گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

  • جیمز کامرون، کارگردان فیلم Avatar: The Way of Water مدعی است که VFX فیلمش بسیار بهتر از فیلم‌های مارول است

کارگردان فیلم Avatar: The Way of Water ، جیمز کامرون، ادعا می‌کند که جلوه‌های بصری VFX در دنباله‌ی فیلم او نسبت به آنچه در فیلم‌های مارول به نمایش گذاشته می‌شود، بهتر است. کامرون در مصاحبه‌ای با Collider، جلوه‌های بصری فیلم خود را با دنیای سینمایی مارول مقایسه کرد. به عقیده او کاری که WETA Digital در فیلم او انجام داده بسیار قوی‌تر از تانوس در فیلم‌های اونجرز است.

  • والتر هامادا مدیر سابق دی‌سی فیلمز از سوپرمن هنری کویل خواست تا فیلمCrisis on  Infinite Earths را رهبری کند

به گفته هالیوود ریپورتر، هامادا قبل از خروج از دی سی فیلمز در اکتبر 2022 روی یک طرح بلندمدت برای دنیای دی‌سی کار می‌کرد که با اقتباسی از Crisis on Infinite Earths به اوج خود می‌رسید. طبق گفته منابع، فیلم آینده فلش اولین پروژه DCU بود که زمینه‌سازی برای Crisis را فراهم می‌کرد. هامادا امیدوار بود که با کویل قرارداد جدیدی امضا کرده تا بتواند این فیلم را به او بسپارد.

  • ممکن است مارول برخی از فیلم‌های 2023 و 2024 خود را به تعویق بیاندازد

شایعه جدید حاکی از آن است که مارول در نظر دارد برخی پروژه‌های MCU را به تاخیر بیاندازد، در حالی که انتشار آن‌ها برای 2023 و 2024 برنامه ریزی شده است. به گفته Alex P که برای Cosmic Circus کار می‌کند، فیلم‌های آینده به دلیل تمرکز بر کیفیت ممکن است دیرتر از تاریخ قبلی منتشر شوند. تا این لحظه هنوز مارول گزارشی در مورد تاخیر پروژه‌های خود منتشر نکرده است، باید منتظر ماند.

Director Explains Why Justice League Dark Is Rated R

  • احیای احتمالی Justice League Dark گیرمو دل تورو امکان پذیر است؟

گیرمو دل تورو گومز درباره فیلم برنامه‌ریزی شده خود Justice League Dark صحبت کرد که احتمالاً توسط جیمز گان و پیتر سافران به عنوان بخشی از دنیای جدید DC احیا شود. در حین صحبت با ComicBook.com گیرمو اعلام کرد با توجه به علاقه زیادش به شخصیت‌ها، شاید برای پروژه باز نگردد.

  • جیمز منگولد کارگردان Logan از همکاری با دی‌سی هیجان زده است

طبق گزارشی که اخیرا توسط Deadline منتشر شده، جیمز منگولد کارگردان لوگان و ایندیانا جونز 5، هیجان خود را از کار روی یک فیلم برای استودیو دی‌سی ابراز کرده است. برخی در هالیوود با سازماندهی جدید پروژه‌ها توسط جیمز گان و پیتر سافران، مدیران عامل استودیو دی سی مخالفت کرده‌ اما برخی از آن‌ها همچنان مشتاق کار با این دو هستند که یکی از این افراد مشتاق، جیمز منگولد است.

  • دی‌سی فیلم Batman Beyond با بازی مایکل کیتون را کنسل کرد

مدیران جدید استودیو دی سی، جیمز گان و پیتر سافران، فیلمی به نام Batman Beyond که مایکل کیتون در آن نقش آفرینی می‌کرد را حذف کردند. ظاهراً این پروژه توسط کریستینا هادسون نوشته شده که فیلم‌هایی نظیر Birds of Prey، فیلم آینده فلش و Batgirl را در کارنامه خود دارد.

