10 شخصیت مردگان متحرک که ریک گرایمز نیاز به دیدار مجدد با آن‌ها دارد

ریک گرایمز

اسپین‌آف سریال مردگان متحرک، The Ones Who Live، با محوریت شخصیت‌های ریک و میشون به پایان رسید. پس از سال‌ها غیبت از فرانچایز و جدا شدن شخصیت‌ها از خانواده‌هایشان، این سریال پایان هیجان‌انگیز و خوشی را به آن‌ها هدیه داد؛ پایانی که شایسته آن بودند. هنوز مشخص نیست آیا ریک گرایمز و میشون برای فصل دوم سریال The Ones Who Live یا در قسمت دیگری از فرانچایز بازخواهند گشت، اما هنوز این شخصیت‌ها کارهای زیادی برای انجام دارند.

ریک گرایمز به عنوان شخصیت مهم این فرانچایز، روابط زیادی داشت که در طول سریال The Walking Dead به آن‌ها پرداخته شد. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان ریک را با این افراد متحد کرده و داستان‌های جدیدی خلق کرد؛ از جمله ترکیب او با شخصیت‌های بازمانده اسپین‌‌اف‌های Dead City و Daryl Dixon. در ادامه به بررسی شخصیت‌هایی خواهیم پرداخت که می‌توانند دوباره با ریک متحد شده و به گسترش دنیای واکینگ دد کمک کنند.

  • یوجین

یوجین (Eugene) یکی از آخرین بازماندگان در فینال The Walking Dead بود. او در طول سریال اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است. پس از اینکه فاش شد او در مورد آگاهی از درمان این بیماری دروغ می‌گوید، شخصیت‌ها و ببینده‌های سریال به او بی‌اعتماد شدند. با این حال، او پس از اتحاد با Negan به یک قهرمان تبدیل شد. او از دانسته‌های خود برای تولید مواد منفجره استفاده کرده و کمک زیادی به گروه می‌کند.

پس از رفتن ریک، یوجین به عنوان یک بازمانده به تلاش خود ادامه داد. او در فصل پایانی The Walking Dead، رنج‌های زیادی متحمل شد اما توانست به سقوط دولت فاسد و ظهور یک دولت شریف کمک زیادی کند. به عنوان یکی از متحدان قدیمی ریک، این دو سزاوار فرصتی برای برقراری ارتباط و نمایش دوباره همکاری خود هستند.

ازکیل (Ezekiel)

ازکیل (Ezekiel)

  • ازکیل

ازکیل (Ezekiel) یکی از خاص‌ترین شخصیت‌های مجموعه واکینگ دد است که دیدن همکاری او با ریک گرایمز لذت بخش خواهد بود. او فرمانروای جامعه‌ای به اسم «پادشاهی» بوده و یک ببر به نام شیوا دارد. ازکیل اولین بار در قسمت دوم فصل 7، “The Well” ظاهر شد؛ زمانی که مورگان و کارول به عنوان پناهنده وارد Kingdom شدند. شش سال پس از مرگ احتمالی ریک گرایمز، با کارول ازدواج کرده و بعد از سقوط پادشاهی، کارول از او جدا شد.

در فینال سریال The Walking Dead مشخص می‌شود که چه اتفاقی برای این شخصیت افتاده است. زمانی که ریک ناپدید شد، مردم همچنان در تلاش بودند تا از اثرات جنگ نجواگران رهایی یابند. ازکیل نقش مهمی در زنده نگه داشتن مردم ایفا کرد. او مردم پادشاهی را به جای دیگری انتقال داد تا زنده بمانند. پس از اینکه ریک به جامعه خود بازگردد، از پیشرفت و کارهای مفید سایر رهبران شگفت زده خواهد شد. پس از انقلاب The Commonwealth در فصل 11، ازکیل فرماندار جامعه قدرتمند می‌شود.

حال که ریک و میشون به الکساندریا بازگشته‌اند، مطمئناً از اتحاد بین جامعه خود و یک جامعه نظامی بزرگ که توسط یک فرمانروای محترم اداره می‌شود، استقبال خواهند کرد.

  • هرشل ری

اولین حضور شخصیت هرشل ری (Hershel Rhee)، پسر مگی و گلن، در فصل 9 اتفاق افتاد. Walking Dead در طول سال‌های پخش خود، کودکان زیادی را از خط داستانی حذف کرده است؛ از سوفیا در فصل 2 گرفته تا کارل در فصل 8. خوشبختانه این اتفاق برای هرشل نیفتاد و تبدیل به یکی از شخصیت‌های فرعی دوست‌داشتنی این سریال شد. هرشل به دلیل مرگ غم‌انگیز پدرش گلن، آن هم قبل از تولدش مورد توجه ببیندگان سریال قرار گرفته بود.

