گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • آخرین تریلر فیلم The Flash پیش از اکران منتشر شد

فیلم The Flash که طرفداران زیادی منتظر اکران آن هستند، در تاریخ 16 ژوئن وارد سینماها می‌شود. پیش از اکران یک تریلر منتشر شده تا بیشتر با فضای فیلم آشنا شویم.

 

 

 

  • Guardians of the Galaxy 3 فیلم مورد علاقه جیمز گان در سال 2023 نیست

در توییتر از جیمز گان پرسیده شد که فیلم مورد علاقه او در سال 2023 چه فیلمی است و او پاسخ داده که The Flash انتخاب او است، با وجود اینکه فیلم Guardians of the Galaxy 3 به کارگردانی او به تازگی اکران شده است. وقتی از او خواسته شد بین The Flash و Guardians of the Galaxy Vol 3 انتخاب کند، توضیح داد: “من نمی‌توانم فیلم خودم را قضاوت کنم، مثل فرزندم بوده و این نوعی عشق متفاوت است.”

  • Florence Pugh با پیوستن به مارول طرفداران قدیمی خود را ناراحت کرد

طبق گزارش Variety بازیگر Florence Pugh وقتی تصمیم گرفت به دنیای سینمایی مارول بپیوندد، طرفداران قدیمی خود را ناراحت کرده است.” بسیاری از مردم در دنیای فیلم مستقل واقعاً از دست من ناراحت بودند و اینطوری تصور می‌کردند که ” عالیه حالا برای همیشه رفته”. اما من در این فکر بودم که به همان سختی کار می‌کنم که قبلاً کار می‌کردم. من همیشه فیلم‌های پشت سر هم ساخته‌ام.” این بازیگر امسال در فیلم A Good Person به ایفای نقش پرداخته و در اینده فیلم‌‌های Oppenheimer و Dune: Part Two را برای اکران در راه دارد.

  • بازیگر Zachary Levi دوست دارد Shazam در آینده با Green Lantern همکاری کند

پس از حضور دو شخصیت Superman و Wonder Woman در فیلم‌های Shazam، Zachary Levi می‌خواهد در فیلم سوم او Green Lantern حضور داشته باشد. طی مصاحبه با Entertainment Weekly  از او پرسیده شد که دوست دارد در فیلم سوم چه ابرقهرمان دی‌سی حضور داشته باشد و او به Green Lantern اشاره کرد. البته با فروش کمتر از حد انتظار Fury of the Gods، بعید است که این فیلم دنباله‌ای داشته باشد.

  • فیلم TMNT زودتر از برنامه‌ریزی اولیه اکران خواهد شد

فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem کمی زودتر از آنچه که قبلا اعلام شده بود، وارد سینماها می‌شود. این فیلم که در ابتدا قرار بود در 4 آگوست اکران شود، در تاریخ 2 آگوست وارد سینماها خواهد شد. پوستری جدیدی هم از شخصیت‌های اصلی این فیلم منتشر شده است.

  • کریس همسورث دوست دارد فیلم بعدی‌اش در دنیای مارول از رویکرد اکشن فیلم Extraction استفاده کند

اگر کریس همسورث دوباره نقش ثور را بازی کند، مشتاق است یک سکانس مبارزه به سبک فیلم Extraction 2 به خدای تندر هدیه بدهد. این بازیگر در طی مصاحبه خود با GamesRadar+ بیان کرد که فیلم جدید او سخت‌ترین کاری است که انجام داده و حتی دوست دارد این سبک را در دنیای مارول ببیند: ” اگر قرار بود در فیلم دیگری باشم، دوست دارم این سبک را انتخاب کرده و آن را با یک فیلم مارول ادغام کنم.”

  • طبق شایعات Emma Stone پیشنهاد حضور در فیلم چهار شگفت انگیز مارول را رد کرده

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، اما استون در حال مذاکره برای ایفای نقش Sue Storm در فیلم Fantastic Four مارول بود اما آن را رد کرد. استون 20 میلیون دلار دستمزد درخواست کرد که طبق گزارش‌ها، مارول حاضر به پرداخت آن نبود.

  • جیمز گان فاش کرد در حال حاضر مشغول آماده کردن استوری برد Superman Legacy است

جیمز گان در شبکه‌های اجتماعی توضیح داد که وقت ندارد با همه شایعات عجیب و غریب برخورد کند زیرا در حال حاضر مشغول ساخت استوری بورد فیلم موردانتظار Superman: Legacy است. Superman: Legacy قرار است در تاریخ 11 جولای 2025 در سینماها به نمایش درآید و طرفداران منتظر اولین فیلم دنیای دی‌سی جیمزگان هستند.

  • دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر توضیح می‌دهد که چرا جیمز گان برای اداره دی سی استخدام شد

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر توضیح می‌دهد که چرا جیمز گان، فیلم‌ساز تحسین‌شده، سزاوار راه‌اندازی مجدد دنیای دی‌سی است. “چیزی که ما سعی کردیم انجام دهیم این است که رهبری و مدیریت واقعا عالی داشته باشیم، فلسفه شرکت ما این است که نمی‌خواهیم افراد به جلسات بروند بلکه می‌خواهیم کار انجام دهند. بنابراین وقتی با جیمز گان ملاقات کردم، او در حال نوشتن سوپرمن و Guardians of the Galaxy بود – که اکنون به یک موفقیت بزرگ برای مارول تبدیل شده است، البته ما از آن خوشحال هستیم زیرا گان آن فیلم را نوشته و کارگردانی کرده است – من به او نگاه کردم و با خودم گفتم چرا این مرد دی‌سی را اداره نکند؟ گان تمام زندگی‌اش را با دی‌سی بزرگ شده و همه شخصیت‌ها را می‌شناسد، آن‌ها خانواده‌اش هستند. او مردی است که ما و همه می‌خواهند با او کار کنند”.

  • نویسنده Stephen King فیلم فلش را تحسین می‌کند

این رمان نویس موفق افکار خود در مورد The Flash را در توییتر به اشتراک گذاشت: ” خیلی به فیلم‌های ابرقهرمانی اهمیت نمی‌دهم اما این یکی خاص است. این فیلم دلنشین، سرگرم کننده، بهت‌آور و چشم نواز است. من آن را دوست داشتم.”

اخبار تلویزیونی

  • بازیگر Grant Gustin با خوشحالی نقش یک ابرقهرمان دیگر را بعد از بری آلن بازی خواهد کرد

سریال The Flash به زودی به اتمام خواهد رسید و بازیگر آن علاقمند به بازی در نقش‌های دیگر خواهد بود. این بازیگر طی مصاحبه با Entertainment Weekly به این موضوع اشاره کرد که ممکن است در آینده نقش یک ابرقهرمان دیگر را ایفا کند و مخالف پذیرفتن دوباره نقش‌های ابرقهرمانی یا فلش نیست. ” من عاشق این ژانر هستم، من عاشق ژانر علمی تخیلی هستم و چیزهای مرتبط با ابرقهرمانان را دوست دارم. بنابراین من برای انجام دوباره هر کار ابرقهرمانی، فلش یا هرچیز دیگری آماده هستم، تا زمانی که شخصیتی باشد که در مورد آن هیجان زده باشم. صادقانه دوست دارم کسی با من در مورد اثار مرتبط با فلش تماس بگیرد.”

  • تیزر جدیدی از سریال Secret Invasion منتشر شده است

یکی از سریال‌های‌ مورد انتظار امسال، سریال Secret Invasion است که در 21 ژوئن 2023 توسط دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. به تازگی تیزر ویدیویی جدیدی از این فیلم منتشر شده که طرفداران را با فضای سریال آشنا می‌کند.

 

 

 

  • مدیر مارول Kevin Feige می‌گوید پروژه‌های کوچک‌تر دنیای سینمایی مارول در سطح جهانی، عملکرد بهتری نسبت به اثار برخی از شبکه‌های بزرگ دارند

مدیر مارول اخیرا در مورد سریال Secret Invasion صحبت کرده و به پتانسیل بالای این سریال اشاره می‌کند. کوین ادعا می‌کند که کوچک‌ترین سریال‌هایشان دو تا سه برابر تعداد بیننده‌ای که شبکه‌های معروف دارند را جذب می‌کنند. “خوشحالم به اشتراک بگذارم وقتی سریال‌های مارول ما را با برخی از پرهیاهوترین نمایش‌ها در سرویس‌های دیگر مقایسه می‌کنید، حتی کوچک‌ترین آن‌ها مخاطبان بین‌المللی بسیار بزرگ‌تری را جذب می‌کنند، اغلب دو تا سه برابر”.

