تریلر Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد داستان این انیمیشن در دست نیست اما صداپیشگان آن هنرمندان شناخته شده‌ای مانند جکی چان، جان سینا و پل راد هستند. تاریخ اکران آن هم برای 8 آگوست تنظیم شده است.

  • طبق گزارشات شخصیتی از ونوم در Spider-Man: Across The Spider-Verse حضور خواهد داشت

به گفته Daniel RPK شخصیت Mrs. Chen فیلم ونوم که توسط بازیگر Peggy Lu به تصویر کشیده شده بود، در این فیلم حضور دارد. Spider-Man: Across The Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

  • امکان حضور Moon Knight و Daredevil در اونجرز بعدی وجود دارد

جف لاونس (Jeff Loveness) نویسنده فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania و Avengers: The Kang Dynasty در مورد شخصیت‌های حاضر در فیلم آینده اونجرز صحبت کرد. در طول مصاحبه‌ای با Polygon این نویسنده بیان کرد: ” من مطمئن هستم Daredevil و Moon Knight در برابر حمله نسخه‌های مختلف کانگ فاتح عالی خواهند بود “. استودیوی مارول و دیزنی هنوز در مورد بازیگران The Kang Dynasty اطلاعیه رسمی منتشر نکرده‌اند اما امکان دارد شاهد حضور Matt Murdock و Marc Spector باشیم.

See Joaquin Phoenix Reprise Joker Role on Set of Folie à Deux: Photos

  • عکس‌های جدید جوکر 2 نشان می‌دهد واکین فینیکس تنها دلقک گاتهام نیست

به نظر می‌رسد Joker: Folie à Deux دارای چندین جوکر باشد. عکس‌های جدید منتشر شده دو جوکر را به تصویر می‌کشد که به دنبال یکدیگر هستند و فرد سومی هم در عکس حضور دارد که مشخص نیست جوکر دیگری است یا یکی از کارکنان فیلم. Joker: Folie à Deux در تاریخ 4 اکتبر 2024 در سینماها اکران می‌شود.

  • Keanu Reeves علاقمند به بازی در نقش Wolverine است

کیانو ریوز در یک AMA فاش کرد که همچنان علاقه‌مند به بازی در نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول است. این بازیگر در پاسخ به یکی از سوالات Ask Me Anything این مورد را بیان کرد. سوال این بود که آیا از رد کردن نقشی پشیمان است؟ کیانو توضیح داد ” نه اما من همیشه دوست داشتم نقش ولورین را بازی کنم”

  • هنرمندان Teenage Mutant Ninja Turtles مشخص شدند

Seth Rogen رسماً بازیگران فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles را فاش کرد. Micah Abbey, Shamon Brown Jr, Nicolas Cantu و Brady Noon به ترتیب صداپیشگان شخصیت‌های داناتلو، مایکل‌آنجلو، لئوناردو و رافائل هستند. Rogen صدا پیشه شخصیت Bebop خواهد بود و Rocksteady بر عهده جان سینا است. جکی چان صداپیشگی Splinter را برعهده گرفته و Ayo Edebiri برای April O’Neil انتخاب شده است. هنرمندان مطرح زیادی در این فیلم حضور دارند و Paul Rudd صدا پیشه Mondo Gecko در این لیست قراردارد.

James Gunn diz que estúdios não interferirão em novos projetos do DCU |  Minha Série

  • تنها نیمی از پروژه‌های DCU معرفی شده است

به گفته جیمز گان، مدیر عامل دی سی، لیست پروژه هایی که در ژانویه 2022 به عنوان بخشی از دنیای جدید و ریبوت شده دی سی اعلام شد، تنها بخشی از آن چیزی است که استودیو برای فاز اول خود در نظر گرفته است. در واقع این تعداد ” کمتر از نصف” پروژه‌هایی است که دی سی در فاز اول منتشر خواهد کرد.

 

اخبار تلویزیونی

  • Gotham Knights تایید کرد بتمن بزرگترین قانون خود را شکسته است

اپیزود اول شوالیه‌های گاتهام شبکه سی دبلیو فاش کرد بروس وین/بتمن بزرگترین قانون خود را شکسته تا جلوی شخصیت شرور داستان را بگیرد. در بخش اولیه داستان، Duela Doe دختر ادعایی جوکر برای بازجویی در مورد مرگ شوالیه تاریکی بازداشت می‌شود. دادستان Harvey Dent در طول بازجویی اشاره می‌کند که او انگیزه کافی برای قتل بتمن را داشته است. پس از آن Duela به پسر خوانده بروس وین، Turner Hayes می‌گوید بتمن جوکر را کشته است. در حالی که بتمن با قانون خاص خود برای نکشتن افراد شناخته می‌شود، بنظر می‌رسد در لایو اکشن‌ها راه متفاوتی در پیش گرفته است. قسمت‌های جدید شوالیه‌های گاتهام سه شنبه‌ها از شبکه CW پخش می‌شود.