نسلی که در دوران آخرالزمان متولد شدند، مورد توجه بازماندگانی مانند ریک بودند زیرا می‌خواستند این کودکان را با وجود دنیای جدید خطرناک، سالم و شاد ببینند. در سریال Dead City، شخصیت هرشل یک نوجوان عصبی است که برای زنده ماندن در محیط پر تنش تلاش می‌کند. جالب است ببینیم ریک با این نسل جدید چگونه ارتباط برقرار کرده و تربیت آن‌ها تا چه حد متفاوت از بچه‌های گذشته است.

دیدار آرون و ریک گرایمز

دیدار آرون و ریک گرایمز

  • آرون

شخصیت آرون (Aaron) یکی دیگر از افرادی است که دوباره دیدن او با ریک گرایمز تماشایی خواهد بود. سیاستمدار سابقی که پس از ورود به الکساندریا، شخصیت خوب خود را به نمایش گذاشته و کمک زیادی به دیگران می‌کند. در واقع او و اریک مسئولیت آوردن ریک و افراد او به الکساندریا را بر عهده گرفتند. او با گذشت زمان تبدیل به یکی از مورد اعتمادترین متحدان ریک شد و بعد از مرگ اریک (در فصل 8، قسمت 2)، سرپرستی گریسی را نیز بر عهده گرفت. اتحاد مجدد ریک با آرون احتمالاً لحظه‌ای احساسی برای او رقم خواهد زد زیرا می‌بیند که چقدر آرون در رهبری و دفاع از جامعه، عالی عمل کرده است.

  • گابریل

گابریل (Gabriel) یک کشیش ظاهرا معتقد است که تلاش زیادی برای زنده ماندن کرده و اشتباهات بزرگی مرتکب شده است اما او سعی دارد با خدمت کردن، گذشته خود را فراموش کند. گابریل در فصل نهم سریال به عنوان رهبر الکساندریا انتخاب شد. پس از مرگ رزیتا در فصل 11، او همچنین والد جانشین دخترش کوکو شد. پدر گابریل یکی از بزرگ‌ترین تغییرات را در سرتاسر The Walking Dead تجربه کرده است. او از یک کشیش گناهکار و ترسناک به یک بازمانده نترس و مؤمن پسا آخرالزمانی تبدیل شد.

حلقه‌ای بود که گابریل قصد داشت به ریک بدهد. این حلقه را Anne هنگام مرگ به گابریل داده بود و او با هدیه دادن این حلقه، از ریک خواست تا با میشون ازدواج کند. این لحظه نشان داد که گابریل تا چه حد به ریک و خانواده او اهمیت می‌دهد. دیدن دوباره این دو و اینکه ریک به گابریل بگوید از حلقه او برای خواستگاری میشون استفاده کرده، تکان‌دهنده خواهد بود.

  • مگی

لورن کوهن، بازیگر نقش مگی، سریال را در فصل 9 ترک کرد. با این حال او در فصل 10 بازگشت و چندین سال را دور از The Hilltop گذراند. در این دوره هرشل ری حدوداً هشت ساله بود. مگی (Maggie) اولین بار در فصل دوم سریال معرفی و پس از آن تبدیل به یکی از ماندگارترین شخصیت‌های واکینگ دد شد. او در طول سال‌ها پیشرفت زیادی کرده و قبل از اینکه بعد از مرگ گلن خود را به عنوان یک رهبر شایسته در Hilltop ثابت کند، به عضوی وفادار گروه ریک تبدیل شد.

ریک لحظات مهم زیادی از خط داستان زندگی مگی را از دست داده است. قبل از اینکه ریک ناپدید شود (همه حدس می‌زدند مرده باشد)، در تلاش بود تا مگی را از کشتن نیگان منصرف کند. در چرخشی غاقل گیر کننده، مگی سال‌ها بعد در Dead City با نیگان کار می‌کند. اگر فرانچایز بتواند مغایرت‌های جدول زمانی بین Dead City و The Ones Who Live را حل کند، داستان مگی یک افشاگری تکان‌دهنده برای ریک خواهد بود.

  • کارول

کارول (Carol) از خانواده ریک گرایمز در غیاب او محافظت کرد. کارول بدون شک یکی از بهترین قهرمانان The Walking Dead است زیرا او از یک زن وحشت‌زده به یک بازمانده واقعاً نترس و ماهر تبدیل شد. شخصیت او رابطه‌ای پیچیده‌ای با ریک داشت و مشکلاتی با یکدیگر پیدا کردند اما نمی‌توان دوستی و کمک او به خانواده ریک را انکار کرد.

اگرچه ریک گرایمز و کارول در طول سال‌ها اختلاف نظر داشتند، اما هر کاری برای یکدیگر انجام می‌دهند. کارول در غیاب ریک، یکی از مراقبان اصلی Judith و RJ بود. برای ریک گرایمز جذاب خواهد بود که دوباره با یکی از قدیمی‌ترین همراهان‌ا ش متحد شده و از او به خاطر تمام کارهایی که برای خانواده‌اش انجام داده، قدردانی کند.

