کارگردان Nightwing هنوز برای ساخت این فیلم امید دارد

کارگردان نایت‌وینگ (Nightwing)، کریس مک‌کی (Chris Mckay) علی‌رغم تاخیر‌های ایجاد شده از سوی برادران وارنر و تصمیمات جدید این شرکت برای DCEU، هنوز هم برای ساخت فیلمش امیدوار است.‌ با کافه کمیک همراه باشید.

مک‌کی در مصاحبه با ReedBlend گفت: امیدوارم این یک واقعیت باشد و هنوز هم بتوانیم آن فیلم را بسازیم. تا آن‌جا که به من مربوط می‌شود، این پروژه هنوز به طور کامل محو نشده‌است البته برادران وارنر و دی‌سی چالش‌ها و اولویت‌های دیگری نیز داشتند، چیزهایی که لازم بود انجام دهند و من فکر می‌کنم آن‌ها با موفقیت‌های اخیر خود راهشان را پیدا کردند و این یک دریچه‌ای را برای ما باز می‌کند که شاید هنوز هم بتوان یک فیلم از شخصیت نایت‌وینگ ساخت.

در حال حاضر بیش‌تر فیلم‌های در حال توسعه‌ی دی‌سی در جهان DCEU اتفاق می‌افتند و فیلم‌هایی مانند The Batman در زمین ۲ رخ خواهند داد. مولتی‌ورس دی‌سی در فیلم The Flash نشان داده خواهدشد که بر اساس داستان‌های کمیکی دی‌سی، بری آلن پس از این که در زمان به عقب برمی‌گردد، یک جدول زمانی متفاوت به نام فلش‌پوینت ایجاد می‌کند. مک‌کی با بیان این که نایت‌وینگ می‌تواند در این جهان گسترش‌یافته‌ی DCEU جای بگیرد، گفت: راه‌های متفاوتی برای ورود او (نایت‌وینگ) وجود دارد، چه در یک جهان موازی چه در جریانات مولتی‌ورس.

علاوه‌بر اکران‌های سینمایی، برادران وارنر قصد دارد چندین فیلم از شخصیت‌های دی‌سی مانند Batgirl و Blue Beetle را با بودجه‌ی متوسط، مستقیما در سرویس پخش استریم خود یعنی HBO Max عرضه کند. این دقیقا مسیری است که نایت‌وینگ نیز می‌تواند در آن قرار بگیرد، درست مانند فیلم The Tomorrow War از مک‌کی که به جای سینما، راهی پخش‌های استریم است. او نایت‌وینگ را یک فیلم بزرگ، پر از صحنه‌های اکشن و احساسی می‌داند و گفت: این کار از نظر بودجه‌ای شبیه کاری که ما در The Tomorrow War کردیم نیست اما در مورد بقیه‌‌ی معیارها، نایت‌وینگ همان چیزی است که خیلی‌ها انتظارش را دارند.

با توجه به عدم پیگیری برادران وارنر از سال ۲۰۱۸، مشخص نیست که برنامه‌ی آن‌ها برای نایت‌وینگ چیست اما در حال حاضر به نظر می‌رسد مک‌کی مشغول کارگردانی فیلم Renfield باشد. فیلمی بر اساس نوشته‌های خالق The Walking Dead و Invincible یعنی رابرت کرکمن (Robert Kirkman).

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.