شایعه: یکی از شخصیت‌های What if در قسمت دوم Doctor Strange حضور دارد

شایعه: یکی از شخصیت‌های What if در قسمت دوم Doctor Strange حضور دارد

اخیرا شایعه‌ای درباره‌ی حضور پیدا کردن یکی از شخصیت‌های سریال What if در قسمت دوم Doctor Strange منتشر شده. با کافه کمیک همراه باشید.

درحالی که گمان بر این بود که سریال What if مارول (Marvel) اثری مستقل باشد، شواهدی به‌وجود آمده که خبر از تاثیر داشتن این سریال در جهان سینمایی مارول می‌دهند. در جدیدترین قسمت برنامه‌ی  The Disinsider Show، میزبان برنامه اعلام کرد که هیلی اتول (Hayley Atwell) قرار است تا در نقش Captain Carter در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور پیدا کند؛ Captain Carter نسخه‌ای از پگی در جهان‌های موازی‌ست که از ابر سرم معروف استفاده می‌کند و تبدیل به یک ابرسرباز می‌شود.

درحالی که این ایده در بازی‌های ویدیویی و کمیک بوک‌ها مطرح شده‌ست، حال به‌واسطه‌ی سریال جدید مارول به روی صحنه خواهد آمد، بدین شکل که یکی از قسمت‌های سریال درباره‌ی ماجراهای پگی کارتر، قدرت گرفتن او و تبدیل شدنش به Captain Carter خواهد بود و این درحالی ست که استیو راجرز (Steve Rogers) در لباس مرد آهنی (Iron Man) در کنار او به مبارزه خواهد پرداخت. به‌دلیل ورود به جهان‌های موازی در فیلم دکتر استرنج و ماجراهای آن، بعید نیست که ارتباطی بین فیلم و سریال What if وجود داشته باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که این موضوع تایید نشده‌ست که …What if بخشی از داستان کل MCU است و مانند دیگر فیلم‌ها اثرگذار خواهد بود.

با تمام این اوصاف به‌دلیل آنچه که در قسمت آخر سریال لوکی (Loki) تماشا کردیم، این پتانسیل در جهان مارول ایجاد شد که هر سه اثر Doctor Strange 2، Spider-Man: No Way Home و ?…What If به گونه‌ای با یکدیگر مرتبط شوند. اگر قرار باشد که دکتر استرنجی را تماشا کنیم که با استفاده‌ از قدرت‌های خود یا روش‌های دیگر شروع کند به سفر در واقعیت‌های مختلف، هیچ چیز ناممکن نخواهد بود و احتمالات بی‌شماری به‌وجود می‌آیند.

حتی این نظریه مطرح است که سریال ?…What If زمینه‌سازی‌ای‌ست برای شروع داستان‌های مختلف، از واقعیت‌های متفاوت و شخصیت‌های‌شان که اگر تبدیل به یکی از آثار موفق مارول شود، اثرگذاری خود را خواهد داشت.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.