گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول آذر ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • آیا MCU روزی پایان خواهد یافت؟

نیت مور، معاون تولید و توسعه استودیوی مارول در مورد آینده MCU صحبت کرده و خاطر نشان می‌کند که هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن دارند. نیت مور در طول مصاحبه خود با پادکست The Town with Matthew Belloni، تایید کرد که دنیای مارول هنوز راه زیادی در پیش داشته و فازهای پنجم و ششم با Avengers: The Kang Dynasty در سال 2025 و Avengers: Secret Wars در سال 2026 به پایان می‌رسد. برنامه پس از آن هنوز مشخص نیست اما همکاری مارول با دیزنی پلاس سبب شده که برای شخصیت‌های مختلف خود محتوای جدایی تولید کند.

  • احتمال برگشت بن افلک به عنوان بتمن وجود دارد؟

طرفدارانی که امیدوار بودند بن افلک به عنوان بتمن به دنیای دی سی بازگردد، پس از خبر قرارداد انحصاری این بازیگر با Artists Equity (که او با مت دیمون بنیانگذاری کرد)، نگران شدند. طبق گزارش نیویورک تایمز، افلک تایید کرد که آثارش به عنوان یک فیلمساز به طور انحصاری از طریق Artists Equity منتشر خواهد شد. با توجه به این قرارداد دیمون متعهد به تولید و حضور در تعداد نامشخصی فیلم برای این شرکت است. بین موقعیت افلک به عنوان مدیر اجرایی Artists Equity و تعهد او به ساختن فیلم، مشخص نیست که آیا او زمانی برای بازگشت به عنوان بتمن خواهد داشت یا خیر.

The 10 Worst Things Sentry Has Done In Marvel Comics

  • شایعه شده که شاهد حضور سوپرمن شیطانی مارول در Thunderbolts خواهیم بود

طبق شایعات شخصیت کپی سوپرمن، سنتری (Sentry) به عنوان شخصیت منفی فیلم Thunderbolts معرفی خواهد شد. سنتری دارای ابرقدرت‌های هم‌تراز با مرد فولادی بوده و با موجودی تاریک به نام Void ارتباط دارد. مارول هنوز در مورد این شایعه اظهار نظری نکرده است و نمی‌توان مطمئن بود شخصیت منفی این فیلم کیست اما احتمال حضور Hyperion هم وجود دارد.

  • رایان رینولدز روی فیلم ویژه کریسمس ددپول کار کرده است

رینولدز در مصاحبه ای با Big Issue توضیح داد: “چهار سال پیش رت ریز، پاول ورنیک و من [نویسندگان ددپول] یک فیلمنامه مخصوص کریسمس برای شخصیت ددپول نوشتیم اما در جریان خرید استودیو فاکس توسط دیزنی، هرگز ساخته نشد. شاید یک روز بتوانیم آن فیلم را بسازیم. این فیلم یک موزیکال نیست بلکه یک فیلم مخصوص کریسمس برای شخصیت ددپول است. ”

تاریخ اکران فیلم ددپول 3 برای تاریخ 6 سپتامبر 2024 برنامه ریزی شده است.

  • جیمز گان به زودی برنامه‌های آینده DCU را فاش خواهد کرد

جیمز گان اخیرا تایید کرده که او و پیتر سافران، مدیران جدید استودیو دی سی، برنامه‌های خود برای دنیای دی سی را طی دو ماه آینده اعلام خواهند کرد. در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر، گان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه آن‌ها در حال اعلام برنامه‌های خود برای دنیای DC هستند را تأیید کرد اما روشن کرد در حال حاضر تنها دریافت کنندگان این اطلاعات مدیران کمپانی برادران وارنر دیسکاوری خواهند بود و طرفداران باید مدت زمان بیشتری را انتظار بکشند.

https://www.ecranlarge.com/media/cache/1600x1200/uploads/image/001/453/black-adam-photo-1453324.jpg

  • نسخه دیجیتالی بلک ادم از تاریخ 22 نوامبر در دسترس خواهد بود

نسخه دیجیتالی Black Adam که از طریق حساب رسمی توییتر خود فیلم اعلام شد، از تاریخ 22 نوامبر در پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. طرفدارانی که می‌خواهند نسخه فیزیکی آن را در اختیار داشته باشند، باید کمی بیشتر صبر کنند زیرا نسخه‌های DVD، Blu Ray و 4K تا 3 ژانویه منتشر نمی‌شوند.

Ant-Man and The Wasp: Quantumania' Trailer: Loki's Jonathan Majors Returns | TVLine

  • ظاهر کانگ فاتح در عکس جدید منتشر شده از فیلم 3 Ant Man به نمایش گذاشته شد

تصویر جدیدی از Ant-Man and the Wasp: Quantumania جاناتان میجرز را در نقش شرور بعدی دنیای سینمایی مارول، کانگ فاتح، نشان می‌دهد. در این تصویر کانگ با ظاهر خاص خود جلوی مرد مورچه‌ای ایستاده و طبق صحبت‌های کارگردان فیلم، ورود کانگ فاتح تاثیر زیادی بر روی فیلم‌های آینده مارول خواهد گذاشت.