  • شایعه شده سریال Silver Surfer در دست ساخت است

طبق شایعه جدید سریال Silver Surfer در مارول استودیو در دست ساخت بوده و مت شکمن، کارگردان چهار شگفت‌انگیز، مدیر اجرایی تولید این اثر خواهد بود. طبق شایعه دیگری این سریال قرار است پیش از Fantastic Four منتشر شود زیرا شخصیت سیلور سرفر در فیلم چهار شگفت‌انگیز حضور دارد. با این حال این موارد به طور رسمی توسط دیزنی یا مارول استودیو تایید نشده است. فیلم Fantastic Four در تاریخ 14 فوریه 2025 اکران می‌شود.

Batman Fan Casts Jensen Ackles as James Gunn's Dark Knight With Epic Artwork

  • جنسن اکلس ممکن بود بتمن لایو اکشن شوالیه گاتهام باشد

میشا کالینز، ستاره سریال Gotham Knights فاش کرد سریال تلویزیونی آینده CW و DC تقریباً جنسن آکلز را به عنوان نقش بروس وین/بتمن داشت. این بازیگر در طول مصاحبه خود با پادکست Multiverse of Color توضیح داد که ممکن بود جنسن این نقش را بر عهده گیرد اما در آن زمان درگیر پروژه دیگری بود و نتوانست برای نقش بتمن حاضر شود. Gotham Knights در تاریخ 14 مارس از شبکه CW پخش خواهد شد.

  • Batman: Caped Crusader دو فصل بیشتر در Prime Video خواهد داشت

برادران وارنر دیسکاوری حقوق سریال انیمیشن بروس تیم، Batman: Caped Crusader را به آمازون فروخته است و نتیجه آن تمدید دو فصلی این سریال است. به گفته هالیوود ریپورتر، آمازون ساخت دو فصل دیگر این انیمیشن را دستور کار خود قرار داده ولی هنوز تاریخ انتشار یا لیست بازیگران برای Batman: Caped Crusader اعلام نشده است.

  • مجموعه What If ابرقهرمان جدیدی به نام Kahhori را معرفی می‌کند

طبق اعلام مارول فصل دوم سریال انیمیشنی What If شخصیت جدیدی به نام Kahhori را در خود جای داده است. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای فصل دوم مشخص نشده اما بنظر می‌رسد باید تا سال 2024 برای تماشای آن صبر کنیم.

Marvel Studios' SPIDER-MAN: Freshman Year | Teaser Trailer | Disney+  Animated Series - YouTube

  • Spider-Man: Freshman Year تاریخ انتشار جدیدی دارد

طبق گزارشات جدید Spider-Man: Freshman Year تا اواخر سال 2024 در دیزنی پلاس اکران نخواهد شد. مارول قبلاً اعلام کرده بود که این مجموعه انیمیشنی در سال 2024 عرضه خواهد شد اما هیچ تاریخ رسمی برای آن مشخص نشده بود. طبق گزارش‌ها، مارول تقویم انتشار خود را تغییر داده است تا فضای بیشتری بین پروژه‌ها وجود داشته باشد و در نتیجه سریال‌های آینده مارول مانند فصل دوم What If هم با تاخیر منتشر می‌شود.

  • فصل دوم What If با تاخیر منتشر می‌شود

طبق گزارش جدید فصل دوم What If تا سه ماهه اول 2024 در دیزنی پلاس پخش نخواهد شد و تاریخ انتشار فصل سوم آن برای سال 2025 مشخص شده است. پیش از این تاریخ انتشار این سریال برای 2023 تنظیم شده بود. نه مارول استودیو و نه دیزنی پلاس به طور علنی در مورد این گزارش اظهار نظر نکرده‌اند، در نتیجه باید منتظر اعلام دو کمپانی بمانیم.

  • پانیشر Jon Bernthal به Daredevil: Born Again می‌پیوندد

بر اساس گزارش  Hollywood Reporter در سریال دردویل بازیگر Jon Bernthal در نقش پانیشر حضور خواهد داشت. مارول هنوز این گزارش را تایید نکرده است اما تاریخ انتشار Daredevil: Born Again برای 2024 تنظیم شده است.

  • لوکی در فصل دوم سریال خود، به یک قهرمان تبدیل می‌شود

تهیه کننده لوکی  Stephen Broussard فاش کرد تام هیدلستون، خدای شرارت، در فصل دوم سریال لوکی به راه خود برای تبدیل شدن به یک قهرمان ادامه خواهد داد. در حالی که جزییات داستان برای فصل دوم لوکی در دست نیست، صحنه پس از تیتراژ فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania تایید کرد که لوکی با نسخه‌ای از کانگ فاتح روبه‌رو می‌شود. فصل 1 لوکی در حال حاضر در دیزنی پلاس در دسترس بوده و فصل دوم قرار است در تابستان 2023 پخش شود.

Suicide Squad: Kill the Justice League debuts 4-player co-op gameplay and  more at State of Play – PlayStation.Blog

اخبار بازی ویدیویی

  • Suicide Squad: Kill Justice League ممکن است تا سال 2024 به تعویق افتاده باشد

اخیرا گزارش شده بود که انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای ماه می به تعویق افتاده و طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند اما بنظر می‌رسد این تعویق بیش از حد انتظار است. طبق گفته Jeff Grubb در پادکست Game Mess Decides بازی تا سال 2024 به تعویق افتاده اما هنوز این خبر توسط تیم سازنده بازی تایید نشده است.

