اولین تصاویر از Soldier Boy در سریال The Boys منتشر شد

اولین تصاویر از Soldier Boy در سریال The Boys منتشر شد

بالاخره پس از مدت‌ها که از تایید حضور جنسن اکلس (Jensen Ackles) در سریال The Boys می‌گذشت، اولین تصاویر رسمی او را در قامت Soldier Boy شاهد هستیم. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

سرانجام زمانش رسید تا به کاپیتان آمریکای دنیای کمیک بوکی The Boys، یعنی Soldier Boy، با بازی جنسن اکلس سلام کنیم، آن‌هم در سومین فصل از سریال. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، رنگ لباس جنسن در سریال سبز خواهد بود که خبر از ظاهر نظامی این شخصیت می‌دهد. طراح لباس این شخصیت، لورا شنون (Laura Shannon) در مصاحبه‌ی خود درباره‌ی لباس Soldier Boy گفته است:

«هدف ما از طراحی لباس پررنگ کردن جنبه‌ی مردونگی شخصیت بوده. با اطلاعاتی که از سرگذشت شخصیت داشتیم تلاش کردیم تا طراحی لباس اون به یک سرباز آمریکایی که تمام استانداردهای ممکن رو داره، نزدیک بشه به‌علاوه‌ی چاشنی یک کابوی کلاسیک متکبر. ما می‌دونستیم که شخصیت باید قیافه‌ی استیو مک‌کوئین و طرز برخورد جان وین رو داشته باشه که خوشبختانه جنسن اکلس همه رو باهم داره.»

اکلس با شخصیت ابرسربازی وارد فصل سوم می‌شود که در دهه ۴۰ میلادی با استفاده از ترکیب وی (Compound V) ساخته شده و در جنگ جهانی دوم، حضور موثری علیه سربازان آلمانی داشت. بعد از جنگ است که Soldier Boy به‌عنوان اولین سلبریتی در فرهنگ آمریکایی شناخته می‌شود. نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی او آن است که در کمیک‌ها، Soldier Boy رهبر دومین گروه قدرتمند بعد از Seven یعنی Payback است.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Variety

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: Antony Starr از دیوانه‌وار بودن فصل سوم The Boys صحبت کرد | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.