کمیک فارسی را از چه منبعی بخوانیم؟

کمیک فارسی را از چه منبعی بخوانیم؟

کمیک‌ها در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. به لطف دنیای سینما، طرفداران ابرقهرمانان در حال رشد بوده و کنجکاو هستند که با منشا اصلی قهرمانان در کمیک آشنا شوند. هم‌چنین داستان‌هایی زیادی وجود دارد که هیچ وقت روی پرده سینما یا در سریال‌ها نمایش داده نمی‌شوند، در نتیجه خواندن کمیک فارسی داستان‌های بیشتری برای ارائه دارد. اگرچه هیچ حسی مانند در دست گرفتن کمیک در دست نیست، اما خواندن کمیک فارسی به صورت آنلاین جایگزین خوبی خواهد بود.

افراد زیادی تصور می‌کنند که خواندن کمیک فارسی صرفاً و منحصراً توسط کودکان و نوجوانان انجام می‌شود اما در واقعیت اینگونه نیست. کمیک‌ها و داستان‌های مصور، فراتر از داستان‌های ماجراجویی یا علمی تخیلی بوده و موضوعی گسترده و متنوع را بازگو می‌کنند که می‌تواند علم یا تاریخ باشد. کمیک های فارسی می‌توانند لحظات بسیار خوبی برای خواننده رقم زده و اطلاعات و دانش بیشتری در اختیارش قرار دهد. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید که شروع به خواندن کمیک فارسی کنید، در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی وب سایتی معتبر بپردازیم.

دانلود کمیک فارسی

اگر جز علاقه‌مندان دنیای ابرقهرمانی هستید، بدون شک از مطالعه کمی ‌های فارسی لذت خواهید برد. مارول، دی سی و چندین کمپانی دیگر سالهاست که در این زمینه فعالیت داشته و کمیک‌های با کیفیت و جذابی را طراحی کرده‌اند. در ایران این کمیک‌ها به زبان فارسی ترجمه شده و از طریق وب سایت بینکو می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بهترین کمیک مارول فارسی و کمیک دی ‌سی فارسی از جمله آثاری هستند که در این وب سایت موجود بوده و تنها با چند کلیک، به محتوای آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت با دانلود کمیک فارسی، ساعت‌ها مشغول مطالعه کمیک‌های مورد علاقه خود به زبان فارسی شوید.

مقالات کمیکی

کمیک یک رسانه عالی برای یادگیری و سرگرمی است. زمانی که شروع به مطالعه کمیک‌ها کنید، دست کشیدن از آن‌ها سخت خواهد بود. یکی از بخش‌های کاربردی وب سایت بینکو، مقالات کمیکی است که از طریق آن می‌توانید به جدیدترین اخبار دنیای کمیک دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن در این بخش می‌توانید نقد، بررسی و معرفی کمیک‌های مختلف را مطالعه کرده و به شناخت بهتری نسبت به شخصیت‌های کمیک بوکی برسید. هم‌چنین اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد یک شخصیت خاص کسب کنید، در صفحه مقالات کمیک وب سایت بینکو، مقالاتی برای معرفی آن‌ها نوشته شده که در کمترین زمان ممکن، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود فیلم‌ها و انیمیشن‌های دی‌سی و مارول

یکی دیگر از بخش‌های وب سایت بینکو (گروه بی نهایت) در کنار دانلود کمیک مارول و دی‌سی، دانلود فیلم‌ها و انیمیشن‌های دنیای دی سی و مارول است تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به فیلم‌ها دسترسی داشته باشید. در بخش دانلود فیلم های مارول به ترتیب می‌توانید لیست فیلم‌های دنیای مارول را مشاهده کرده و در صورت علاقه دانلود کنید. هم‌چنین فیلم‌های دی‌سی هم به ترتیب در وب سایت لیست شده تا پیش از دانلود هر فیلم، بدانید قبل از آن بهتر است چه اثری را ببینید.

اگر به تماشای انیمیشن علاقه‌مند هستید، انیمیشن مرد عنکبوتی خارق العاده را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برخی این اثر را بهترین انیمیشن ساخته شده از شخصیت مرد عنکبوتی می‌دانند. این اثر بین سال 2008 تا 2009 منتشر شد و توانست رضایت طرفداران دنیای کمیک را جلب کند. دانلود سریال Justice League نیز از طرق بینکو مهیاست که می توانید با بهترین کیفیت آن را دانلود کنید.

بهترین کمیک‌های فارسی در وب سایت بینکو

در وب سایت binco.org کمیک‌های فارسی زیادی آپلود شده که در این بخش به معرفی محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

کمیک اونجرز علیه مردان ایکس یکی از کمیک‌های فارسی خواندنی است که مبارزات مختلف بین دو تیم مشهور ایکس من و اونجرز را به تصویر می‌کشد. این کمیک را می‌توان یکی از بهترین کراس اورهای دنیای مارول دانست. مطالعه این کمیک را به تمام علاقه‌مندان کمیک‌های مارول، خصوصا دو گروه اونجرز و مردان ایکس توصیه می‌کنیم.