  • مورگان

مورگان در فینال Fear the Walking Dead به دنبال ریک است. این شخصیت پس از بیدار شدن ریک در بیمارستان در اولین قسمت سریال The Walking Dead، به زنده ماندن او کمک کرد. این دو در سال‌های بعد بارها با یکدیگر برخورد کرده و حتی گاهی اوقات به عنوان یک تیم کار می‌کنند. هنگامی که مورگان در طول جنگ Saviors با طرف خشونت آمیز خود روبه‌رو می‌شود، تصمیم به ترک گروه می‌گیرد. او در نهایت به جنوب می‌رود و در Fear The Walking Dead به یک رهبر تبدیل می‌شود. برای دو دوست دیرینه، مورگان و ریک ناامیدکننده خواهد بود اگر پس از تمام این اتفاقات، هرگز دوباره با یکدیگر روبه‌رو نشوند.

  • نیگان

یکی از مورد انتظارترین دیدارهای دنیای واکینگ دد، دیدار مجدد ریک و نیگان است. پس از اینکه نیگان زندانی شد، ریک آخرین روز خود را با جامعه گذرانده و از آن‌ها خواست تا نیگان را اعدام نکنند. بدون اینکه ریک بداند، نیگان آزاد شده و به الکساندریا در شکست دادن دشمنانی مانند The Whisperers و رهبران فاسد The Commonwealth کمک می‌کند. ریک احتمالاً پس از شنیدن خط داستانی شخصیت نیگان شوکه خواهد شد.

برای این دو مرد جالب خواهد بود که دوباره با یکدیگر روبرو شده و سفرهای متفاوت خود را بدون خصومت یا قدرت نمایی به اشتراک بگذارند. البته ظاهرا وقایع Dead City سال‌ها پس از The Walking Dead، Daryl Dixon و حتی The Ones Who Live اتفاق می‌افتد، اما احتمال اتحاد دوباره او با ریک گرایمز در نقطه‌ای از زمان وجود دارد.

دریل نزدیک‌ترین دوست ریک گرایمز

دریل نزدیک‌ترین دوست ریک گرایمز

  • دریل

دریل دیکسون قابل اعتمادترین متحد و نزدیکترین دوست ریک گرایمز است. اگرچه این دو در طول سال‌ها اختلاف نظر و درگیری داشتند، اما برادر یکدیگر محسوب می‌شوند. در میان بازماندگانی که ریک آن‌ها را خانواده خود می‌دانست، دریل بیشتر از همه به او تکیه کرده بود. تا حدی که پس از ناپدید شدن ریک، او از جامعه فاصله گرفت. دریل معتقد بود ریک به دلیل درگیری آن‌ها در همان روز انفجار پل مرده است و به همین دلیل احساس گناه زیادی می‌کرد.

دریل در طول سفر خود برای یافتن ریک گرایمز (پس از اینکه می‌فهمد احتمال زنده ماندنش وجود دارد)، به فرانسه می‌رسد. ادامه اتفاقات و سفر او در فرانسه در اسپین اف Daryl Dixon به تصویر کشیده می‌شود. در حالی که این اسپین‌آف می‌تواند برای چندین فصل ادامه داشته باشد، طرفداران امیدوارند که ریک در آن حضور پیدا کرده یا اشاره‌ای به دیدار مجدد این دو برادر شود.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

10 شخصیت مردگان متحرک که ریک گرایمز نیاز به دیدار مجدد با آن‌ها دارد
  • نام : ریک گرایمز - Rick Grimes
  • خالق : رابرت کرکمن، تونی مور
  • اولین اثر : Comic: "Issue #1" (2003)
  • متعلق به کمپانی :
  • لقب ها : Officer Friendly، Helicopter Boy، کلانتر
  • محل تولد : سال 1973 - جورجیا
  • معروفترین آثار : The Walking Dead Season 1 The Walking Dead Season 2 The Walking Dead Season 3 The Walking Dead Season 4 The Walking Dead Season 5 The Walking Dead Season 6 The Walking Dead Season 7 The Walking Dead Season 8 The Walking Dead Season 9
  • قابلیت ها : رهبری و جنگاوری
  • شغل : افسر سابق پلیس
  • حالت های دیگر :
  • همکاران: Lori Grimes Carl Grimes Morgan Jones Duane Jones Atlanta Survivor Camp Ezekiel Sutton
  • دشمنان: Vi Shane Walsh Morales Negan Smith
10 شخصیت مردگان متحرک که ریک گرایمز نیاز به دیدار مجدد با آن‌ها دارد
10 شخصیت مردگان متحرک که ریک گرایمز نیاز به دیدار مجدد با آن‌ها دارد