بازیگر نقش Sinestro در سریال Green Lantern مشخص شد

بازیگر نقش Sinestro در سریال Green Lantern مشخص شد

براساس آخرین اخبار منتشر شده درباره‌ی سریال Green Lantern به‌نظر می‌رسد که بازیگر نقش Sinestro تعیین شده‌ست. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

سازندگان و برنامه‌ریزان جدیدترین سریال درحال ساخت شبکه‌ی HBO Max یعنی Green Lantern، سینستروی تازه‌ی خود را در توبیاس منزیئس (Tobias Menzies) یافته‌اند و ظاهرا اوست که می‌خواهد نقش یکی از مهم‌ترین کاراکترهای جهان لنترن‌ها را ایفا کند. کسی که بعدها به قدرت فانوس زرد (Yellow Lantern) دست می‌یابد. بنابر گزارش‌های رسانه‌ی The Illuminerdi آقای منزیئس به‌عنوان سینسترو انتخاب شده و سریال قرار است به این کاراکتر، پیش از پیوستن او به ارتش فانوس‌های زرد بپردازد و زاویه‌ نگاهی جدید را برای‌مان ترسیم کند. اولین بار در ژانویه ۲۰۲۰ بود که حضور سینسترو در سریال تایید شد و حال بازیگر آن انتخاب شده.

اگر که در ادامه حضور بازیگر مذکور به‌صورت رسمی تایید شود، او را در کنار فین ویتراک (Finn Wittrock) در نقش Guy Gardner و جرمی ایروین (Jeremy Irvine) در نقش Alon Scott خواهیم دید. نکته‌ی جذاب درباره‌ی سریال آن است که کاراکترهای ما فقط به این سه نفر محدود نمی‌شوند و قرار است تا با تعداد زیادی از اعضای ارتش فانوس سبز دیدار کنیم؛ افرادی مانند Jessica Cruz؛ خبری که درباره‌ی این شخصیت‌ها به گوش رسیده این است که آن‌ها تطابق زیادی با ظاهر و شخصیت کمیک‌ بوکی‌شان خواهند داشت، که مایه خوش‌حالی‌ست.

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به کارنامه‌ی هنری منزیئس داشته باشیم، می‌توانیم به حضور او در سریال‌های Doctor Who، Black Mirror و Star Wars Rebels اشاره کنیم. اما در بین تمام آثاری که در آن‌ها حضور داشته، به احتمال قوی شما او را به‌واسطه شخصیت Edmure Tully در سریال Game of Thrones و همچنین شخصیت Prince Philip در The Crown می‌شناسید. این کارنامه به ما نشان می‌دهد که یک بازیگر آماتور برای یکی از جالب توجه‌ترین کاراکترهای سریال انتخاب نشده و می‌توانیم روی آن حساب کنیم.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.