از جدیدترین شوالیه‌ی شرارت در Dark Knights: Death Metal رونمایی شد

از جدیدترین شوالیه‌ی شرارت در Dark Knights رونمایی شد

نویسنده‌ی کمیک «دارک نایتس: دث متال» (Dark Knights: Death Metal) از عجیب‌ترین نسخه‌ی موازی «بتمن» (Batman) رونمایی کرد. با گزارش «کافه کمیک» از یکی دیگر از شوالیه‌های ترسناک جهان‌ موازی همراه باشید.

«اسکات اسنایدر» و «گرگ کاپولُو» طی کمیک Dark Nights: Death Metal جهان‌های موازی تاریخ و نسخه‌های شرور قهرمانان محبوب مارا، مانند «رِد دث» (Red Death)، «بتمنی که می‌خندد» (The Batman Who Laughts) و «مِردر ماشین» (Murder Machine) را معرفی کردند. حال، تیم سازنده‌ی سازنده‌ی ادامه‌ی این کمیک، که Death Metal نام دارد، نسخه‌ای جدی از بتمن‌های موازی را معرفی کرده که گویا ترسناک‌ترین و شرورترین ‌آن‌هاست. «اسنایدر» طی عکسی برایمان اولین نمای این شوالیه تاریکی را آشکار کرده است. این عکس حاوی ساختمان‌های «زنده» و پویایی بوده که مملو از «رابین» (Robin)های مختلف‌اند. بتمن کجاست؟ بتمن خود «شهر» است! «اسنایدر» برملا می‌کند که «بروس وین»‌ بعد از مرگ خود جادویی را استفاده کرده تا ناخوداگاه‌اش را به شهر سپرده و حالا در تک تک آجر‌های ساختمان‌های این خرابه حضور دارد!

از جدیدترین شوالیه‌ی شرارت در Dark Knights رونمایی شد

این کمیک، که گویا قرار است واقعه‌ای عظیم را آغاز کند، ابتدا قرار بود در سیزدم ماه «مِی» منتشر شود، اما به‌خاطر شیوع ویروس «کرونا»، تاریخ قبلی آن رد شده و حالا به تعویق افتاده است. قرار است در این کمیک راهنمایی برای مجموعه‌ی جدیدی که به‌دنبال این کمک عرضه شده، وجود داشته باشد. اگر شما هم از شوالیه‌های تاریکی موازی خوش‌تان می‌آید، بهتر است این کمیک را به هیچ‌وجه از دست ندهید. آیا برای رویارویی با جدیدترین شوالیه‌ی شرارت آماده‌اید؟

 

منبع:‌ CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.