فیلم بلو بیتل با کارگردانی Angel Manuel Soto در حال ساخت است

بالاخره بعد از کلی شایعه دروغین، فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) به روی پرده سینما می‌رود. این فیلم با شخصیت اصلی جیم ریس (Jaime Reyes) یا همان بلو بیتل به دست انجل مانوئل سوتو (Angel Manuel Soto) کارگردانی می‌شود. این کاراکتر برای بار اول در سینما در سریال اسمالویل (Smallville) ظاهر شد. این قسمت از اسمالویل درباره بوستر گلد (Booster Gold) بود. این دو ابرقهرمان (بوستر گلد و بلو بیتل) اکثرا در دنیای کمیک باهم دیده می‌شوند. شایعه شده که بوستر گلد در فیلم بلو بیتل خواهد بود که هنوز تایید نشده. بلو بیتل علاوه بر گلد بوستر اطراف ابرقهرمان دیگری به نام Peacemaker زیاد می‌پلکد. شخصیت Peacemaker قرار است در فیلم جوخه انتحاری (The Suicide Squad) باشد و در ادامه سریال مخصوص به خودش را در HBO Max داشته باشد.

وبسایت خبررسانی د رپ (TheWrap) که در ابتدا این خبر را منتشر کرد، گزارش کرده که این فیلم توسط نویسنده اسکارفیس (Scarface)، گرت دانت الکشر (Gareth Dunnet-Alcocer) نوشته خواهد شد. این فیلم اولین فیلم اکشن با حضور ابرقهرمان و تیمی لاتین است. ابرقهرمانان لاتین حاضر در فیلم های دیگر دی سی نقش اصلی را نداشتند.

شخصیت‌های جان راجرز (John Rogers)، کالی همنر (Cully Hamner) و بلو بیتل توسط کیث گیفن (Keith Giffen) در سال ۲۰۰۶ و در سری کمیک Infinite Crisis ساخته شدند. جیم سومین بلو بیتل در تاریخ دی سی است. اولین بلو بیتل دن گرت (Dan Garrett) فراانسانی است که قدرت خود را از یک حشره جادویی به دست آورد. بعد از او Ted Kord لقب بلو بیتل را به دوش کشید. تد صاحب قدرت فراانسانی نبود و درنتیجه متکی به قدرت آموزش‌ها علم خودش بود. در مورد جیم حشره جادویی عمل کرد اما در آینده متوجه می‌شویم که این حشره جادویی در واقع پیشاهنگی توسط فضایی‌های شرور که قصد حمله به زمین داشتند بوده.

Blue Beetle and Booster Gold's Failed Get Rich Schemes | CBR

خیلی‌ها جیم را با پیتر پارکر (Spider-Man) مقایسه کرده‌اند. باید هم قبول کنیم که نقاط شباهت زیادی دارند. جیم در سری کمیک Teen Titans حضور پیدا کرد. همچنین در سری کمک تولد دوباره دی سی (DC Rebirth)، جیم توسط تد کرد آموزش داده شد که این‌بار زنده بود اما دیگر توانایی بالا پایین رفتن از ساختمان‌ها را نداشت.

در سریال اسمالویل، شخصیت جیم توسط جرن برنت بارتلت (Jaren Brandt Bartlett) بازی شد. همانطور که گفتیم جیم در قسمتی درباره بوستر پدیدار شد. هدف از حضور جیم احتمالا معرفی او برای ساخت سریالی در باره بلو بیتل بوده که در انتها ساخته نشد. بوستر گلد یک ابرقهرمانی است که در زمان سفر میکند و گاها کارهای سوپرمن را به جیب میزند. در این قسمت جیم حشره جادویی را پیدا میکند و سوپرمن و بوستر گلد برای محافظت از جیم در مقابل شرورها همکاری می‌کنند.

در سال‌های اخیر همیشه شایعه از فیلمی با حضور بلو بیتل و گلد بوستر بوده اما هیچ‌کدام حقیقت از آب در نیامدند. کمپانی وارنر بروس (Warner Bros) به هیچ‌کدام از این فیلم‌های چراغ سبز ساخت را نداد. البته توییت اخیر زک ستنتز (Zack Stentz) نویسنده ایکس من (X-Men: First Class) درباره فیلم بوستر گلد نشان می‌دهد که هنوز احتمال ساخته شدن این فیلم‌ها صفر نشده.

در پایان لازم به ذکر است که بلو بیتل و بوستر گلد گاهی در سری انیمیشن بتمن (Batman: The Brave and the Bold) نیز سر و کله‌شان پیدا می‌شد.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.