فیلم The Batman با کارگردانی مت ریوز در یک جهان موازی مستقل از DCEU جریان دارد

فیلم The Batman با کارگردانی مت ریوز در یک جهان موازی مستقل از DCEU جریان دارد

رییس DC Films یعنی Walter Hamada در رویداد DC Fandome درباره فیلم The Batman و بتمن مت ریوز صحبت کرد و گفت که این نسخه از بتمن، مستقل از دنیای سینمایی دی سی است و در یک جهان دیگر (جهان موازی یا زمین/Earth دیگر) دنبال می‌شود.

او در صحبت‌هایش به‌طور کلی از ظرفیت‌ها و موقعیت‌هایی که مولتی‌ورس یا جهان‌های موازی دی سی در اختیارشان قرار می‌دهد، گفت. شانس این‌که ما می‌توانیم هم‌زمان یک فلش تلویزیونی و یک فلش سینمایی داشته باشیم و در هر عرصه داستان‌های متعددی را روایت کنیم، از جمله صحبت‌های Hamada بود.

بتمن در فیلم The Batman که قرار است در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) اکران شود، بتمنی است که در سال دوم فعالیت‌اش به سر می‌برد؛ برهه‌ای داستانی که در کمیک‌ها با عنوان Batman Year Two آن را می‌شناسیم. این بتمن مستقل از بتمنی است که در DCEU و فیلم Justice League دیده‌ایم و روایت‌گر ماجرای به‌خصوص خود است.

Hamada در ادامه صحبت‌هایش گفت که جهان‌های موازی دی سی و قصه‌گویی به‌وسیله آنها فرصت‌های بیشتری برای انجام کراس‌اور پیش روی‌شان می‌گذارد؛ کراس‌اورهایی که چند نمونه آنها را در سریال‌های CW و سریال Arrow دیدیم.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: پی اس آرنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.