پول نیست برای خرید بازی؟ نظرت درباره اجاره اکانت بازی چیه!؟

پول نیست برای خرید بازی؟ نظرت درباره اجاره اکانت بازی چیه!؟

بیاین بدون مقدمه چینی بریم سر اصل مطلب. آقا بازی گرون شده. به هر دلیلی، یه سرگرمی و تفریح سالم و خفن داشتیم که تهیه‌اش خیلی مشکل شده. اکثر فروشگاه‌ها هم که اصلا کاری به کار جیب و اوضاع گیمر ایرانی ندارن، بیشتر خون‌شون رو میکنن تو شیشه. گرونی بازی و فروشگاه‌های خون تو شیشه‌کن رو بیخیال بشیم، بالاخره یک ناجی سروکله‌اش پیدا شده! گاما گیم، فروشگاه حراجی و اجاره بازی. این فروشگاه اکانت‌های کاملا قانونی رو تهیه می‌کنه و با فرمول قیمت‌گذاری خودش، اونا رو برای اجاره آماده تحویل به گیمرها میکنه. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر مزایای اجاره بازی رو براتون باز کنیم و با این فروشگاه آشناتون کنیم.

چرا اجاره اکانت بازی؟

خیلی متخصر و مفید بخوایم به این سوال جواب بدیم:

  • قیمت فوق‌العاده مناسب
  • نداشتن دردسر خالی شدن جیب برای تجربه فقط یک بازی
  • نداشتن دردسر فروش بازی بعد از تموم کردن‌اش
  • امتحان کردن بازی‌های مختلف و متنوع بدون ضرر کردن

و یک مورد دیگه هم بخوایم به لیست بالا اضافه کنیم: عدم نگرانی برای بن شدن کنسول!

خیلی از گیمرها به ناچار اکانت هکی یا آفلاین میخرن که بعد باعث بن شدن اکانت و کنسول‌شون میشه، در صورتی که گاما گیم اصلا توی کار اکانت هکی و آفلاین نیست و همه اکانت‌هاشون قانونی هستن. ممکنه بپرسین پس چطور اینقدر ارزون‌ان؟

مدیریت گاما گیم بازی‌ها رو توی ریجن‌های مختلف و با قیمت‌های مناسب به‌طور قانونی تهیه میکنه، اونارو از فرمول قیمت‌گذاری رد میکنه و با بهترین قیمت ممکن تقدیم گیمرها میکنه. هر چی نباشه عنوان فروشگاه حراجی و اجاره بازی هست.

مدیریت فروشگاه، بعد از ۸ سال فعالیت در حوزه گیم توی تیم‌ها، رسانه‌ها و استودیوهای مختلف و معتبر، با در نظر گرفتن دغدغه اصلی گیمرهای کشور تصمیم به راه‌اندازی گاما گیم گرفته.

از موفقیت‌های گاما فقط ۷ روز بعد از شروع فعالیت رسمی‌اش میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل بیش از ۱۲ سفارش به‌صورت آنی به کاربرها
  • جذب بیشتر از ۲۵۰ عضو در کمتر از یک هفته

فقط کافیه یک سر به کانال راهنمای خرید و اعتمادسازی گاما گیم بزنین تا بهتر متوجه قضیه بشین.

گاما گیم اجاره بازی

در حال حاضر فروشگاه گاما گیم متمرکز روی حراجی و اجاره بازی کارش رو شروع کرده و با استقبال بی‌نظیر گیمرها روبرو شده. در ادامه ویدیوی تبلیغاتی این فروشگاه رو میتونین تماشا کنین که مورد علاقه خودشون و البته ما هم هست.

اگر نمیخواین برای تجربه یک بازی جیب‌تون خالی بشه، با خیال راحت بازی‌های جدید و پرطرفدار رو تجربه کنین و دغدغه خاصی برای خرید و فروش اونا نداشته باشین، همچنین دغدغه خاصی برای بن شدن‌ها و غیره، پیشنهادهای گاما گیم رو از دست ندین. میتونین به گاما گیم به عنوان یک فروشگاه همواره تخفیف ویدیوگیم نگاه کنید؛ چون مشابه قیمت‌های اجاره‌شون و فروش ظرفیتی‌شون رو جای دیگه نمیتونین پیدا کنین.

با حمایت شما، این فروشگاه میتونه بزرگ و بزرگ‌تر بشه و دسترسی به بازی‌ها روی پلتفرم‌های بیشتری راحت و راحت‌تر کنه. منتظرتون هستیم.

کانال تلگرام گاما گیم

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.