فیلم جدید The Green Hornet توسط Universal در دست ساخت است

فیلم جدید The Green Hornet توسط Universal در دست ساخت است

با اینکه محصول سال 2011 با بازی «ست روگن» (Seth Rogen) یکی از ناامید کننده‌ترین فیلم‌های ساخته شده بود، هالیوود سعی دارد تا یکی از آثار قدیمی خود یعنی «زنبور سبز» (The Green Hornet) را باری دیگر روی پرده‌ی سینماها بیاورد.

دو کمپانی Universal Pictures و Amasia Entertainment قرار است با کمک یکدیگر پروژه‌ی The Green Hornet and Kato را استارت بزنند. اگر به یاد داشته باشید، شخصیت «کیتو» (Kato) در ابتدا نقشِ دستیار «زنبور سبز» (Green Hornet) را به عهده داشت و بعدها با تغییر و تحولات داستانی، این آرتیست رزمی‌کار نیز به جایگاهی نظیر Green Hornet دست یافت.

Universal Pictures اظهار نظر می‌کند که The Green Hornet یکی از نمادین‌ترین داستان‌های ابرقهرمانی‌ست که توانسته نسل‌های مختلف را سرگرم سازد. دقیقا روز سه‌شنبه بود که آن‌ها اعلام کردند به زودی نسخه‌ی جدیدی از این اثر با حضور Britt Reid، Kato و the Black Beauty محبوب برای طرفداران به نمایش گذاشته خواهد شد.

آقای «مایکل هلفنت» (Michael Helfant)، یکی از موسسان استودیو Amasia نیز در اینباره چنین گفته است:

به‌نظرم Universal Pictures می‌تواند خانه‌ی جدیدی برای Green Hornet و Kato باشد، از این جهت که تیم‌شان همانند ما به این اثر عشق و علاقه‌ی بسیاری دارد و مطمئنا سعی‌اش را خواهد کرد تا بهترین محصول را به دنیا معرفی کند. ضمنا، بسیار جالب است که آن‌ها در دهه 40 میلادی مسئول پخش و توزیع مجموعه فیلم‌های The Green Hornet نیز بوده‌اند. در واقع، هدف‌مان این است که فیلمی را با کمک یکدیگر بسازیم که طرفداران قدیمی و بینندگان جدید را همراه خود سازد.

گفتنی‌ست که «مایکل گاندری» (Michael Gondry) کارگردانیِ محصول سال 2011 را به عهده داشت که «ست روگن»، «جی چو»، «کمران دیَز» و «کریستوف والتز» در آن ایفای نقش می‌کردند. این پروژه که توسط شرکت Sony عرضه شد، زمان بسیار زیادی را در پروسه ساخت به سر برد و همواره از یک استودیو به استودیوی دیگر سپرده می‌شد، در این بین بازیگران متعددی نیز جایگزین یکدیگر شدند تا اینکه مایکل گاندری این فیلم را به عنوان یک اکشن-کمدی در سال 2011 به روی پرده‌ی سینما آورد. در آخر، به‌نظرتان فیلم جدید The Green Hornet می تواند مخاطبان را راضی نگه دارد؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

با آخرین اخبار کمیک همراه ما باشید.

 

منبع: IGN

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.