چه اتفاقی برای کریستین پالمر بعد از فیلم اول دکتر استرنج افتاد؟

نویسنده‌ی دکتر استرنج از سرنوشت و آینده‌ی کریستین پالمر، معشوقه‌ی دکتر استرنج، می‌گوید. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

از دکتر استرنج 2 انتظار می‌رود که شامل بازگشت پرستار پالمر باشد اما هیچ خبری از بازیگر این نقش یعنی ریچل مک‌آدامز (Rachel Mcadams) بعد از دکتر استرنج 1 به دست نیامده.  دلیل آن هم می‌تواند جدایی این دو کاراکتر از هم باشد. مدتی پیش کرگیل(Cargill) در ردیت درباره رابطه‌ی دکتر استرنج (Dr. Strange) و پالمر (Christine Palmer) به طرفداران گفت:

«هرکدوم پی زندگی خودشون رفتند و در نهایت از هم جدا شدند.»

کرگیل و اسکات دریکسون(Scott Derrickson) قبل از جدایی از مارول در حال توسعه داستان بودند، اما اختلافاتی که روی ایده‌ی اصلی با مارول داشتند باعث شد تا از پروژه کناره‌گیری کنند. اما این ایده قبل از جدایی این دو از پروژه استرنج مکتوب شده بود.

در اینجا به بخشی از صحبتهای کارگیل با CinemaBlend درباره پروژه استرنج می‌پردازیم:

«اختلافاتی اساسی در ایده کلی پروژه وجود داشت. دریکسون می‌خواست یه فیلم ساخته بشه و مارول فیلم دیگه‌ای هم می‌خواست. ما همچنین تصمیم داشتیم که با کارگردان‌هایی روی The Black Phone کار کنیم. دریکسون به من زنگ زد و گفت واقعا باید این فیلم (The Black Phone) رو بسازم، این فیلم باید مال من باشه. بنظرت امکانش هست که تا زمانی که کارم با دکتر استرنج 2 تموم شه منتظر بمونی؟ او حتی تلاش کرد تا من رو هم به پروژه استرنج بیاره. اما وقتی کار با The Black Phone به جایی نرسید، پرسید که اشکالی نداره که براش صبر کنیم و منم گفتم اگه خیلی برای این فیلم مشتاقه، چندسال صبر می‌کنیم تا آخر این فیلم رو بسازیم.»

این دو درنهایت این پروژه رو ترک کردند و سراغ The Black Phone رفتند.

«اسکات بعدها به من گفت که یا باید روی پروژه‌ای کار کنه که باب میلش نیست یا The Black Phone. او اضافه کرد که حتما می‌خواد فیلمی رو با من بسازه. آخرش The Black Phone رو انتخاب کرد. پشت سر گذاشتن پروژه‌ی استرنج سخت بود. اما در نهایت فیلمی رو داشت که براش مایه‌ی اشتیاق بود. به‌طور کلی، این تجربه بسیار خوب بود و ما بابتش مفتخر و خوشحال هستیم.»

قرار هست Doctor Strange in the Multiverse of Madness در 22 مارس 2022 اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع : CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.