اگر ترجیح می‌دهید به جای کمیک‌های مارول و دی‌سی، به سراغ یک خط داستانی جدید و خواندنی بروید، کمیک ریک و مورتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. انیمیشن ریک و مورتی توسط دان هارمون و جاستین رویلند ساخته شده و جز محبوب‌ترین انیمیشن‌های چند سال اخیر است. مبنای اصلی داستان‌های این کمیک علمی بوده و پیچیدگی داستان‌ها از همان اول کمیک شما را جذب خواهد کرد.

یکی دیگر از کمیکی‌های مشهور، کمیک لاک پشت‌های نیجا است. در کمیک لاکپشت‌های نینجا: آخرین رونین، مایکل آنجلو تنها کسی است که بین برادران زنده مانده است. او تصمیم می‌گیرد به جنگ با رئیس فعلی گروه فیت کلن بپردازد تا بتواند انتقام برادران خود را از نوه شردر بگیرد.

دانلود سریال justice league یکی از جذاب ترین انیمیشن های دی سی است که شما می توانید با زیرنویس فارسی از بینکو دریافت کنید.

کمیک بحران تاریک در زمین‌های بی‌نهایت یا بحران تاریکی را می‌توان یکی از بهترین کمیک‌ها دانست! این کمیک دارای خط داستانی بسیار خوبی بوده و شما را تا آخر داستان با خود همراه می‌کند.

اگر به کمیک‌های دی‌دسی و مارول علاقه‌مند هستید، نباید کمیک دی سی علیه مارول (DC Vs Marvel) را از دست بدهید. می‌توانید تصور کنید اگر قهرمانان دنیای دی‌دسی مقابل قهرمانان مارول قرار بگیرند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این کمیک همین تصور را به واقعیت تبدیل کرده و داستان مصور نبرد بین این قهرمانان را بازگو می‌کند.

کمیک بتمنی که میخندد داستان نسخه‌ای از بروس وین را روایت می‌کند که به جای دشمنان دیگر، با شخصیت شرور خود روبه‌رو می‌شود. بروس وین زمین منفی ۲۲ زندگی مشابه بتمنی که می‌شناسیم را تجربه کرده است. در طول یک مبارزه با جوکر، سم موجود در بدن جوکر، او را آلوده و بتمن را تبدیل به ترکیبی از جوکر-بتمن کرد. این شخصیت جدید بتمنی که می‌خندد نام گرفت که از آن پس برای رسیدن به اهداف خود، روشی متفاوت را در پیش گرفت!

مرد عنکبوتی و بتمن جز محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای کمیک هستند، به همین دلیل تصور رویایی این دو با یکدیگر همیشه جذاب بوده است. کمیکی در مورد رویارویی مرد عنکبوتی و بتمن منتشر شده که مطالعه آن به تمام علاقه‌مندان به این قهرمان توصیه می‌شود.

در حال حاضر دنیای زامبی‌ها محبوبیت زیادی در دنیای سینما و گیم پیدا کرده است. این ژانر در دنیای کمیک هم وارد شده و مارول چندین سری در مورد دنیای مارول زامبی منتشر کرده است. می‌توانید تصور کنید قهرمان مورد علاقه شما به یک زامبی تبدیل شود؟

کمیک جنگ‌های پنهان یکی از بهترین کمیک‌های دنیای مارول است که سال  2015 ریبوت آن منتشر شد. در این خط داستانی، زمین-۶۱۶ با برخورد کرده و نبرد جدیدی شکل می‌گیرد. قهرمانان باید با یکدیگر متحد شوند تا بتوانند از زمین در برابر تهدیدات محافظت کنند.

مزایای مطالعه کمیک فارسی

همانطور که اشاره شد، مطالعه کمیک فارسی صرفا یک ابزار سرگرمی نیست بلکه می‌تواند دانش خواننده را بهبود بخشیده و اطلاعات خوبی ارائه دهد. مهم‌ترین مزایای خواندن کمیک و کتاب‌های مصور عبارتند از:

  • مطالعه کمیک‌ها باعث ایجاد علاقه بیشتر برای مطالعه می‌شود. در دنیای امروزی بیشتر نوجوانان و جوانان زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذراند. اگر عادت خواندن کمیک شکل گیرد، علاقه آن‌ها به مطالعه افزایش خواهد یافت، حتی اگر مطالعه کمیک باشد.
  • مطالعه کمیک‌ها لذت‌بخش‌تر است. از آنجایی که در دنیای کمیک، داستان‌ها به شکلی بصری روایت می‌شوند، خوانندگان از مطالعه آن لذت زیادی خواهند برد. در شرایطی که کل کتاب متن و نوشته باشد، ممکن است احساس خستگی پیدا کنند.
  • کمیک‌ها واژگان جدیدی به شما می‌آموزند. اگر کمیک‌ها را به زبان اصلی مطالعه کنید، روز به روز با کلمات بیشتری آشنا شده و دایره لغت شما بهبود می‌یابد.
  • کمیک‌ها اطلاعات مفید زیادی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد؛ از تاریخ و فرهنگ گرفته تا ارزش‌های اخلاقی و کاری.
  • مطالعه کمیک فارسی، تمرکز و همچنین سواد بصری، بیان شفاهی و نوشتاری را بهبود می‌بخشد.
  • کمیک‌ها به لطف داستان و شخصیت‌هایشان، قدرت تخیل فرد را بهبود بخشیده و فرصتی برای ابداع ماجراهای جدید ایجاد می‌کند.
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.