گزیده اخبار کمیک هفته – اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ و هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک هفته – اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ و هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک هفته و مهم‌ترین اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ همراه ما باشید.

  • TMNT: Mutant Mayhem یک دنباله و یک سریال اسپین آف دو فصلی خواهد داشت

از 2 اگوست فیلم TMNT: Mutant Mayhem برای اکران وارد سینماها می‌شود. پیش از اولین اکران، Variety گزارش داده Paramount Pictures و Nickelodeon Movies برای تولید دنباله فیلم Mutant Mayhem و همچنین یک سری اسپین آف برای Paramount+ به نام Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles با یکدیگر همکاری می‌کنند.

  • فیلم فلش در صدر چارت‌ VOD قرار گرفت

فلش در سینماها چندان خوب عمل نکرد اما در VOD موفقیت بزرگی داشت. طبق گزارش IndieWire این فیلم پس از اولین نمایش دیجیتال خود، در رتبه اول هر سه نمودار iTunes، Google Play، Vudu قرار گرفته است.

  • ممکن است به دلیل اعتصابات، اکران The Marvels با تاخیر مواجه شود

امکان دارد به دلیل اعتصاب ادامه دار انجمن نویسندگان آمریکا و انجمن بازیگران سینما، انتشار دنباله The Marvels به تعویق بیفتد. دلیل اصلی تاخیر اکران برخی فیلم‌ها ناتوانی تیم خلاقیت برای تبلیغات بیشتر فیلم است. علیرغم گزارشاتی مبنی بر تاخیر این فیلم، برخی بر این باورند که ممکن است همچنان این فیلم در تاریخ مقرر در 10 نوامبر اکران شود. استودیو دیزنی و مارول هنوز به این گزارش پاسخی نداده‌اند.

  • بازیگر Thomas Haden Church شایعه‌ای شنیده که Sam Raimi و Tobey Maguire مشغول کار روی مرد عنکبوتی 4 هستند

این بازیگر طی صحبت با ComicBook.com گفت: «شایعاتی شنیدم که Sam Raimi قرار است یک فیلم مرد عنکبوتی دیگر با Tobey Maguire بسازد.» Church در فیلم Spider-Man 3 که در سال 2007 ساخته شد، نفش Flint Marko/Sandman را ایفا کرده بود و اگر فیلم چهارمی در راه باشد، ممکن است حضور کوتاهی پیدا کند.

  • فیلم انیمیشن Watchmen در SDCC معرفی شد

استودیو دی سی از انیمیشن Watchmen در کامیک کان سن دیگو خبر داد که قرار است در سال 2024 اکران شود. در پایان اولین نمایش Justice League: Warworld فهرست فیلم‌های سال آینده توسط استودیو اعلام شد که این انیمیشن جز آن‌ها بود.

  • فیلم انیمیشنی Crisis on Infinite Earths در کامیک کان ۲۰۲۳ معرفی شد

کمپانی برادران وارنر دیسکاوری و دی سی در کامیک کان سن دیگو خبر انتشار فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths را دادند اما جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست. تاریخ انتشار آن برای 2024 برنامه ریزی شده است.

  • فروش کمیک‌های دی سی از زمان ورود مدیران جدید، سه برابر شده است

از زمانی که James Gunn و Peter Safran مدیریت دی‌سی را به دست گرفتند، فروش کمیک‌های دی‌سی سه برابر شده است. Jim Lee در طول مصاحبه خود با The Hollywood Reporter به این موضوع اشاره کرد که فروش کتاب‌های مصور دی‌سی رشد زیادی را تجربه کرده و دلیل آن را می‌توان ارتباط بهتر بین کمیک و رسانه به لطف مدیران جدید دانست.

  • احتمال به تاخیر افتادن دو فیلم Dune: Part Two و Aquaman وجود دارد

طبق گزارشات جدید Warner Bros به فکر به تاخیر انداختن اکران دو فیلم Dune: Part Two و Aquaman and the Lost Kingdom است. امکان به تاخیر افتادن The Color Purple هم وجود دارد زیرا بازیگران این فیلم‌ها به دلیل اعتضابات اخیر، نمی‌توانند در کمپین‌های تبلیغاتی مرتبط با فیلم شرکت کنند.

