توضیحات Taika Waititi در مورد فیلم Thor: Love and Thunder

کارگردان فیلم ثور: عشق و رعد توضیحات جدیدی را در مورد این فیلم فاش کرده، با کافه کمیک همراه باشید.

شخصیت ثور با بازی کریس همسورث اولین کاراکتر دنیای سینمایی مارول خواهد بود که چهارمین فیلم مستقل خود را به دست خواهد آورد. فیلم Thor: Love and Thunder سال آینده در سینماها اکران خواهد شد و ما شاهد بازگشت کارگردان قسمت قبلی(Thor: Ragnarok) یعنی Taika Waititi خواهیم بود. این کارگردان قبلا هم گفته بود که قسمت چهارم ثور یک فیلم هیجان‌انگیز و رومانتیک خواهد بود، او اخیرا هم طی مصاحبه‌ای با Empire تاکید کرده این که این فیلم، دیوانه‌وارترین چیزی است که تاکنون ساخته.

او گفت:

خب ببین من، شما و خوانندگان همگی کارای دیوونه‌واری تو زندگیمون انجام دادیم که خیلی باهاشون حال کردیم و این فیلم هم برای من همون چیز دیوونه‌واره!

او ادامه داد:

این فیلم با قسمت قبلی خیلی فرق می‌کنه. این فیلم دیوونه‌وارتره، احساسات بیش‌تری توشه، صاعقه‌ی بیشتری توشه و همون‌طور که از عکس‌های پخش شده مشخص شد ثور‌های بیش‌تری هم توش هست.

علاوه‌بر کریس همسورث ما شاهد بازگشت خود Waititi در نقش کورگ خواهیم بود، همچنین ناتالی پورتمن در نفش جین فاستر و تسا تامپسون در نقش والکری در کنار بازیگران نگهبانان کهکشان حضور خواهند داشت. یکی از چیز‌هایی که باعث جذابیت بیش‌تر این فیلم می‌شود حضور کریستین بِیل در نقش Gorr the God Butcher و راسل کرو در نقش زئوس خواهد بود.

فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ در سینماها اکران خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.