اخبار کمیک

  • Daredevil Noir و Spider-Man Noir برای یک ماموریت جدید خطرناک متحد می‌شوند

در شماره 41 کمیک Spider-Verse Unlimited به نویسندگی Amy Chu دو شخصیت  Spider-Man Noir و Daredevil Noir برای مبارزه با یک دشمن با یکدیگر همکاری می‌کنند. اگر دوست دارید ماجرای هیجان انگیز این دو را پیگیری کنید، در حال حاضر این کمیک برای مطالعه در Marvel Unlimited در دسترس است.

  • چرا بتمن با دادن ثروت خود گاتهام را نجات نمی‌دهد؟

نویسنده Ram V در حین صحبت با Newsarama توضیح داد که چرا با وجود ثروت قابل توجه بروس وین، پول نمی‌تواند شهر گاتهام را از تمام مشکلات نجات دهد. ” بسیاری از مردم می‌گویند اگر بروس وین پول خود را در گاتهام سرمایه‌گذاری می‌کرد، مکان بسیار بهتری بود. من به نوعی می‌خواستم ایده پشت آن را به چالش بکشم، زیرا شخصاً از یک اقتصاد جهان سومی آمده‌ام که در حدود یک دهه گذشته، خود را دوباره احیا کرده و به یکی از سریع‌ترین اقتصادهای در حال توسعه جهان تبدیل شده است. بسیاری از مردم پول زیادی به دست آوردند اما آیا این موضوع هند را بهتر کرده است؟ نمی‌دانم، پاسخ به این سؤال دشوار است، زیرا اساساً پول نه اخلاقی و نه غیر اخلاقی (نه مثبت نه منفی) است.” او توضیح داد وقتی نوبت به اهدای مبالغ هنگفت پول می‌رسد، نیت و اهداف افراد، نتیجه را تعیین می‌کند.” از آنجایی که پول به اخلاقیات وابستگی ندارد، می‌تواند نیرویی برای خیر یا نیرویی برای تغییری باشد که هرگز نمی‌خواستید.”

Q&A: Mike Mignola Discusses PINOCCHIO: THE ILLUMINATED EDITION and New  HELLBOY Movie, Check Out Exclusive PINOCCHIO Artwork! - Daily Dead

  • خالق هلبوی نسخه جدید Pinocchio را منتشر خواهد کرد

Mike Mignola خالق پسر جهنمی، با Lemony Snicket بر روی نسخه جدید و منحصر به فرد پینوکیو کار می‌کند. نام این سری Pinocchio: The Illuminated Edition خواهد بود و خالقان آن جذابیت‌های جدیدی به داستان اصلی اضافه کرده‌اند.

  • دی‌سی به جوکر یک نام جدید و یک برادر می‌دهد

در شماره ششم کمیک The Joker: The Man Who Stopped Laughing جوکر یک نام جدید گرفته و برادر جدیدی پیدا می‌کند. نام جوکر در این مجموعه Ralph است. در ابتدای داستان، رالف کارمند سیرک هالی است که زندگی آرامی در حومه شهر دارد و از خنداندن بچه‌ها لذت می‌برد اما او یک روز به خانه می آید و متوجه می‌شود که Jackanapes و Gagsworthy خانواده‌اش را تهدید می‌کنند. این دو توسط برادر جوکر، Edward فرستاده شده‌اند.  Jackanapes توضیح می‌دهد که ادوارد به عنوان جوکر گاتهام عمل می‌کرد تا زمانی که توسط Man-Bat کشته و خورده شد. خواندن وصیت نامه ادوارد نشان می‌دهد که او می‌خواهد رالف در غیاب او به عنوان جوکر ادامه دهد و رالف موافقت می‌کند. داستان با رالفی به پایان می‌رسد که از شرور بودن لذت می‌برد و خود را جوکر می‌نامد.

  • Amazing Spider-Man نام فرزندان مری جین را فاش می‌کند

مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره 21 مارول نشان می‌دهد که دو فرزند مری جین، Stephanie و Owen نام دارند. هنوز مشخص نیست این دو فرزندان بیولوژیکی مری جین هستند یا نه.

  • بتمن لباس مخصوص خود را به جوکر داد

شوالیه تاریکی در آخرین فصل از مجموعه DC Batman & The Joker: Deadly Duo لباس بنفش و مشکی خود را به جوکر می‌دهد. نویسندگی این کمیک بر عهده Marc Silvestri بوده و تصویر گری آن توسط Arif Prianto انجام گرفته است. در این کمیک بتمن و جوکر به یکدیگر کمک می‌کنند تا از گاتهام در برابر موجودات عجیب محافظت کنند. در شماره 5 کمیک Batman & The Joker: Deadly Duo بتمن لباس مخصوصی به جوکر می‌دهد تا بتواند در مبارزه بهتر ظاهر شود.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.