اخبار تلویزیونی

  • Secret Invasion نشان داد که DNA کدام شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول توسط نیک فیوری جمع‌آوری شده است (اسپویل)

در آخرین قسمت سریال Secret Invasion مشخص می‌شود که نیک فیوری دستور جمع‌آوری DNA نوزده ابرقهرمان را داده است که شاملAbomination, Black Panther, Captain America, Captain Marvel, the Chitauri, Corvus Glaive, Drax, Ebony Maw, Gamora, Ghost, Hulk, Korg, Mantis, the Outriders, Proxima Midnight, Thanos, Thor, Valkyrie و Winter Soldier می‌شود. در این قسمت Gravik به دنبال این نمونه بود تا بتواند قدرت‌های خود را ارتقا بخشد. او از قبل چندین نمونه دیگر از Cull Obsidian, Groot, Extremis و Frost Beast داشت و با ترکیب آن‌ها سعی داشت ورژن قدرتمندتری از خود باشد. بدون آنکه او بخواهد، G’iah هم این قدرت‌ها را گرفت و توانست او را به قتل برساند.

  • فیلمنامه فصل دوم X-Men ’97 تقریبا به اتمام رسیده است

با اینکه هنوز فصل اول X-Men ‘97 پخش نشده است، نویسنده این مجموعه اعلام کرد که در حال حاضر مشغول کار بر روی قسمت آخر فصل دوم آن است. اولین فصل این سریال انیمیشنی در پایان سال 2023 از طریق دیزنی پلاس پخش می‌شود.

  • ضبط صدای فصل سوم Invincible به پایان رسید

پخش فصل دوم سریال Invincible برای 3 نوامبر برنامه ریزی شده است اما با وجود پخش نشدن فصل دوم، ضبط صدای فصل سوم آن هم به پایان رسیده است.

  • تریلر The Boys: Gen V در کامیک کان ۲۰۲۳ منتشر شد

تریلر جدیدی برای سریال Gen V منتشر شد که فضای این اسپین اف د بویز را به تصویر می‌کشد. سه قسمت اول Gen V در تاریخ 29 سپتامبر 2023 در Prime Video نمایش داده خواهد شد و قسمت‌های جدید پس از آن به صورت هفتگی منتشر می‌شوند.

  • ممکن بود یکی از شخصیت‌های اصلی سریال The Walking Dead کشته شود

خالق مردگان متحرک قصد داشت یک شخصیت کلیدی را زودتر بکشد تا خوانندگان کمیک شوکه شوند. طبق اعلام Deadline خالق این مجموعه Kirkman در طول کامیک کان سن دیگو فاش کرد در اوایل سریال تلویزیونی در واقع سعی کرده ریک را بکشد، حرکتی که مطمئناً ذهن طرفداران کمیک را متحیر می‌کرد اما در نهایت تغییرات بزرگ دیگری در سریال رخ داد. خالق مردگان متحرک تصمیم گرفته بود تا حد امکان سریال داستان متفاوتی نسبت به کمیک پیدا کند.

  • یک قسمت ویژه برای Atom Eve ساخته شده است

در کامیک کان سن دیگو اعلام شد که یک قسمت مستقل ویژه با تمرکز بر شخصیت Atom Eve در Prime Video منتشر خواهد شد که به طرفداران اجازه می‌دهد پیش از انتشار فصل دوم Invincible بیشتر با این شخصیت آشنا شوند.

 

 

  • تاریخ پخش فصل دوم Invincible در کامیک کان ۲۰۲۳ مشخص شد

در کامیک کان سن دیگو تایید شد که فصل دوم این انیمیشن در 3 نوامبر منتشر خواهد شد. فصل دوم به دو قسمت تقسیم شده و قسمت‌های باقی مانده در سال 2024 پخش می‌شوند.

 

 

  • تیزر The Walking Dead: Rick & Michonne سرانجام عنوان سریال و تاریخ انتشار آن را آشکار می‌کند

این اسپین آف The Walking Dead: The Ones Who Live نام داشته و در سال 2024 در AMC و AMC+ نمایش داده خواهد شد.

 

 

  • تریلر جدیدی از اسپین اف The Walking Dead: Daryl Dixon در کامیک کان ۲۰۲۳ منتشر شد

AMC تریلر رسمی The Walking Dead: Daryl Dixon را در کامیک کان سن دیگو 2023 منتشر کرد. تریلر جدید شخصیت مورد علاقه طرفداران Norman Reedus را نشان داده که به یک راهبه توضیح می‌دهد تصمیمات بد او را از آمریکا به فرانسه کشانده است.

  • The Walking Dead: Dead City و Daryl Dixon برای فصل دوم تمدید شدند

AMC اعلام کرد که دو مجموعه The Walking Dead: Dead City و The Walking Dead: Daryl Dixon را برای فصل دوم تمدید می‌کند. این خبر در جریان کامیک کان 2023 سن دیگو اعلام شد.