Nach Führungswechsel bei DC: "Wonder Woman 3" steht vor dem Aus

  • گزارش شده که پتی جنکینز از Wonder Woman 3 به دلیل تغییرات فیلمنامه خارج شد

جزئیات جدید در مورد فیلم Wonder Woman 3 نشان می‌دهد که پتی جنکینز به دلیل اختلاف نظر با استودیو بر سر فیلمنامه، تصمیم به کناره‌گیری گرفته است. در این شرایط، سوال مهم این است که آیا Gal Gadot می‌خواهد بدون حضور جنکینز فیلم دیگری بسازد یا خیر. البته اندکی قبل از انتشار خبر این بازیگر در توییتی نوشت: “چند سال پیش اعلام شد که قرار است نقش واندر وومن را بازی کنم. من از فرصتی که برای بازی در چنین شخصیت باورنکردنی و نمادینی به دست آوردم، بسیار سپاسگزارم. نمی‌توانم منتظر به اشتراک‌گذاری فصل بعدی این شخصیت با شما باشم”

  • امکان ساخت فیلم سوم Wonder Woman هنوز هم وجود دارد

با وجود کناره گیری کارگردان اصلی پتی جنکینز، سومین فیلم Wonder Woman با بازی گل گدوت در نقش دایانا ممکن است همچنان در استودیو دی سی ساخته شود. طبق گفته Deadline، امکان ساخت سومین فیلم واندر وومن هنوز هم وجود دارد و ممکن است Gal Gadot در آن بازی کند. توئیتی که گدوت دو روز قبل از انتشار اخباری مبنی بر کنسل کردن فیلم منتشر کرد، نشان‌دهنده علاقه او به ایفای نقش در این شخصیت است.

  • جیمر گان در پاسخ به خبر حذف شدن برخی از پروژه‌های دی‌سی، اعلام کرد که برخی درست و برخی غلط است

جیمز گان، رئیس و مدیرعامل استودیو دی سی، به گزارش‌های اخیر مبنی بر کنار گذاشتن فیلم‌های Wonder Woman 3، Man of Steel 2 و دیگر شخصیت‌ها و پروژه‌های قدیمی دنیای DC پرداخته است. گان در توییتر توضیح داد که برخی از بخش‌های گزارش Hollywood Reporter درست، برخی غلط و برخی نیمه درست هستند؛ در مورد برخی از پروژه‌ها هم هنوز تصمیمی گرفته نشده است. متاسفانه گان مشخص نکرده که کدام قسمت‌های گزارش درست و کدام‌ بخش‌ها درست نیستند.

Why DC Won't Give Green Arrow A Movie

  • امکان تولید فیلم Green Arrow وجود دارد؟

جیمز گان رئیس استودیو دی سی، امیدی در طرفداران Green Arrow ایجاد کرد که همیشه دوست داشتند این شخصیت را در پرده سینما ببینند. در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر، گان تایید کرد که الیور کوئین هنوز یکی از قهرمانان مورد علاقه او در دی سی است. گان در دوران کودکی خود مانند این شخصیت لباس می‌پوشید و علاقه زیادی به او داشت که همین حکایت باعث امید بیشتر طرفداران به ساخت پروژه جدید Green Arrow در دنیای دی‌سی شد.

  • دواین جانسون، ستاره بلک آدام، گزارش‌های اخیر مبنی بر ضرر فیلم در باکس آفیس را رد می‌کند

بر اساس توییتی از جانسون، این فیلم در آستانه کسب سود 52 تا 72 میلیون دلاری است. در مجموع بلک آدام نزدیک به 400 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است که این مقدار با Shazam برابری می‌کند. جانسون این پروژه را با Captain America: The First Avenger دنیای سینمایی مارول مقایسه کرد که 370 میلیون دلار فروش داشت. بر اساس برخی گزارش‌ها، سود 387 میلیون دلاری فیلم در سرتاسر جهان با بودجه 195 میلیون دلاری همراه با هزینه‌های بازاریابی و دیگر هزینه‌ها، نشان دهنده شکست فیلم است، برخی از این هزینه‌ها شامل یک کمپین بازاریابی 80 میلیون دلاری است.

