اسپین آف Negan بعد از پایان The Walking Dead ساخته می‌شود؟

اسپین آف Negan بعد از پایان The Walking Dead ساخته می‌شود؟!

جفری مورگان (Jefferey Morgan)، بازیگر شخصیت Negan، درباره‌ی ساخته شدن اسپین آف مخصوص این شخصیت، صحبت‌هایی داشته. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

جفری مورگان، که دنبال‌کنندگان سریال The Walking Dead او را به عنوان نیگن (Negan) می‌شناسند، اخیراً صحبت‌هایی درباره‌ی تولید اسپین آف (Spin-Off) برای این شخصیت داشته است؛ او در این‌باره گفته است: «بعد از فصل یازدهم و تموم شدن TWD در سال ۲۰۲۲، احتمال‌های “زیادی” وجود داره که اسپین آف شخصیت‌ نیگن ساخته بشه».

در فصل ۱۰ تمدید شده‌ی سریال، نیگان را مشاهده می‌کنیم که باری دیگر با مگی ری (Maggie Rhee)، پس از سال‌ها که از خانه بازمی‌گردد، مجدداً دیدار و یکدیگر را ملاقات می‌کنند. شخصیت منفیِ سابق سریال، نیگن، در قسمت پیش درآمد سریال با نام Here’s Negan اشاره‌ای به گذشته‌ی خود می‌کند (و همین اشاره تبدیل به روزنه‌ی امیدی برای اسپین آف نیگن شده است). داستان Here’s Negan با الهام از سری کمیک ۱۶ فصلیِ رابرت کرکمن (Robert Kirkman) و چارلی آدلارد (Charlie Adlard) طراحی شده که دقیقاً در سری کمیک نیز به همین نام شناخته می‌شود. این داستان دراصل یک فلش بک به ۱۲ سال قبل و نشان دهنده‌ی لوسیل (Lucille) واقعی ‌است؛ سفری به گذشته که تعیین کننده‌ی آینده نیگن در سریال است.

Image result for the walking dead Negan

بعد از توییتی در توییتر که طی آن اعلام شد ۳۰ قسمت آخر سریال «قرار است ویژه باشند»، سوالی مطرح شد مبنی بر اینکه «ساخت اسپین آف نیگان، دور از اتنظار است؟»، جفری مورگان در توییتر خود اعلام کرد: «احتمال ساخت امکان‌های ساخت زیادی وجود داره. باید ببینیم». بعد از اینکه مسئول سریال آنجلا کنگ (Angela Kang) تایید کرد که پیش درآمدی با محوریت و رهبری نیگن ساخت می‌شود و به‌عنوان بخشی از فصل ۱۰ پخش می‌شود، جفری مورگان در ماه نوامبر در توییتر گفت که او دوست دارد فکر کند که هیچ دری بسته نیست و اسپین آفی درباره‌ی این شخصیت بزرگ، با کلی داستان مختلف ساخته می‌شود. مورگان در ادامه افزود که: «هنوز کارهای زیادی وجود دارد تا روی TWD انجام بشه، و قسمت‌های زیادی موندن که باید فیلمبرداری بشن».

پس از پایان داستان زامبی‌محور ۱۹۳ جلدی سری کمیک TWD در جولای ۲۰۱۹، در تابستان گذشته کرکمن و ادلارد باری دیگر تیمی تشکیل داده‌اند تا کمیکی تک جلدی با نام Negan Live منتشر کنند. این کمیک تک جلدی یا به اصطلاح  One-shot، داستان نیگنی را تعریف می‌کند که در جلد ۱۷۴ کمیک تبعید شده بود؛ این دقیقاً همان موضوعی است که مورگان علاقه‌مند است تا به یک فیلم تبدیل شود.

مورگان طی رویداد مجازی Walking Dead Family Hangout، درباره‌ی این کمیک تک جلدی گفت: «من خیلی خوش شانسم که می‌تونسم که جای این شخصیت بازی کنم چونکه شخصیت‌اش خیلی خوب شکل گرفته (Well-Rounded شده) و این داستانی که Negan Lives روایتش میکنه، یجورهایی درباره‌ی رستگاریه و من خیلی دوست دارم که بازیش کنم».

او در ادامه اضافه کرد: «این یه داستان جمع و جور و خیلی خوبیه. یه تیکه از یک روز در زندگی نیگن. عالیه و منم خیلی دوست دارم که فیلم‌اش کنم. همیشه دوست داشتم چنین چیزی رو فیلم‌اش رو بسازم و بعدش یک داستان پیش درآمد از نیگان. یه کمیک بوکی هم درباره‌ی همین (پیش درآمدی از نیگان) هست؛ دوست دارم فیلم اون رو هم بسازم».

اسپین آف‌هایی که ساخت آن‌ها برای TWD تایید شده، شامل سریالی بی‌نام با محوریت دنباله‌ی داستان داریل (Daryl) یا کَرل (Carol) و یک محتوای اپیزودیک (قسمت به قسمت) درباره‌ی تمام شخصیت‌های جدید و موجود در جهان TWD می‌شود.

شما چطور؟ شما از طرفداران نیگن و این سریال هستید؟ نظرتان درباره‌اش چیست؟ برای‌مان بنویسید و برای آخرین با کافه کمیک همراه باشید.

 

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. اسپین آف نیگان و مگی در راه است :two_hearts::zap:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.