با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

هالک (Hulk) به خودی خود یکی از خطرناک‌ترین و قوی‌ترین شخصیت‌ها در دنیای مارول است، اما Immortal Hulk یا هالک نامیرا از نسخه عادی این کاراکتر نیز خطرناک‌تر است. در ادامه به‌صورت مختصر شما را با Immortal Hulk آشنا می‌کنیم و خطرناک‌ترین حالت‌هایش را در دنیای کمیک‌های مارول به شما معرفی می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

خطر اسپویل: اگر کمیک‌های Civil War II را نخوانده‌اید و قصد دارید خودتان در آینده کمیک‌های هالک را بخوانید، توصیه می‌کنیم این مطلب را مطالعه نکنید زیرا حاوی نکات داستانی مهمی است.

بعد از اینکه در Civil War II بروس بنر (Bruce Banner) به خواسته خودش کشته شد، متوجه شدیم که «هالک» را نمی‌توان کشت و حالت هیولایی بنر نامیراست! بعد از این‌که هالک متوجه شد که می‌تواند تا ابد زندگی کند، یک هدف برای خودش مشخص کرد و آن نیز نابود کردن دنیا بود! هیولای سبز دوست‌داشتنی که تا حدی تحت کنترل بروس بنر بود دیگر وجود خارجی ندارد و ما با Immortal Hulk روبه‌رو شده‌ایم، هیولایی توقف‌ناپذیر. البته ناگفته نماند که حالت‌ها و پرسوناهای مختلف هالک که قرار است در ادامه آنها را معرفی کنیم، همگی شخصیت‌هایی در ذهن خود بروس هستند که حالت هیولایی آنها نیز یک هالک خاص خودش است.

وقتی هیولایی قدرتمند وجود داشته باشد، افراد قدرتمند نیز دوست دارند آن را تحت کنترل خود دربیاورند. در واقع، هیچ چیز در نبرد همیشگی هالک در کمیک‌هایش عوض نشده و همه چیز بدتر نیز شده است و سازمان‌های دولتی، Al Ewing و Joe Bennett دوباره برای دستگیری بنر و هیولاهای عظیم‌الجثه فعالیت می‌کنند. حالا که هالک از همیشه خطرناک‌تر شده، در ادامه لیستی از خطرناک‌ترین حالت‌هایش را در دنیای مارول بررسی می‌کنیم.

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

جو فیکسیت (Joe Fixit)

این نسخه هالک به بروس کنترل بیشتری می‌دهد و او می‌تواند راحت‌تر از حالت هیولایی به انسانی برگردد. Joe Fixit یک خلافکار است که در لاس وگاس فعالیت می‌کند. یک گنگستر ارشد و عظیم‌الجثه که زیردست‌های زیادی دارد و همچنین از هالک عادی باهوش‌تر است.

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

رابرت بنر (Robert Banner)

یکی از جدیدترین پرسوناهای بنر و هالک، رابرت بنر نام دارد. در حالی که بروس بنر شخصیتی محتاط و رنج‌کشیده است، رابرت ۱۸۰ درجه از او متفاوت است. اگر کسی سد راه او شود، باید با زندگی‌اش خداحافظی کند! رابرت بنر نیاز به کسی ندارد که از او محافظت کند. او هنوز تبدیل به هالک نشده و اگر چنین اتفاقی بیافتد، می‌تواند دنیای مارول را به آتش بکشد! هر چند که به نظر می‌رسد خیلی روی این پرسونا تمرکز نشود و بیشتر به آن پرداخت نشود.

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

هالک افسارگسیخته (Savage Hulk)

هالک فعلی، در هر حالت و وضعیت بحرانی که باشد تبدیل به Savage Hulk می‌شود و مبارزه را می‌برد. بر این حالت هالک خشم و عصبانیت تسلط دارد، البته این بدین معنی نیست که Savage Hulk قدرت تفکر و تصمیم‌گیری ندارد؛ زیرا می‌دانیم که در مواقع بحرانی خودی نشان می‌دهد.

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

هالک شیطانی (Devil Hulk)

این حالت هالک به‌عنوان حالت اصلی که تحت عنوان Immortal Hulk آن را می‌شناسیم نیز معرفی شده است. هالک شیطانی در حدی قدرتمند است که به تنهایی و خیلی راحت از پس تمامی اعضای اونجرز (Avengers) برمی‌آید. جدای از قوی بودن، او خیلی باهوش نیز است و می‌تواند ترس و نقاط ضعف دشمنان‌اش را شناسایی کند و از آنها برای شکست دادن‌شان بهره ببرد. ناگفته نماند که هالک شیطانی می‌تواند از هر حمله و جراحتی جان سالم به در ببرد! حالا کسی می‌خواهد قلب‌اش را از جا بکند یا کل بدن‌اش را تکه‌تکه کند! هیچ‌چیز جلودار خشم او نیست.

