همه تریلرهای به‌نمایش درآمده از پروژه‌های مارول در Disney Investor Day

با آشکار شدن پروژه‌های شگفت‌انگیز MCU یا دنیای سینمایی مارول (Marvel) همه ما حیرت‌زده شدیم. روز جمعه دیزنی در رویداد Investor Day خود سیل جزئیات هیجان‌انگیزی را برای آینده جهان سینمایی مارول به نمایش گذاشت. دیزنی ضمن به‌روزرسانی اطلاعات پروژه‌های از قبل معرفی شده، اطلاعات بیش‌تری از فیلم‌ و سریال‌های جدیدش منتشر کرد. در ادامه همه تریلرهای به‌نمایش درآمده از پروژه‌ها مارول در رویداد Disney Investor Day را می‌بینید و از جزییات جدید آنها مطلع می‌شوید.

تریلر نهایی سریال WandaVision منتشر شد

سریال WandaVision اولین سریال اقتباسی از دنیای سینمایی مارول است که به زودی به پلتفرم دیزنی پلاس اضافه می‌شود. این سریال براساس کامیک‌های Scarlet Witch و Vision ساخته شده و 15 ژوئن 2021 (25 خرداد 1400) به Disney+ می‌آید.

از بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به Teyonah Parris (در نقش Monica Rambeau بزرگ شده)، Kat Denning (در نقش Darcy Lewis) و Randall Park (در نقش Jimmy Woo مامور FBI از فیلم Ant-Man and the Wasp) اشاره کرد.

اولین تریلر سریال The Falcon and Winter Soldier پخش شد

بالاخره طی جلسه سهامداران پنجشنبه، از اولین تریلر سریال The Falcon and Winter Soldier رونمایی شد. وقایع این سریال بعد از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame و Spider-Man: Far From Home رخ می‌دهند. بعد از حوادث پیش آمده، Wilson و Barnes باید به جنگ با Zemo (با بازی Daniel Bruhl) بروند؛ شخصیت منفی اصلی فیلم Captain America:  Civil War که حالا ماسک بنفش خاصش را از دنیای کامیک همراه دارد.

طبق گفته‌های Kevin Feige، مدیر استودیو مارول، باید در ماه مارس منتظر اضافه شدن این سریال به جمع سریال های دیزنی باشیم.

تریلر سریال Loki نشان از یک سریال مهیج دارد

یکی دیگر از اخبار دنیای مارول، مربوط به انتشار تریلر سریال Loki بود و در ابتدای آن متوجه چگونگی آغاز داستان سریال می‌شویم. Tom Hiddleston در این سریال هم نقش یک ضدقهرمان را بازی می‌کند و خبر خوب اینکه Michael Waldron، نویسنده سریال Rick and Morty وظیقه نوشتن سریال لوکی را برعهده خواهد داشت. اتفاقی که می‌تواند این سریال را به یکی از بهترین سریال‌ های دیزنی تبدیل کند.

به نظر می‌رسد سریال Loki مانند سریال WandaVision با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ارتباط تنگاتتگی داشته باشد و حتی ممکن است شاهد حضور لوکی در آن فیلم باشیم.

سریال What if…? معرفی شد | نگاهی به احتمالات دیگر در دنیای مارول

چه می‌شد اگر Peggy Carter به جای Steve Rogers سرم ابر سرباز را دریافت می‌کرد؟ یا اگر T’Challa به همراه Yondu به فضا می‌رفت و به Starlord تبدیل می‌شد؟

به نظر می‌آید اعضای مارول هم همین سوالات را از خود پرسیدند و در جواب آن تصمیم به ساخت یک سریال انیمیشنی گرفتند. سریالی که احتمالات دیگر داستان‌های مارول را در جهانی موازی دنبال می‌کند. سریال What If…? اولین بار در کامیک کان سن دیگو با انتشار تریلری معرفی شد و طی جلسه سهامداران دیزنی اولین تریلر آن به نمایش درآمد.

سریال What If…? در تابستان 2021 به سرویس دیزنی پلاس اضافه می‌شود.

شما بیشتر منتظر کدام پروژه مارول هستید؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید. در ضمن، در این مطلب می‌توانید درباره جدیدترین پروژه‌های معرفی‌شده مارول که در رویداد Investo Day رونمایی شدند بخوانید.

 

منبع: پی اس ارنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: معرفی پروژه‌های مارول در Disney Investor Day | از چهار شگفت‌انگیز تا گروت - کافه کمیک
  2. پینگ بک: رتبه بندی ۱۰ مورد از خدایان باستان که در دنیای مارول حضور دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.