اشتباه بزرگ MCU که دی‌سی از آن اجتناب خواهد کرد

جیمز گان یکی از مدیران استودیو دی سی، توضیح می‌دهد که دنیای جدید دی‌سی سعی خواهد کرد تا از مشکل بزرگی که مارول دارد، دوری کند. در تردز یک طرفدار از گان پرسید آیا دی‌سی یک نگهبان ترتیب زمان (timeline keeper) دارد یا خیر، درست مانند چیزی که مارول برای برنامه ریزی‌های خود از آن کمک می‌گیرد. گان در پاسخ توضیح داد که او و تیم سازنده مسئولیت این کار را بر عهده خواهند گرفت.
«اگر این یک موقعیت شغلی در مارول است، من نمی‌دانم آن شخص کیست (من هرگز در مورد چیزی با آن‌‌ها صحبت نکرده‌ام.) اما فکر می‌کنم به همین دلیل است که قسمت سوم Guardians of the Galaxy زمان حال است و همه به 2030 یه چیزی شبیه به آن اشاره می‌کنند.»

گان علاوه بر اینکه قصد دارد از داشتن یک جدول زمانی متناقض مانند دنیای مارول جلوگیری کند، نظر خود را در مورد بهبود آینده هر دو به اشتراک گذاشت و گفت: «فکر می‌کنم آنچه که MCU و DCU باید انجام دهند این است که طیف وسیع‌تری از انتخاب‌ها نسبت به آنچه در حال حاضر دارند، داشته باشند. در حال حاضر آن‌ها کار خود را انجام می‌دهند اما می‌توانند عملکرد بهتر از آن نیز داشته باشند.»

هم‌چنین گان توضیح داد که چگونه اولین فیلم DCU با نام Superman: Legacy، که خود گان نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد، نسبت به فیلم قبلی فرانچایز، تصویر متفاوتی از مرد فولادی نشان خواهد داد. «فکر نمی‌کنم فیلم ارزش ساختن داشته باشد اگر صرفاً بازسازی دیگری از آثار قبلی سوپرمن باشد. برای اینکه به عنوان یک استودیو واقعا پیشرفت کنیم، باید به گذشته این شخصیت‌ها احترام بگذاریم و همزمان آن‌ها را در نوری جدید ببینیم. »

امکان کراس اور بین MCU و DCU وجود دارد

گان بیان می‌کند که دو کمپانی مارول و دی‌سی از یکدیگر متنفر نیستند و هر دو می‌خواهند مردم را برای دیدن فیلم به سینماها بکشانند. «دو برنده می‌تواند وجود داشته باشد، زیرا مهم این است که کسی به دیدن فیلم‌های شما می‌رود و از آن‌ها لذت می‌برد.»

گان در سال 2019 ساخت یک اثر کراس اور بین مارول و دی‌سی را رد نکرد. «در گذشته می‌گفتم امکان ندارد اما امروز فکر می‌کنم هر چیزی امکان پذیر است.»

فیلم Superman: Legacy در 11 جولای 2025 در سینماها اکران می‌شود.

 

آخرین اخبار کمیک بوک را در کافه کمیک بخوانید.

منبع

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اشتباه بزرگ MCU که دی‌سی از آن اجتناب خواهد کرد
  • نام: James Gunn
  • شغل: کارگردان، تهیه‌ کننده و فیلم‌ نامه‌ نویس آمریکایی
  • تحصیلات: Saint Louis University (BA) ،Columbia University (MFA)
  • محل تولد: سنت لوئیس واقع در ایالت میزوری
  • آثار: مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy، فیلم Slither، فیلم The Suicide Squad، سریال Peacemaker، فیلم The Belko Experiment و...