اخبار گیم

  • کنترلر جدید ایکس باکس بوی پیتزا خواهد داد!

اولین کنترلرهای ایکس باکس جهان با رایحه پیتزا توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از تبلیغات منحصر به فرد انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem ارائه می‌شوند. در بخش پشتی آن‌ها یک سیستم پخش کننده بو وجود دارد که رایحه پیتزا دارد. البته این کنترلرها به صورت عمومی در دسترس نخواهند بود. تعداد محدودی از آن‌ها از طریق قرعه‌کشی ویژه Xbox Game Pass که توسط مایکروسافت میزبانی می‌شود، اهدا می‌شود.

  • Kraven نقش مهمی در بازی Spider-Man 2 خواهد داشت

می توان حدس زد که شخصیت ونوم قرار است ستاره اصلی  Spider-Man 2باشد اما او تنها آنتاگونیستی نیست که دو قهرمان اصلی با او روبه‌رو می‌شوند. علاوه بر درگیری‌های زندگی شخصی پیتر و مایلز، آن‌ها با شخصیت‌های شروری مانند Lizard و Kraven the Hunter مبارزه خواهند کرد که شخصیت دوم نقش کاتالیزگر برای کل داستان را دارد و باعث ایجاد اتفاقات متعددی در آن دنیا می‌شود.

  • Spider-Man 2 به بازیکنان اجازه می‌دهد از خانه عمه می دیدن کنند

استودیوی بازی‌سازی Insomniac Games در کامیک کان سن دیگو جزئیات بیشتری در رابطه با این بازی منتشر کرد که یکی از آن‌ها امکان گشت و گذار در مکان‌های مختلف است. یکی از این مکان‌های خانه عمه می است که خیلی از طرفداران مرد عنکبوتی دوست داشتند آن را از نزدیک ببینند.

  • تریلر جدید Mortal Kombat 1 تایید کرد که شخصیت‌های Homelander, Peacemaker و Omni-Man در بسته الحاقی بازی حضور خواهند داشت

استودیو NetherRealm تایید کرده که شخصیت‌های نظیر اومنی‌من از سریال Invincible، هوم‌لندر از سریال The Boys و پیس‌میکر از سریال‌های Peacemaker وThe Suicide Squad در بسته الحاقی به بازی اضافه خواهند شد. علاوه بر آن سه شخصیت دیگر Quan-Chi, Ermac و Takeda هم به بازی خواهند پیوست. همانطور که تریلر نمایش می‌دهد، شخصیت‌های کراس اوور تا حد زیادی بر اساس تصویر لایو اکشن آن‌ها ساخته شده‌ است. به طور مثال Peacemaker شبیه جان سینا است و Homelander از تصویر آنتونی استار الگوبرداری شده است.

  • جی کی سیمونز صداپیشه آمنی‌من در بازی Mortal Kombat 1 خواهد بود

Skybound Games در توییتر تایید کرد که جی کی سیمونز صداپیشه شخصیت آمنی‌من در بازی Mortal Kombat 1 است خواهد بود. این بازیگر قبلا هم صداپیشگی شخصیت آمنی من در انیمیشن Invincible را انجام داده بود.

اخبار کمیک

  • عصر طلایی جدید دی سی، رد لنترن را برمی‌گرداند

دو نویسنده مشهور کمیک‌های دی‌سی، Jeremy Adams و Tim Sheridan مسئول هدایت دو قهرمان اصلی این کمپانی، گرین لنترن و فلش هستند. این دو اخیرا طی مصاحبه‌ای با CBR در مورد New Golden Age در دوران Dawn of DC صحبت کردند. عصر طلایی جدید یک ایونت کراس اور دی سی است که ابرقهرمانان Golden Age را در داستان‌های جدید دنبال می‌کند. Adams در حال نوشتن Jay Garrick: The Flash است که در آن جی با دختر گمشده خود دوباره متحد می‌شود. Sheridan داستان Alan Scott: The Green Lantern را خواهد نوشت که با شرورانی مثل Red Lantern روبه‌رو می‌شود.

  • Gwen Stacy جای مرد عنکبوتی را می‌گیرد

گوئن استیسی پس از مرگ نابهنگام مرد عنکبوتی در سری جدید مارول با عنوان What If…?: Dark، جای مرد عنکبوتی را می‌گیرد. در این سری داستان اصلی مرد عنکبوتی برعکس می‌شود و این مرد عنکبوتی است که در دستان گوئن استیسی جان می‌دهد. او به زن عنکبوتی جدید تبدیل می‌شود تا انتقام مرگ پیتر را بگیرد. شماره یک کمیک What If…? Dark: Spider-Gwen هم‌اکنون برای خواندن در دسترس است.

