• صفحه خانگی
  • >
  • دی سی
  • >
  • بازیگر سابق Batgirl علاقه دارد باری دیگر شنل خفاشی را بر تن کند

بازیگر سابق Batgirl علاقه دارد باری دیگر شنل خفاشی را بر تن کند

بازیگر سابق Batgirl علاقه دارد باری دیگر شنل خفاشی را بر تن کند

«آلیشا سیلوراستون» (Alicia Silverstone) علاقه دارد باری دیگر در نقش «بت‌گرل» بازی کند. با گزارش «کافه کمیک» از بازگشت چهره‌ی پشت «بت‌گرل» به عرصه‌ی رسانه‌ها همراه باشید.

آلیشا سیلوراستون، بازیگر نقش «بت‌گرل» در فیلم ابرقهرمانی «بتمن و رابین» (Batman & Robin)، ساخته‌ی سال 1997، اخیرا بیان کرده که دوست دارد بازسازی کاملی از این سریال را دیده و حتی نقش «باربرا گردن» (Barbara Gordon)، همان «بت‌گرل»، را دوباره ایفا کند. در این سریال، «باربارا» نوه‌ی خدمتکار بتمن یعنی «آلفرد پنی‌ورث» (Alfred Pennyworth)، با بازیگری Michael Gough، بوده که به کمک «بروس وین» (Bruce Wayne)، همان «بتمن» (Batman)، با بازیگری «جرج کلونی» (George Clooney) و «دیک گریسون» (Dick Grayson)، اولین «رابین» (Robin)، با بازیگری «کریس اُ دانل» (Chris O’Donnell)، می‌رود. هرچند که این فیلم بازخوردهای چندان مثبتی نداشت، اما «آلیشا» از تجربه‌ای که بعنوان «بت‌گرل» بسیار لذت برده و حالا علاقه‌ی خود را نسبت به پس‌گرفتن نقش سابقش ابراز کرده است. وی در این باره گفته:

«من خیلی صحنه‌هایی که با «مایکل» همراه بودم را دوست داشتم. «مایکل گوو» مثل یک رویاست و من آن مرد را بسیار دوست دارم. می‌دانید، صرفا بازی کردن در کنار با او بسیار فوق‌العاده و لذت‌بخش بود. این روزها به افتخارات خود فکر می‌کنم و می‌بینم که من به صحنه‌های مبارزاتی خود در آن زمان بسیار علاقه دارم. من دوست دارم دوباره این نقش را ایفا کنم و فکر کنم الان حتی بهتر هم باشم!»

بازیگر سابق Batgirl علاقه دارد باری دیگر شنل خفاشی را بر تن کند

این اولین باری نیست که «سیلوراستون» علاقه‌ی خود را نسبت به ایفای دوباره‌ی نقش «بت‌گرل» ابراز کرده؛ در سال 2017 هم این اعلام کرده بود که بخاطر تجارب بیشترش در زمان کنونی، اگر دوباره به وی نقش «بت‌گرل» را بدهند‌ قطعا بازی بهتری را ارائه می‌دهد.‌ در گذشته، «سیلوراستون» از بابت نحوه‌ی ایفای نقشش کمی مورد تمسخر منتقدین قرار گرفته بود و حتی بابت این مورد جایزه‌ای هم دریافت کرد! با این‌که شانس وی برای کسب چنین جایگاهی بعید بنظر می‌رسد، باید دید که در آینده چه پیش می‌آید. آیا شما فیلم «بتمن و رابین» را به یاد دارید؟ بنظرتان شانس وی برای گرفتن این نقش چقدر است؟

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.