• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • Nightwing و Spiderman دارای به‌روزرسانی یکسانی در لباس‌هایشان هستند

Nightwing و Spiderman دارای به‌روزرسانی یکسانی در لباس‌هایشان هستند

ماسک Nightwing دارای فناوری جدیدی بوده، همان فناوری که ماسک جدید Spiderman نیز دارد، در واقع هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند اما با استفاده‌های گوناگون. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

هشدار اسپویل برای کمیک Nightwing شماره‌ی 79

Nightwing در حال حاضر در یک دوره‌ی گذار به سر می‌برد. دیک گریسون می‌داند وقتی که او حافظه‌ی خود را از دست داد بخشی از زندگی خود را نیز از دست داد و در نهایت از هدفش برای محافظت از مردم دور شد.

دیک به لطف ثروتی که از آلفرد به ارث برد او را به اندازه‌ی بروس وین (حتی بیش‌تر) ثروت‌مند و تبدیل به یک میلیاردر کرد. او اکنون می‌خواهد توسط Bludhaven یک شبکه‌ ایمنی برای شهر ایجاد کند. او به گروهی از مردم گرسنه در خیابان کمک کرد ولی متوجه شد بچه‌ای جیبش را زده است. هنگامی که او قصد داشت به عنوان Nightwing دزدهای جوان را پیدا کند، اوراکل چیزی که ساخته بود را به او داد تا از آن به عنوان بخشی از لباس خود استفاده کند. این اختراع یک ماسک جدید بود، ماسکی که امکانات بسیار بیش‌تری از یک نقاب ساده داشت. در درون این ماسک دوربین‌های مخفی‌ای وجود داشت که باعث می‌شد اوراکل نیز هرچیزی که دیک می‌بیند را ببیند. او نه تنها همراه دیک روی صندلی است بلکه از این به بعد نقش چشم‌های او را نیز دارد.

spiderman-nightwing-same-upgrade

Nightwing آن‌ را به‌صورت آزمایشی استفاده کرد. او در تمام مدت حضور خود در خیابان اوراکل را نیز در گوش‌های خود داشت. او همچنین به عنوان چشم‌های دیک نیز بود بنابراین وقتی دید بچه‌هایی که جیب دیک را زدند از رییس مارونی گنگستر آن منطقه نیز دزدی کردند. اوراکل می‌دانست که این بچه‌ها خطری ندارند و تهدیدی محسوب نمی‌شوند. افراد مارونی اسلحه‌ها را بیرون آوردند و دنبال بچه‌ها افتادند اما Nightwing وارد عمل شد و از خجالتشان در آمد. اوراکل تمام این مدت در گوش Nightwing با او صحبت می‌کرد و حرکات او را هنگام مبارزه تماشا می‌کرد. اوراکل برای دستگیری افراد مارونی با پلیس تماس گرفت اما متوجه شد پلیس نیز کاری از دستش برنمی‌آید زیرا این گنگسترها بر خیابان‌ها حکومت می‌کنند.

جالب است که ببینیم دیک گریسون در هر جا که باشد اوراکل را به عنوان چشم و گوش خود دارد. این یکی از همان ابزارهایی است که مردعنکبوتی تازگی به آن دست یافته. البته برای مردعنکبوتی این قابلیت کمی متفاوت بوده. پیتر پارکر برای Threats & Menaces مشغول به کار شده و در واقع این کار را شبیه به فروختن عکس‌های مردعنکبوتی به Daily Bugle می‌داند. در این مورد همه می‌توانند از چشمان مرد‌عنکبوتی دنیا را ببینند زیرا هر زمان که او اجازه فعال شدنش را بدهد، Threats & Menaces آن را به صورت زنده در اینترنت پخش می‌کند. البته شباهت دیگری نیز وجود دارد. درست مانند Nightwing که تمام مدت اوراکل در گوشش با او صحبت می‌کند، در اینجا J. Jonah Jameson با مردعنکبوتی حرف می‌زند.

spiderman-nightwing-same-upgrade

در حالی که این دو فناوری بسیار شبیه به هم هستند، اما تفاوت‌هایی برای اهداف مورد استفاده نیز وجود دارد. جیمسون در حال صحبت با مردعنکبوتی او را برای پخش زنده راهنمایی می‌کند یعنی او از مردعنکبوتی می‌خواهد تا حرکت خاصی اجرا کند و یا حتی خواسته‌های طرفداران را برآورده سازد که در واقع همه‌ی این‌ها برای سرگرمی بوده اما مردعنکبوتی معتقد هست این عمل به کار و کاسبی کینگ پین آسیب می‌رساند و به مردم خطرات وجود او در شهر را نشان می‌دهد. از طرف دیگر اوراکل از طریق ماسک Nightwing می‌بیند و او جزئی از Bat-Family بوده. او با این کار می‌تواند اطلاعات مهمی در مورد مجرمان به دیک بدهد یا او را در جاهایی که نیاز به ردیابی دارد هدایت کند. Nightwing از فناوری جدیدش به عنوان سلاحی مخرب علیه جرم و جنایت و برای محافظت از Bludhaven استفاده می‌کند. بنابراین تکنولوژی Nightwing بهتر و موثرتر از چیزی است که مردعنکبوتی در حال حاضر از آن استفاده می‌کند.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: CBR

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.