  • چندین کمیک‌ هیجان انگیز که دی‌سی در کامیک کان ۲۰۲۳ معرفی کرد

این پاییز زمان هیجان انگیزی برای طرفداران دی سی خواهد بود زیرا چندین کمیک منتشر خواهد شد. یکی از متفاوت‌ترین کمیک‌های پیش رو، کمیک Justice League vs. Godzilla vs. Kong است که یک بتل رویال بین گودزیلا، کینگ کونگ و لیگ عدالت را به تصویر می‌کشد. این کمیک طی 7 شماره منتشر خواهد شد و سری اول آن برای اکتبر 2023 تنظیم شده است.

کمیک مورد انتظار دیگر، BATMAN/CATWOMAN: THE GOTHAM WAR: SCORCHED EARTH است که فصل آخر کراس اوور این دو شخصیت است. سری کمیک Detective Comics ماجراجویی جدیدی برای شخصیت بتمن رقم خواهد زد که تاریخ انتشار آن برای 10/24 برنامه ریزی شده است. طرفداران بتمن می‌توانند کمیک دیگری از این شخصیت با عنوان Batman & Robin را داشته باشند که شخصیت Shush را معرفی خواهد کرد.

به مناسبت 30 امین سالگرد Return of Superman، یک سری جدید عرضه خواهد شد. پس از حوادث غم انگیز 30 سال پیش، زمانی که داستان سوپرمن در دستان Doomsday به پایان رسید، متروپلیس برای از دست دادن بزرگترین قهرمان خود عزادار شد و شروع به پیدا کردن جانشین برای او کرد. طرفداران زن شگفت انگیز هم می‌توانند منتظر کمیک AMAZONS ATTACK باشند که مبارزات بیشتری را به تصویر خواهد کشید.

  • دی‌سی کمیک Batman: City of Madness را معرفی کرد

دی سی کامیکس اخیراً سری جدید خود با نام Batman: City of Madness را معرفی کرد که نگارش آن توسط  Christian Ward انجام گرفته است. در این کمیک یک نسخه عجیب از بتمن حضور دارد که وارد شهر گاتهام شده و در تلاش است تا با پیدا کردن یک رابین، کارها را ساده‌تر پیش ببرد. بتمن برای اینکه جلوی او را بگیرد، مجبور به اتحادی ناخوشایند با دشمنان خود می‌شود که در این کمیک به آن پرداخته خواهد شد.

  • مری جین با شخصیت ابرقهرمانی جدید Jackpot دبیو کرد

مارول کاور جدید برای شماره 31 کمیک Amazing Spider-Man منتشر کرد که شخصیت Jackpot را به تصویر می‌کشد. در این کاور لباس ابرقهرمان جدید را در تن مری جین می‌بینیم.

  • بتمن و رابین نسخه جدیدی از Hush را معرفی خواهند کرد

شخصیت شرور دنیای بتمن Hush، جانشینی در کمیک بعدی Dawn of DC بتمن و رابین دارد. اسم این جانشین Shush است که به جای Hush بتمن را عذاب خواهد داد. در شماره دوم کمیک Batman and Robin متوجه خواهیم شد که انگیزه این شرور برای آزار و اذیت او چیست.

  • پانیشر جدید دنیای مارول معرفی شد

مارول فاش کرد که پانیشر جدیدش چه کسی خواهد بود. نویسنده David Pepose و هنرمند Dave Wachter در ماه نوامبر مجموعه جدیدی از پانیشر را راه اندازی خواهند کرد که پانیشر جدید دنیای مارول و بازنشسته S.H.I.E.L.D را معرفی می‌کند، او کسی نیست جز مامور Black Ops با نام Joe Garrison. اولین شماره این کمیک در 8 نوامبر منتشر خواهد شد.

  • دنباله Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin نوشته خواهد شد

کمیک تحسین شده Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin دنباله‌ای از انتشارات IDW دریافت می‌کند. شماره اول کمیک جدید در 13 دسامبر 2023 منتشر خواهد شد.

  • تریلر جدید کمیک Batman: Gargoyle of Gotham در کامیک کان ۲۰۲۳ منتشر شد

دی‌سی در کامیک کان 2023 سن دیگو تریلر جدیدی از این کمیک منتشر کرد که نشان می‌دهد با داستانی تاریک از بتمن روبه‌رو هستیم. در این داستان جدید بتمن تصمیم دشواری می‌گیرد تا برای همیشه شخصیت بروس وین خود را حذف کرده و به طور کامل به شخصیت بتمن متعهد شود.

