• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • جیمز گان انتقاد مارتین اسکورسیزی از فیلم‌های مارول را «بسیار بدبینانه» نامید

جیمز گان انتقاد مارتین اسکورسیزی از فیلم‌های مارول را «بسیار بدبینانه» نامید

james-gunn-martin-scorcese

اخیرا جیمز گان در پادکست Happy Sad Confused به انتقادات اسکورسیزی درباره‌ی فیلم‌های مارول پرداخته. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

جیمز گان(James Gunn)، کارگردان The Suicide Squad و Guardians of the Galaxy بار دیگر نظرات مارتین اسکورسیزی(Martin Scorsese) را درباره‌ی فیلم‌های مارول مورد بحث قرار داد و مدعی شد که این فیلمساز تحسین شده این نظرات را مدام تکرار می‌کند تا توجه‌ی مطبوعات را به‌ خود جلب کند. البته گان اضافه کرد که با برخی از نکاتی که کارگردان Taxi Driver مطرح کرده موافق بوده.

گان همچنین خاطرنشان کرد که او هنوز اسکورسیزی را یکی از بزرگترین فیلمسازان تلقی می‌کند و درباره فیلم‌های بلک‌باستر ابرقهرمانی هم گفت که شخصا برخی از همکاران خود را دیده که قصد دارند قالب کلیشه‌ای فیلم های پرفروش را بشکنند، اما در نهایت تسلیم فشارهای استودیو می‌شوند. با توجه به میزان سرمایه گذاری گان در فیلم‌های کمیک‌بوکی، بدیهیست که چرا گان هنوز از شنیدن دست کم گرفت شدن این نوع فیلم‌ها و کاری که همکارانش می‌کنند خسته شده.

گان در پادکست Happy Sad Confused گفت:

«من فقط فکر می‌کنم بسیار بدبینانه به نظر میاد که اسکورسیزی همش مقابل مارول ظاهر میشه. این تنها چیزی هست باعث بیشتر دیده شدن فیلمش میشه چون براش مطبوعات میخره. بنابراین مدام علیه مارول ظاهر می‌شه تا جلب توجه کنه. اون در سایه‌ی فیلم‌های مارول فیلم می‌سازه و این‌کار باعث بیشتر دیده شدنش میشه. »

اظهارات اولیه اسکورسیزی در مکالمه‌ای در اکتبر سال 2019 در صحبتی با امپایر(Empire) جنجال به‌پا کرد. اسکورسیزی حتی خاطرنشان کرد که سعی داشته روی این فیلم‌ها سرمایه‌گذاری کند، اما وجهه‌ی سینمایی در آن‌ها نمی‌بیند. در حالی که همه‌ی این فیلم‌ها هم خوش ساخت هستند و هم بازیگران به بهترین نحو کار خودشان را انجام دادند.

«این اظهارات دنیای فیلم و کمیک‌بوک را از هم جدا کرد. بحث‌های زیادی بعد از این جریان شروع شد، بعضی‌ها موافق بودند و بعضی نه. »

گان اذعان داشت:

«اسکورسیزی از بزرگترین فیلم‌سازان هستش. من عاشق فیلم های او هستم. بدون هیچ مشکلی میتونم فیلم‌هی اون رو تماشا کنم. او حرف‌های زیادی زده که من باهاشون موافقم. درباره‌ی صحبت‌هاش باید بگم چیزهای زیادی وجود داره که درستن.»

وی افزود:

«فیلم‌های بی‌روح اما دیدنی زیادی وجود دارن که چیزی که باید رو بازتاب نمی‌دن. نمی‌توانم تعداد دفعاتی را که با کارگردانان قبل از رفتن روی پروژه یک بزرگ درباره انجام دادن کاری جدید و ساختار شکنی صحبت کردیم بگم. دفعات متعددی بوده که گفتیم وقتتشه چیزی متفاوت از پروژه‌های قبلی بسازیم، اما تهش می‌بینیم که تحت تاثیر تصمیمات استودیو، همه این آرمان‌ها از دست رفته.»

 

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.