  • پایان سریال فلش با الهام از The Office، Lost و Angel ساخته شده است

شورانر سریال فلش Eric Wallace فاش کرد که پایان سریال‌های Lost، Angel و The Office را تماشا کرده تا از آن‌ها برای آخر فلش الهام بگیرد. “من پایان سریال Lost را خیلی دوست دارم زیرا دو ساعت بود و پر از احساس است. آن‌ها گریه کردند، من گریه می‌کردم و همه گریه می‌کردند اما سریال Angel برای من یک پایان عالی داشت. من هنوز احساساتی که با تماشای آن داشتم را به یاد دارم، همه چیز در مورد احساسات است.” در مورد تاثیر پذیری از سریال کمدی The Office توضیح داد: ” سریال The Office یک پایان عالی داشت. اگر به قسمت پایانی سریال The Office و پایان سریال ما نگاه کنید، ممکن است در واقع شباهت‌هایی مشاهده کنید. به عنوان ببینده‌ای که 9 فصل سریال The Office را دنبال کرده، دلم میخواست Michael Scott به آن سریال بازگردد. من می‌خواستم این احساس را در پایان سریال فلش ببینم، آن زمان بود که تصمیم گرفتم چهره‌های زیادی از گذشته در پایان سریال حضور داشته باشد.”

  • طبق شایعه جدید مارول آینده‌ای برای شخصیت Layla El-Faouly/Scarlet Scarab در دنیای خود در نظر گرفته است

سریال Moon Knight یکی از سریال‌های جذاب مارول است که ما را با شخصیت دیگری با نام Scarlet Scarab آشنا می‌کند. بنظر می‌رسد مارول قصد دارد بیشتر به این شخصیت بپردازد اما این خبر فعلا در حد یک شایعه باقی مانده و باید تا تایید خود مارول صبر کرد.

اخبار کمیک

  • ادیتور Mike Carlin پس از 37 سال بازنشسته شد

ادیتور با سابقه DC Comics پس از 37 سال بازنشسته شد. Mike Carlin در دهه 1970 در حالی که محصل دبیرستان بود، به عنوان کارآموز در دی سی شروع به کار کرد. پس از فارغ التحصیلی از کالج، کارلین در 1980 شروع به کار برای مارول کرد. پس از آن به دی‌سی پیوست و کنار Andy Helfer بر روی سری سوپرمن کار کرد. در سال‌های بعد پروژه‌های مهمی در دی‌سی تحت نظارت او منتشر شدند و اخیرا تصمیم گرفته که به سفر خود در کمیک‌های دی‌سی پایان دهد.

  • Kid Venom جدیدترین قهرمان نوجوان مارول است

شخصیت Kid Venom، یک قهرمان سیمبیوت جدید که توسط هنرمند Taigami ساخته شده، اولین حضور رسمی خود در مارول را در سری آینده Death of the Venomverse انجام خواهد داد. Kintaro ژاپنی و اهل قرن دهم است که برای محافظت از دهکده خود هر کاری انجام می‌دهد حتی اگر به قیمت همزیستی با یک سیمبیوت تمام شود. این کمیک در 16 آگوست 2023 منتشر می‌شود.

  • هارلی کویین بیشتر از آن چیزی که متوجه شدیم شبیه بتمن است

پیش نمایش شماره 30 کمیک Harley Quinn هارلی را نشان می‌دهد که متوجه شده بیشتر از آنچه تصور می‌کرد شبیه بتمن است. در این شماره به هارلی گفته می‌شود که بتمن قدرت‌های فوق العاده ابرقهرمانی ندارد اما یک انسان فانی توانا مانند تو است.  با وجود نداشتن قدرت‌های ابرقهرمانی، بتمن خود را در بین حوادث مهم زیادی یافته است، درست مثل هارلی.

  • ممکن است Nightwing از سوپرمن قوی‌تر شود؟

پیش نمایش شماره 104 سری Nightwing نشان می‌دهد توانایی‌های جدید Dick Grayson ممکن است او را از سوپرمن قدرتمندتر کند. در پایان شماره 105 لباس و قدرت‌هایی جادویی از  Neron دریافت کرد که یکی از آن‌ها سرعت بسیار زیاد در حرکت است که به او اجازه می‌دهد در مدت زمان کوتاهی به کل دنیا سفر کند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. امیدوارم گرنت گاستین نقش گرین لنترن رو بازی کنه به حالت کمدیش هم میخوره
    مقاله عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.