مجموعه‌‌ کامیک جدید God of War به‌زودی منتشر خواهد شد

God of War

به گزارش «کافه‌کامیک» و به نقل از GamingBolt، قرار است مجموعه‌ کامیک جدیدی برای سری God of War به‌زودی منتشر شود. با آن‌که نسخه‌ی امروزیِ عنوان «خدای جنگ» (God of War 2018) مطلقا سرفصلی تازه برای مجموعه‌ی God of War به حساب نمی‌آید، آنقدر به لحاظ زمانی و جغرافیایی از دنباله‌های پیشین فاصله داشته که گویی شروعی تازه محسوب می‌شود. با وجود این تفاسیر، ردای God of War در عصر یونان بیشتر از آن‌چه که تصور می‌شود در این بازی وجود داشته که موجب شده بسیاری کنجکاو شوند و بخواهند بدانند که چه چیزی بر سر «کِرِیتوس» (Kratos)، شخصیت‌اصلی مجموعه‌ی God of War، بعد از دنباله‌ی سوم آمده و چرا داستان بازی درنهایت ختم به شروعی تازه در سال 2018 شد. بسیاری امیدوار بودند که این خلا پیش‌آمده در داستان در دنباله‌ی جدید به واسطه‌ِ‌ی تعدادی نما (Flashback)  یا حتی به لطف وجود پروژه‌های فرعی‌ پر شود، اما گویا این مجموعه می‌خواهد رویه‌ای دیگر را در پیش بگیرد.

انتشارات «دارک هورس» (Dark Horse) اخیرا از طریق وب‌سایت ComicBook اعلام کرده است که مجموعه‌ی God of War: Fallen God، که به روایت ماجرای بعد از دنباله‌ی سوم خواهد پرداخت، به زودی منتشر شده و خلا یاد شده بین مجموعه‌ی اصلی و دنباله‌ی جدید را بالاخره پر خواهد کرد. توضیحاتی که این انتشارات در باب سیر کامیکی این مجموعه داده بدین شرح است:

«مجموعه‌ی God of War: Fallen God کریتوس را بعد از پیروزی‌اش علیه زئوس و پس‌زدن آتنا دنبال می‌کند. وی، با این باور که بالاخره از اسارت پیشین خود آزاد شده، راهی صحرا شده تا بین خود، محل زندگی و شرم گذشته‌ای فاصله‌ای انداخته، زندگی جدید را آغاز کند. اما به‌زودی متوجه می‌شود که خشم و گناهش کماکان وی را دنبال می‌کنند. کریتوس علیه دشمنی که تصور می‌کرد مهارناپذیر است می‌ایستد و آن کسی نیست مگر خودش. اما مبارزه با خود نه تنها پیروزی به همراه ندارد، بلکه موجب جنون می‌شود.»

این داستان، که به قلم «کریس رابرسون» (Chris Roberson) بوده، توسط «تونی پارکر» کشیده شده، رنگ‌آمیزی‌اش با «دَن جکسون» بوده و نگارشش توسط «جان راشل» تنظیم شده، به زودی منتشر شده و شما می‌توانید اولین قسمت آن را در چهارم تیر سال 1399 مطالعه فرمایید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.