Michael B. Jordan روی پروژه‌ی سوپرمن برای شبکه HBO Max کار می‌کند

Michael B. Jordan روی پروژه‌ی سوپرمن برای شبکه HBO Max کار می‌کند

مدتی قبل اخباری درباره‌ی انتخاب مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) برای نقش سوپرمن منتشر شده که حالا اطلاعات بیشتری از آن در دست موجود است. با کافه کمیک همراه باشید.

ستاره‌ی فیلم Black Panther، مایکل. بی جردن، قرار است تا یک سریال احتمالا یک فصله برای شبکه‌ی HBO Max، با محوریت شخصیت Val-Zod بسازد. بر اساس گفته‌های رسانه‌ی Collider، جردن و شرکتی که قرار است تهیه این سریال را برعهده گیرد، نویسنده‌ی خود را استخدام کرده‌اند تا فیلم‌نامه را بنویسد، اما مشخص نیست که این نویسنده چه کسی‌ست. درباره‌ی بازیگر شخصیت اصلی نیز این گمان وجود دارد که خود جردن قرار است تا بازیگر نقش Val-Zod شود، اما این موضوع هنوز تایید نشده. نام جردن مدتی‌ست که به‌عنوان جایگزین هنری کویل (Henry Cavill) شنیده می‌شود و همچنین خود جردن از دادن جواب مستقیم و تایید یا رد کردن این موضوع خودداری کرده. او در مصاحبه‌ای در این باره گفته‌ست:

«من نمی‌دونم که دقیقا چه اتفاقی داره میوفته، اما به‌نظرم نه تنها همه دوست دارن بلکه لیاقت داشتن یک سوپرمن سیاه و دیدن یک مرد سیاه پوست به‌عنوان شخصیت اصلی رو دارن. فعلا بذارید ببینیم اوضاع چطور پیش میره. راستشو بخواید من جدا شگفت زده می‌شم وقتی می‌بینم که دیگران این شایعه‌ها رو درباره‌ی من و بازی کردنم به‌عنوان شخصیتی که دوستش دارم رو هی تکرار می‌کنن. همونطور که می‌دونید طی چندین سال شخصیت‌های زیادی شایعه شدن که من قراره نقش‌شون رو بازی کنم. درحال حاضر من هم شگفت زده‌ام و هم سپاس‌گزار.»

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.