Joker 2: First Look at Joaquin Phoenix Revealed (Photo)

  • اولین تصویر از فیلم جوکر 2 منتشر شد

دنباله جوکر، با نام کامل Joker: Folie à Deux، اولین عکس رسمی خود را منتشر و تصاویری را به نمایش گذاشت که به اندازه نسخه قبلی تاریک و غم انگیز است. بازیگر جوکر در این فیلم Joaquin Phoenix خواهد بود که تاریخ انتشار آن در سینماها برای 4 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است.

  • شایعات جدید بر حضور طولانی مدت پاول راد در دنیای مارول تاکید دارند

ممکن است فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania آخرین باری نباشد که طرفداران پل راد را در نقش مرد مورچه‌ای می‌بینند. گمانه زمانی‌های زیادی در مورد حضور پاول راد در پروژه‌های پس از مرد مورچه‌ای وجود دارد که بخشی از این شایعات به دلیل گزارش هالیوود ریپورتر شروع شده است. در این گزارش وکیل پل راد، Deborah Klein، به عنوان یکی از 100 زن قدرتمند در صنعت فیلم معرفی شده است. در توضیح کارنامه این وکیل نوشته شده “ساموئل ال. جکسون، مشتری همیشه پرکار کلاین، به بازی خود در مارول با Secret Invasion و The Marvels ادامه می‌دهد، همانطور که پاول راد با پروژه‌های بیشتری از Ant-Man و Avengers باز می‌گردد.” این توضیح مختصر است اما نشان می‌دهد که فیلم‌های بیشتری فراتر از مرحله فعلی فیلم‌های مارول، در برنامه کاری پاول راد قرار دارند.

  • جیمز گان قول می‌دهد که سوپرمن یک اولویت بزرگ برای دی سی باشد

جیمز گان، رئیس استودیو دی سی، به طرفداران سوپرمن اطمینان داد که با وجود گزارش‌هایی مبنی بر لغو چندین پروژه و شایعه لغو پروژه‌های مختلف مربوط به سوپرمن، مرد پولادین همچنان یک چهره کلیدی برای دنیای آینده دی‌سی است. در شبکه‌های اجتماعی گان به طرفدارانی که نسبت به آینده سوپرمن در دی‌سی ابراز نگرانی کردند، پاسخ داد. گان اصرار داشت برخلاف گزارش‌های اخیر، سوپرمن همچنان یک اولویت اصلی برای آن‌ها خواهد بود.

  • مدیران شرکت برادران وارنر ادعا می‌کنند که خبر نادرست سود Black Adam توسط تیم دواین جانسون فاش شده است

مدیران شرکت برادران وارنر ادعا می‌کنند که دواین جانسون اطلاعات نادرستی در مورد سود بلک آدام منتشر کرده است. گزارشی در اوایل این ماه بیان کرد که فیلم بلک ادام بین 50 تا 100 میلیون دلار برای استودیو ضرر داشته و این خبر باعث ایجاد غوغای زیادی شد زیرا این باور شکل گرفت که بلک آدام یکی دیگر از شکست‌های دی سی است. در پاسخ گزارش دیگری توسط Deadline منتشر شد که جانسون به سرعت از آن حمایت کرد تا مردم را مطمئن کند که فیلم به سود خواهد رسید. حال مت بلونی از Puck در یک خبرنامه فاش کرده که تیم دواین جانسون این داستان را به ددلاین فاش کرده است. این گزارش که بلونی آن را “پر از فرضیات نادرست” خواند، نشان داد که بلک آدام در حال کسب سودی حدود 52 دلار به 72 میلیون دلاری است، برای این سود تمام عوامل درآمدزا (VOD، Blu-Ray، و …) در نظر گرفته شد.

