Rotten Tomatoes: شانگ-چی محبوب‌ترین فیلم MCU هست

shang-chi

محبوبیت زیاد شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه در روتن تومیتوز، این فیلم را به محبوب‌ترین اثر MCU تبدیل کرده. همراه کافه کمیک باشید.

“Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” علاوه بر موفقیت آماری در باکس‌آفیس، اکنون دارای افتخار دیگری هم هست: محبوب‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول! اثر کارگردان Cretton تا الان توانسته رضایت 98 درصدی تماشاگران و 93 درصدی منتقدین را از آن خود کند. تنها فیلم دیگری که از لحاظ نمرات تماشاگران به شانگ-چی نزدیک هست “Spider-man: Far From Home” بوده که رضایت 95 درصدی مخاطبین را کسب کرده.

در خلاصه‌ی مخاطبین روتن تومیتوز(Rotten Tomatoes) داریم:

«شانگ-چی زمینه‌ی فرهنگی جدیدی را برای MCU پوشش داده؛ آن هم بدون از دست دادن ویژگی‌های کمدی، احساسی و اکشنی که فیلم‌های مارول به آن‌ها معروفند.»

هم طرفداران و هم منتقدان جدیدترین فیلم مارول را به دلیل داشتن روایت خوب، طراحی دقیق صحنه های نبرد و شخصیت‌های احساسی دوست داشتند.

سیمو لیو(Simu Liu)، آکوفینا(Awkwafina)، تونی لیونگ(Tony Leung)، فالا چن(Fala Chen) و میشل یوه(Michelle Yeoh) از بازیگران فیلم شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه هستند. این فیلم که توسط Destin Daniel Cretton کارگردانی و به قلم Daniel Callaham ساخته شده در حال حاضر در سینماها اکران می‌شود.

آخرین اخبار کافه کمیک را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Cbr

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.