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

هالک فاتح (WorldBreaker Hulk)

به عنوان قهرمان سری کمیک‌های Planet Hulk و World War Hulk، این نسخه بنر یک ابرقهرمان و یک رهبر موفق است که مبارزات‌اش به ایجاد یک تمدن ختم شد. WorldBreaker Hulk نیز بسیار قوی است و از میان دیگر قهرمانان و انتقام‌جویان مارول، فقط Sentry قدرت‌اش با او برابری می‌کند. این حالت Hulk هم قدرتمند و هم بسیار باهوش است و می‌توان او را در صدر لیست هالک‌های خطرناک نیز جا داد.

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

شکننده جهان‌ها (THE BREAKER OF WORLDS)

هر چه Immortal Hulk شخصیت‌هایی از گذشته بروس بنر ساخت، به آینده نیز نگاهی انداخت و وحشتناک‌ترین حالت خودش را ملاقات کرد یعنی The Breaker of Worlds. این نسخه هالک از همه خطرناک‌تر و قدرتمندتر است؛ در واقع او در این حالت معادل یکی از ابرشرورهای مارول یعنی گالاگتوس (Galagtus) ظاهر می‌شود. بعد از نابودی جهان فعلی، هالک می‌ماند و خشم‌اش را در جهان‌های بعدی که تشکیل می‌شوند تخلیه می‌کند. بقیه هالک‌ها در حد یک سیاره تهدید‌آمیز بودند، اما The Breaker of Worlds می‌تواند جهان را به سمت نابودی بکشاند. البته، هنوز این پرسونا خیلی دقیق معرفی نشده و نمی‌دانیم که اگر The Breaker of Worlds قصد آغاز فعالیت داشت، اصلا نقطه ضعفی دارد که بتوان روی آن حساب کرد و او را از پا درآورد؟

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید

بروس بنر (Bruce Banner)

نوبتی هم باشد، نوبت کسی است که خالق هالک و انواع پرسوناهای اوست. بروس بنر با این‌که در حالت انسانی به‌شدت آسیب‌پذیر و حساس است، اما هوش و ذکاوتی دارد که در دنیای مارول نظیر ندارد. شاید بیشترتان ندانید، ولی زمانی او نیز عضو فرقه Illuminati بوده! به هر حال، خالق تمام موارد بالا چه به‌صورت مستقیم و چه غیرمستقیم، خود بنر بوده و به هیچ‌وجه نباید او را دست کم بگیریم.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به دایره‌المعارف هالکی خود چند مورد اطلاعات جدید اضافه کرده باشید. به نظر شما کدام هالک از بقیه خطرناک‌تر و قوی‌تر است؟ نظرات خودتان را با در میان بگذارید.

 

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: The Immortal Hulk : قدیمی‌ترین هالک مارول وحشتناک‌ترین هست | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

با خطرناک‌ترین حالت‌های Immortal Hulk آشنا شوید
  • نام : دکتر رابرت بروس بنر
  • خالق : استن لی و جک کربی
  • اولین اثر : هالک شگفت‌انگیز شماره ۱ام (می ۱۹۶۲)
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : دکتر سبز، هالک جاویدان
  • محل تولد : اوهایو
  • معروفترین آثار : Immortal Hulk World War Hulks World War Hulk Planet Hulk Future Imperfect Hulk: The End Return Of The Monster Hard Knocks Hulk: Gray Always On My Mind
  • قابلیت ها : به عنوان بروس بنر: دانشمند و مهندس ماهر به عنوان هالک: قدرت، سرعت، استقامت و دوام مافوق بشری، آسیب ناپذیری، انتشار و دستکاری اشعه گاما، توانایی تنفس در فضا و زیر آب
  • شغل : فیزیک‌دان
  • حالت های دیگر : Grey Hulk Savage Hulk Mindless Hulk Devil Hulk. 4.1 Immortal Hulk Merged/Professor Hulk The Maestro Hulk Guilt Hulk The Green Scar
  • همکاران: بیوه سیاه کاپیتان آمریکا مرد آهنی ثور شی هالک
  • دشمنان: THE LEADER ABOMINATION GENERAL THADDEUS “THUNDERBOLT” ROSS THANOS GALACTUS RED HULK JUGGERNAUT