 

 

  • اولین تریلر Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

اولین تیزر انیمیشن جدید Sony Pictures منتشر شد که نشان می‌دهد مایلز مورالز، اسپایدر-گوئن و افراد عنکبوتی دیگری در آن حضور دارند. Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن 2023 در سینماها اکران می‌شود.

  • چه زمانی تیزر عکس لیدی گاگا برای جوکر ۲ منتشر خواهد شد؟

تاد فیلیپس، کارگردان Folie à Deux به طرفداران دی سی می‌گوید که باید کمی بیشتر منتظر باشند تا اولین تصویر لیدی گاگا در نقش هارلی کوین را ببینند. از جایی که لیدی گاگا پس از سال جدید به کار خواهد پیوست، انتشار تصویر او کمی بیشتر زمان می‌طلبد.

  • به نظر می‌رسد دی سی از صحبت دواین جانسون در مورد بازگشت نقش سوپرمن هنری کویل راضی نیست

طبق گزارش‌ها، استودیوی دی‌سی از دواین جانسون، ستاره بلک آدام و عادت او به تبلیغ بازگشت هنری کویل به عنوان سوپرمن این فرنچایز، ناراضی است. در آستانه اکران فیلم بلک آدام و مدتی پس از اکران آن، بازیگر دواین جانسون مدام در مورد بازگشت هنری کویل بازیگر نقش سوپرمن صحبت می‌کرد و این موضوع برای دی‌سی زیاد خوشحال‌کننده نیست. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، مدیریت دی سی از تمرکز جانسون بر بازگشت سوپرمن راضی نیست.

  • هنری کویل از سوپرمن خداحافظی کرد

کویل در آپدیت اینستای خود اعلام کرد که برای نقش کلارک کنت/سوپرمن باز نخواهد گشت. هنری کویل پس از ملاقاتی که با جیمز گان و پیتر سافران داشته تصمیم گرفته راه خود را از این شخصیت جدا کند. البته بعید بنظر می‌رسد این خبر ارتباطی با بازگشت هنری به سریال The Witcher داشته باشد. سریال ویچر طبق برنامه قبلی با بازی لیام همسورث فیلم برداری می‌شود.

اخبار تلویزیونی

  • ظاهرا دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری از نتفلیکس راضی نیست

بنا به گزارش‌ها دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، از شرایط پرداخت نتفلیکس پس از تمدید فصل دوم The Sandman ناراضی است. نتفلیکس اساساً در طول 18 تا 24 ماه به تهیه کنندگان دستمزد می‌دهد؛ در حالی که این روش پرداخت برای سال‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، زاسلاو، یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان محتوای نتفلیکس، از این روش پرداختی رضایت ندارد. گزارش شده زاسلاو در چند هفته گذشته نارضایتی از شرایط نتفلیکس را به برخی از همکاران کلیدی خود در وارنر ابراز کرده است.

طبق گزارش ددلاین، زاسلاو به تیم‌هایش اعلام کرده فروش نمایش‌های تمام‌شده به نتفلیکس را برای چند هفته آینده متوقف کنند. طبق صحبت‌های یک ناشناس از وارنر دیسکاوری که با این وضعیت آشناست: ” این روشی است که این صنعت و نتفلیکس با آن کار می‌کنند. مبالغ زیادی [توسط نتفلیکس] پرداخت شده و شرکت هم از آن راضی بوده است. انگار او ناگهان متوجه شده که شرایط پرداخت چگونه است.”

Wonder Man: quién es y cuáles son los poderes del héroe de Marvel

  • سریال مرد شگفت‌انگیز مارول ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه شود

به گفته نویسنده اصلی سریال، Wonder Man با بازی یحیی عبدالمتین ممکن است در اواخر سال 2023 از دیزنی پلاس پخش شود. در حال حاضر هیچ اطلاعیه رسمی از شرکت مارول در مورد تاریخ انتشار نمایش وجود ندارد اما بنا به گفته نویسنده، در 2023-2024 این سریال منتشر خواهد شد.

