ظاهر جدید جیسون موموآ در Aquaman 2 مشخص شد

Jason-Momoa-Aquaman-2

جیسون موموآ ظاهر جدید پادشاه آتلانتیس را در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom با طرفداران به اشتراک گذاشت. همراه کافه کمیک باشید.

جیسون موموآ(Jason Momoa) در اینستاگرامش، تصاویری از خود در نقش آرتور کُری(Arthur Curry) از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به اشتراک گذاشت. موموآ اخیرا وارد لندن شده تا فیلمبرداری دنباله‌ی فیلم ابرقهرمانی DC خود را در ماه جولای آغاز کند. عکس اول موموآ را در لباس اصلی پادشاه آتلانتیس در کمیک‌ها نشان می‌دهد. در تصویر دوم موموآ را در لباسی مشکی می‌بینیم. همچنین موموآ در ویدئویی از اشتیاق خود بابت دیدن جیمز وان(James Wan) و همکاری با او صحبت کرد.

 

بله، جیمز وان نیز به کارگردانی دنباله باز می‌گردد. او از منبع غافلگیر کننده‌ای برای این قسمت الهام گرفته و قصد دارد در دومین حضور خود، حس و حال وحشت را در فیلم بیشتر کند. به‌گفته‌ی وان، Aquaman 2 بسیار الهام گرفته از فیلم سیاره خون آشام‌ها(Planet Of The Vampires) هست.

وان در مورد تغییر فضا‌ی فیلم گفت:

«این تا حدی به این دلیل هست که مردم با کتاب مصور که در دنیایی عجیب و غریب اتفاق سیر می‌کند آشنایی نداشتند. وقتی فضایی تاریک و سنگین را (در آکوامن 1) نشان ندادم، مخاطبین تا حدی از دنیای کمیک دور افتاده بودند. اما احساس نمی‌کردم که آن موقع زمان مناسبی برای این فضا باشد. حالا با فیلم دوم، احساس می‌کنم برای مردم راحت‌تر هست که بپذیرند کجا می‌رویم چون مقدمات آن قبلا چیده شده.»

نویسندگی این فیلم بر عهده‌ی David Leslie Johnson-McGoldrick هست. جیسون موموآ(Aquaman)، امبر هرد(Mera)، پاتریک ویلسون(Ocean Master)، دولف لاندگرن(King Nereus) و یحیی عبدالمتین(Black Manta) در ساخته‌ی جدید وان بازی خواهند کرد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: اولین تصویر از Ocean Master در فیلم Aquaman 2 منتشر شد | کافه کمیک
  2. پینگ بک: همه تریلرها و اخبار دی سی فاندوم 2021 - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.