Leslie Grace برای بازی در نقش شخصیت Batgirl انتخاب شد

Leslie Grace برای شخصیت Batgirl انتخاب شد

به‌صورت ناگهانی خبری منتشر شد مبنی بر انتخاب شدن بازیگر شخصیت Batgirl در آثار HBO Max. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

بالاخره پس از سال‌ها دی سی (DC) باربارا گوردون (Barbara Gordon) یا به عبارتی دیگر Batgirl خود را یافت. به‌واسطه رسانه‌ی The Wrap تایید شد که ستاره‌ی فیلم The Height، یعنی لزلی گریس (Leslie Grace) برای نقش بت‌گرل انتخاب شده که اولین فیلمی که نیز در آن حضور پیدا خواهد کرد، فیلم مستقل Batgirl خواهد بود که به‌طور انحصاری توسط HBO Max اکران خواهد شد. فیلم از سال ۲۰۱۷ درحال طی کردن مراحل تولید بوده و بالاخره فرآیند ساخت اولیه‌اش به پایان رسیده. نوشتن فیلم‌نامه‌ی را کریستین هادسن (Christina Hodson) بر عهده داشته که قبل‌تر از آن مسئول نوشتن فیلم‌نامه‌ی Birds of Prey بوده و همین حالا درحال کار روی فیلم The Flash است.

اگر تاریخچه‌ی کوتاهی از بت‌گرل برای‌تان بخواهم بگویم، اولین حضور او در سال ۱۹۶۷ در شماره‌ی ۳۵۹ کمیک‌های Detective Comics رقم خورد. او دختر رئيس پلیس شهر گاتهام، جیمز گوردن (James Gordon) بوده و علاوه بر کار در GCPD، پس از مدتی فعالیت‌ خود را به‌عنوان بت‌گرل، در کنار بتمن (Batman) آغاز می‌کند و پس از گذشت مدتی تبدیل به یکی از اعضای ثابت جهان و کمیک‌های دی سی می‌شود. او پس از فلج شدن توسط جوکر به عنوان دستیار بتمن و اعضای بت فمیلی هویت اوراکل(Oracle) را برای خود انتخاب کرد.

اگر بخواهم نظر شخصی‌ام را درباره‌ی این انتخاب بدهم، باید بگویم که به‌هیچ عنوان با سیاه پوست کردن بت‌گرل موافق نیستم؛ زیرا این عمل نتیجه‌ی عرف جدیدی‌ست که دارد سایه‌ی خود را نه تنها بر سینمای بلاک باستر و ابرقهرمانی، بلکه در تمام ژانرها و فیلم‌های مختلف می‌اندازد. سوال اصلی اینجاست که چرا ساخت فیلم از شخصیت‌های سیاه پوست را در دستور کار خود قرار نمی‌دهند و چرا به‌جای این‌کار شروع کرده‌اند به سیاه کردن تمام شخصیت‌های سفید پوست؟

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.