پایان سریال The Walking Dead در 2022؛ ادامه داستان در اسپین‌آف

پایان سریال The Walking Dead در 2022؛ ادامه داستان در اسپین‌آف

به‌تازگی خبری منتشر شد که سریال The Walking Dead در سال 2022 به پایان می‌سد و اسپین‌آف‌هایی از آن ساخته خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

چندی پیش شبکه US TV از آخرین فصل این سریال که 24 قسمت دارد خبر داد.

سریالی که از سال 2010 شروع شد و حالا قرار است 11 فصل داشته باشد. البته این به بدان معنا نیست که بعد از آن، به‌طور کل ناپدید خواهد شد.

دو تن از ستارگان مجموعه یعنی نورمن ریداس (Norman Reedus) و ملیسا مک‌براید (Melissa McBride)، در سری‌های اسپین‌آف حضور خواهند داشت که البته از قبل در دست ساخت است. این سری قرار است در سال 2023 معرفی شود.

نویسنده و توسعه دهنده سری The Walking Dead اسکات جیمپل (Scott M Gimple) در این باره گفت:

موضوع این سریال همیشه درباره زندگی و نجات بوده است؛ سریال با همکاری گروهی سخت‌کوش و مهربان ساخته شد. ما کمیک زیبا و جذاب رابرت کرکمن (Robert Kirkman) را به دنیای واقعی آوردیم و توسط شما طرفداران حمایت شد. این یک پایان یزرگ است که وظیفه آن بر گردن ما خواهد بود؛ تحولی در راه است. The Walking Dead زنده خواهد ماند.

سریال آخر‌الزمانی و ترسناک The Walking Dead قبلا اسپین‌آف‌های زیادی را آماده کرده که می‌توانیم به Fear the Walking Dead اشاره کنیم.

یکی دیگر از شاخه‌هایی که قرار است ماه بعد به نمایش در بیاید، فیلم The Walking Dead: World Beyond خواهد بود. علاوه بر این، مجموعه دیگری به نام Tales of the Walking Dead در دست ساخت قرار دارد و به‌زودی اخباری از آن منتشر خواهد شد. هم‌چنین بازیگر انگلیسی مجموعه یعنی اندرو لینکولن (Andrew Linclon) که در نقش ریک گرایمز (Rick Grimes) یک پلیس (سابق) ایفای نقش کرده بود، باعث شکسته شدن رکورد‌های US Cable TV در سال‌های آغازین کار خود شد. اندرو لینکولن هنگام فصل نهم، سریال را ترک کرد.

پایان سریال The Walking Dead در 2022؛ ادامه داستان در اسپین‌آف!

سامانتا مورتون نقش جدید‌ترین شرور سریال را بازی کرد؛ او رهبر نجات‌یافتگانی به نام Whisperers بود.

برای دسترسی به بروز‌ترین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: BBC

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

A person who's been born to die with Video Games! Gonna write the bests Gonna make the bests

  • instagram

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. آلفا خوب بود، اما جای شین خالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.