  • Doctor Doom تیم X-Men خودش را دارد

در کامیک کان سن دیگو در جریان طراحی پنل مردان ایکس اعلام شد که شخصیت Doctor Doom تیم X-Men خود را خواهد داشت. نویسندگی این سری بر عهده Gerry Duggan بوده و تصویر گیری آن توسط Joshua Cassara انجام می‌گیرد.

  • مارول New X-Men را معرفی کرد

در طول کامیک کان سن دیگو، مارول تیزری منتشر کرد که در آن می‌پرسید: «مردان ایکس جدید چه کسانی هستند؟» هم‌چنین اشاره کرد که مردان ایکس جدید هر که باشند، در سال 2024 برای اولین بار معرفی خواهند شد. جزئیات بیشتر در ماه نوامبر منتشر می‌شود.

  • دی سی از داستان جدید Batman: Outlaw رونمایی کرد

با شروع شماره 1076 Detective Comics خط داستانی جدیدی (Outlaw) آغاز می‌شود. Outlaw توسط Ram V نوشته خواهد شد و تصویرگری آن بر عهده دو ارتیست Dustin Nguyen و Jason Scott Alexander است. این خط داستانی از غرب قدیم الهام گرفته شده و حتی گروهی از کابوی‌ها را نشان می‌دهد که باید شوالیه تاریکی را از شر شیاطین درونی و بیرونی‌اش نجات دهند.

  • دنباله کمیکی برای American Psycho نوشته خواهد شد

American Psycho یک دنباله کمیک بوکی دارد که یک قاتل و داستان کاملاً جدید را ارائه می‌دهد. شماره 1 این کمیک هیجان انگیز قرار است در 11 اکتبر 2023 وارد قفسه فروشگاه‌های کتاب‌های مصور شود.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک و اتفاقات مهم کامیک کان ۲۰۲۳ شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

گزیده اخبار کمیک هفته – اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ و هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۲
  • نام : مرد عنکبوتی
  • خالق : استن لی - استیو دیتکو
  • اولین اثر : شماره ۱۵ Amazing Fantasy سال ۱۹۶۲
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : پیتر بنجامین پارکر - Wall Crawler - Web-Head - Friendly Neighborhood Spider-Man
  • محل تولد : کویینز نیویورک
  • معروفترین آثار : Spider-Man: No More، The Death of Gwen Stacy، The Death of Jean DeWolff، Kraven's Last Hunt، Spider-Verse
  • قابلیت ها : حس عنکبوتی - هوش بالا - بالا رفتن از روی تقریبا هر سطحی - قدرت بدنی زیاد بخاطر نیش عنکبوت رادیو اکتیوی - سرعت و انعطاف بالا
  • شغل : صاحب شرکت Parker Industries - عکاس و خبرنگار روزنامه Daily Bugle - محقق در آزمایشگاه Horizon
  • حالت های دیگر : مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ (میگل اوهارا) - مرد عنکبوتی (مایلز مورالس) - Ricochet
  • همکاران: چهار شگفت‌انگیز انتقام‌جویان جدید گربه سیاه سیلک مردان ایکس زن عنکبوتی مادام وب
  • دشمنان: گابلین سبز هاب گابلین دکتر اختاپوس مرد شنی کارنیج الکترو
گزیده اخبار کمیک هفته – اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ و هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۲
  • نام: واکینگ دد
  • دنیا: Others
  • محل تولد تیم:

    پسا آخرالزمان

  • سازنده: رابرت کرکمن
  • شکل های دیگر:
  • همکاران دست اول :
  • دشمنان دست اول:
  • Fear The Hunters No Way Out All Out War Part 1 Made To Suffer Something To Fear
گزیده اخبار کمیک هفته – اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ و هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۲
گزیده اخبار کمیک هفته – اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ و هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۲
  • نام: دی سی یا .Detective Comics, Inc
  • سال تاسیس: 1934
  • موسس: مالکوم ویلر-نیکلسون
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • حوزه فعالیت: نشر و تولید کتاب‌های مصور
  • درآمد: طبق گزارشات در سال ۲۰۲۰، ۱/۲۸ میلیارد دلار
گزیده اخبار کمیک هفته – اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ و هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۲
  • نام: مارول کامیکس
  • سال تاسیس: 1938
  • موسس: مارتین گودمن
  • کشور: آمریکا
  • حوزه فعالیت: کتاب کامیک
  • درآمد: ۱۲۵٫۷ میلیون دلار آمریکا ( 2007)