  • کارگردان سریال Wednesday کارگردانی حداقل یک قسمت از اسپین آف وانداویژن را بر عهده خواهد داشت

نام کارگردان Gandja Monteiro که قسمت‌های پنجم و ششم سریال Wednesday با عهده داشته، به عنوان یکی از کارگردان‌های Agatha: Coven of Chaos در کنار نام نویسنده و کارگردان Jac Schaeffer لیست شده است. در حال حاضر مشخص نیست که مونتیرو و شفر چند قسمت را فیلمبرداری خواهند کرد، همچنین مشخص نیست که آیا کارگردان دیگری به آن‌ها خواهد پیوست یا خیر. فیلمبرداری Agatha: Coven of Chaos در هفته اول ژانویه آغاز خواهد شد.

  • Batwheels برای فصل دوم تایید شد

علیرغم برخی ابهامات در مورد انیمیشن برادران وارنر، سریال انیمیشنی Batwheels دی‌سی رسماً برای فصل دوم در HBO Max و Cartoon Network بازخواهد گشت.

  • کالین فارل شروع تولید اسپین آف Penguin در سال 2023 را تایید کرد

کالین فارل اخبار مهمی در مورد آینده سریال اسپین‌آف بتمن، پنگوئن منتشر و تایید کرد که سریال بعدی HBO Max چه زمانی فیلمبرداری می‌شود. طبق صحبت‌های این بازیگر با Variety فوریه یا مارس فیلم برداری این اثر آغاز خواهد شد. این مصاحبه با گزارش‌های قبلی همخوانی دارد که فیلمبرداری سریال را برای ژانویه تا آگوست سال 2023 اعلام کرده بودند.

  • در اسپین آف Walking Dead شاهد بازگشت روش‌های قدیمی نیگان خواهیم بود

جفری دین مورگان ستاره نقش نیگان در مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک، اشاره کرده که این شخصیت در اسپین آف The Walking Dead: Dead City به عادت‌های قدیمی و روش‌های بی‌رحمانه خود باز خواهد گشت. این بازیگر در مصاحبه خود با Entertainment Weekly گفت ” نیگان این فرصت را دارد تا به عادت‌های قدیمی خود در Dead City بازگردد زیرا همه این عادات مکانیسم او برای بقا هستند، به خصوص اگر او با گروه نباشد. گروه از بسیاری جهات او را تحت کنترل در آورده و رام می‌کردند؛ در گروه نیگان باید از آنکه بود، دست می‌کشید. فکر می‌کنم دور از گروه، احتمالاً در تله‌های قدیمی و رفتارهای قدیمی بیفتد.”

 

 

اخبار بازی

  • تریلر جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League حضور بتمن را نشان می‌دهد

در تریلر جدید منتشر شده از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، شاهد حضور بتمن هستیم که با گروه شروری متشکل از هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک روبه‌رو می‌شود. این بازی در تاریخ 26 می 2023 برای PS5، Xbox X/S و PC منتشر خواهد شد.

اخبار کمیک

  • مک فارلین توضیح داد که چگونه بتمن می‌تواند با قدرت Spawn رقابت کند

طبق صحبت‌های مک فارلین، شوالیه تاریکی در کراس اوور آینده بتمن/اسپاون برای مقابله با توانایی‌های سیمونز، کمک می‌گیرد. مک فارلین در مصاحبه با مجله SFX توضیح داد ” اگر بتمن و اسپاون با هم متحد ‌شوند لازم نیست نگران قدرت آن‌ها باشید اما اگر قرار است لحظات دشمنی وجود داشته باشد، اسپاون مشخصا قدرت برتر است. خوشبختانه، مؤلفه‌ای وجود دارد که من از Spawn به DC آورده‌ام و Dead Zones نامیده می‌شود. این مولفه مزیت بزرگ اسپاون نسبت به بتمن را نفی می‌کند زیرا همه قدرت‌ها در آن مناطق از بین می‌روند. نبرد بین اسپاون و بتمن به این صورت است: «یا بتمن را ارتقا می‌دهید یا اسپاون را پایین می‌آورید، از این طریق می‌توانید این دو وزنه سنگین را در رینگ قرار داده و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.»

