تصاویر جدیدی از صحنه‌ی سریال Ms Marvel منتشر شده است

عکس‌های جدیدی از شخصیت جدید دنیای سینمایی مارول یعنی میس مارول در شبکه‌های اجتماعی پخش شده. با کافه کمیک همراه باشید تا آن‌ها را باهم ببینیم.

دنیای سینمایی مارول در سال‌های اخیر به قلمرو جالبی از شخصیت‌های کمیکی و فیلم‌های لایو اکشن آن‌ها تبدیل شده است و این شامل شخصیت میس مارول هم می‌شود که یک سریال برای این شخصیت در سرویس استریم دیزنی پلاس در حال ساخت بوده که داستان اصلی کامالا خان یا همان میس مارول را به ما نشان خواهد داد. در حالی که هنوز ساخت این سریال تمام نشده، عکس‌هایی از این شخصیت در صحنه‌ی فیلم‌برداری در فضای مجازی پخش شده است. این عکس‌ها توسط حساب کاربری onset.unseen در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده که یک دید کامل از شخصیت میس مارول را به طرفداران ارائه می‌دهد. می‌توانید این عکس‌ها را در زیر ببینید.

 

میس مارول یک نوجوان مسلمان است که عاشق شخصیت‌های مارول به ویژه کاپیتان مارول بوده و‌ از قابلیت‌های تغییر شکل خود برای مبارزه با جرم و جنایت در جرسی سیتی استفاده می‌کند. همانطور که کوین فایگی مدیر استودیوی مارول در سال ۲۰۲۰ فاش کرد، میس مارول قرار است در فیلم آینده‌ی Captain Marvel: The Marvels در کنار کاپیتان مارول و مونیکا رمبو (از سریال واندا ویژن) نیز حضور داشته باشد.

بری لارسون (Brie Larson) قبلا به Comicbook گفته بود:

احساس می‌کنم آینده برای شخصیت کامالا باشد. بنابراین اگر از من در مورد آینده‌ی MCU یا آینده‌ی فیلم‌های کاپیتان مارول سوال شود، من می‌خواهم که با او باشم.

این روز‌ها تمرکز مارول و حتی کمپانی رقیب یعنی دی‌سی نیز، بر روی قهرمانان زن بوده زیرا از از نظر آن‌ها این بسیار مهم است تا به زنان و دخترانمان بگوییم که آن‌ها موجودات خارق‌العاده‌ای هستند و این قهرمانان تنها جلوه‌های کوچکی از قدرت آنان را نمایان می‌کنند.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: فاز چهارم مارول و معرفی سریال‌هایی که پس از لوکی پخش خواهند شد | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.