  • پیش نمایش بتمن/اسپاون نشان می‌دهد که چرا قهرمان مک فارلین در تلاش برای شکار بروس وین است

پیش نمایش بتمن/اسپاون دی سی دلیل شکار بروس وین توسط آل سیمونز را نشان می‌دهد. هل اسپاون در این پیش نمایش اشاره می‌کند که مدت زیادی با افسردگی دست و پنجه نرم کرده و برای همین تصمیم می‌گیرد که کاری برای رهایی از آن انجام دهد. تصمیم او منجر به رفتن به خلا می‌شود که محل تلاقی بهشت و جهنم است (خلا همان جایی است که Dead Zones در آن شکل می‌گیرد). اگر یک پورتال در این منطقه باز می‌شد، شاید اسپاون می‌توانست روح همسرش را پس بگیرد. زمانی که اسپاون در تاریکی نشسته بود، صدایی ناشناس به او می‌گوید که توانایی باز کردن پورتال برای دیدن همسرش به شخص دیگری داده شده و ان شخص کسی نیست جز بتمن/ بروس وین.

Marvel sichert sich Rechte an Aussehen und Stimme des verstorbenen Stan Lee  - Webmix - derStandard.de › Web

  • مارول صدمین زادروز استن لی را جشن گرفت

مارول صدمین سالگرد تولد استن لی را با اثر هنری شگفت انگیز Humberto Ramos که شامل شخصیت‌های متعدد ساخته شده توسط لی است، جشن می‌گیرد. این تصویر در توییتر آپلود شد و لی را نشان می‌دهد که توسط برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های ساخته خود از جمله مرد عنکبوتی، هالک، مرد آهنی، ثور و بسیاری دیگر احاطه شده است.

  • انتشار Marvel’s Spider-Man: The First 60 Years برای طرفداران مرد عنکبوتی

خوانندگان مرد عنکبوتی این شانس را دارند که 60 سال تاریخ مرد عنکبوتی را دوباره مرور کنند. به منظور جشن گرفتن 60 سالگی شخصیت مرد عنکبوتی، هدیه ویژه‌ای برای طرفداران این قهرمان طراحی شده است. Marvel’s Spider-Man: The First 60 Years همه چیز از خاستگاه قهرمان تا نمادین‌ترین شخصیت‌های شرور را در طول سال‌ها بررسی می‌کند.

  • ظاهرا یکی از جوکرهای دی سی جاودانه و آسیب‌ناپذیر است

The Joker: The Man Who Stopped Laughing دارای چندین جوکر است که یکی از آن‌ها می‌تواند در برابر انواع ضربات مقاومت کند. این افشاگری زمانی اتفاق می‌افتد که جوکر در کمد انباری یک بیمارستان مخفی شده و از شخصی برای درمان زخم‌هایش کمک می‌گیرد. جوکر در حالی که لباس خود را در می‌آورد، فاش می‌کند که چندین گلوله به بدن و یک بار به سرش خورده است، پس از آن تحت درمان پزشکی بدون بیهوشی‌ قرار می‌گیرد.

  • مارول اولین شخصیت ترکیب شده از اسکارلت ویچ/دکتر استرنج را معرفی کرد

در شماره پنجم The Variants دکتر واندا استرنج وارد کمیک شده و توانایی‌های ماوراء طبیعی خود را به نمایش می‌گذارد.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: مردان عنکبوتی: 16 شخصیت عنکبوتی از تریلر جدید Spider Man Across the Spider Verse - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.