  • شخصیت MODOK چگونه در دنیای سینمایی مارول ظاهر خواهد شد؟

تصویر جدید منتشر شده توسط اکانت توییتری BRMarvelNew نگاهی به چهار اکشن فیگور فانکوپاپی میپردازد که برای طراحی آن‌ها از فیلم آینده مرد مورچه‌ای الهام گرفته‌اند. در این تصویر می‌توان اکشن فیگور Ant-Man، The Wasp، کانگ فاتح و شخصیت شرور MODOK را مشاهده کرد.

 

 

 

اخبار تلویزیونی

  • دومین تریلر از فصل چهارم Doom Patrol لباس‌های جذاب شخصیت‌های اصلی را به نمایش گذاشت

دووم پاترول یک مجموعه تلویزیونی محبوب در ژانر ابرقهرمانی و درام بوده که یک اسپین‌آف برای مجموعه تلویزیونی تایتان‌ها است. فصل اول این سریال در سال 2019 پخش شد و پخش فصل چهارم آن برای 8 دسامبر برنامه ریزی شده است. تریلر جدید این فصل نشان می‌دهد اعضای تیم لباس‌های جدیدی به تن می‌کنند؛ هرچند مشخص نیست که این لباس‌ها مربوط به داستان سفر در زمان فصل جدید است یا خیر. دو قسمت اول فصل چهارم در تاریخ 8 دسامبر توسط پلتفرم HBO Max منتشر خواهد شد.

  • یکی از محبوب‌ترین نقش‌های سریال مرده متحرک برای قسمت پایانی سریال بازگشت

برای پایان سریال The Walking Dead یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سریال برگشت. ریک گرایمز (اندرو لینکلن) در حالی که سرنوشت او قبل از اپیزود آخر نامشخص بود، برای پایان دادن به سریال یک بازگشت غافلگیرکننده داشت. این شخصیت در فصل نهم The Walking Dead را ترک کرده بود و دیگر او را در سریال مشاهده نکردیم؛ سرنخ‌هایی در مورد سرنوشت او وجود داشت اما هرگز مشخص نشد که آیا این شخصیت زنده مانده است یا خیر؛ اکنون با حضور در قسمت پایانی، سرانجام معمای او حل شد.

  • انتقاد جفری دین مورگان از AMC بحث برانگیز شد

طبق گزارشات جفری دین مورگان مدیران AMC را به دلیل انتقاد شدید ناراحت کرده است. این بازیگر تصمیم شبکه مبنی بر اعلام ساخت اسپین اف قبل از اتمام سریالThe Walking Dead را مورد انتقاد قرار داد. مورگان در مصاحبه‌ای با Deadline تایید کرد که به خاطر نظرش به دردسر افتاده اما احساساتش نسبت به این موضوع تغییری نکرده است. مورگان درباره اینکه چرا فکر می‌کند این تصمیم یک اشتباه است، گفت تردیدهای او از این واقعیت ناشی می‌شود که تأیید AMC مبنی بر بازگشت نیگان برای یک اسپین‌آف، جذابیت قسمت آخر را کاهش داد.

The Penguin': HBO Max Officially Orders 'The Batman' Spinoff ...

  • سری اسپین‌آف بتمن، پنگوئن، گذشته غم‌انگیز Cobblepot را به تصویر می‌کشد

طبق گزارشات، سریال اسپین‌آف بتمن شبکه HBO Max به نام پنگوئن و با بازی کالین فارل، به دنبال انتخاب مادر این شخصیت شرور بوده و قرار است در سریال، گذشته غمناک پنگوئن مورد بررسی قرار گیرد. پنگوئن هنوز تاریخ اکرانی ندارد اما تولید این سریال در سال 2023 آغاز خواهد شد.

  • سریال مرد شگفت‌انگیز مارول شش قسمتی خواهد بود

طبق گفته‌های DanielRPK، مرد شگفت‌انگیز از شش قسمت تشکیل خواهد شد. سریال‌های واندا ویژن، اگر … ؟ و شی هالک تنها سریال‌های مارول در دیزنی پلاس هستند که به جای شش قسمت، نه قسمتی ساخته شدند. طولانی‌ترین فصل اول برای یک سریال مارول در دیزنی پلاس سریال Daredevil: Born Again است که با 18 قسمت در سال 2024 منتشر خواهد شد.

  • سریال Spider-Man: Freshman در سال 2024 پخش خواهد شد؟

بر اساس گزارش‌ها، سری جدید انیمیشن Spider-Man: Freshman Year با وجود شایعاتی مبنی بر لغو آن، برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است. این گزارش توسط The Cosmic Circus منتشر شده و به طرفداران اسپایدرمن امید می‌دهد که می‌توانند منتظر سریال انیمیشنی جدید آن در سال 2024 باشند. شایعاتی مبنی بر پخش Spider-Man: Freshman در پاییز 2024 وجود دارد اما هنوز تایید نشده است.

Silk Spider Society Revealed as First Project between Sony And Amazon -  GoldenBihar

  • همکاری سونی با Prime Video و MGM+ برای ساخت لایو اکشن مرد عنکبوتی

سونی اعلام کرده است که با Prime Video و MGM+ همکاری می‌کند تا مجموعه‌ای از سریال‌های لایو اکشن بر اساس کمیک‌های مرد عنکبوتی از مارول تولید کند. این مجموعه چندگانه حول محور دنیای شخصیت‌های مرد عنکبوتی سونی پیکچرز بوده که شامل بیش از 900 شخصیت است. قرارداد جدید سونی با Silk: Spider Society آغاز خواهد شد. این سریال حول محور یک زن کره‌ای – آمریکایی به نام سیندی مون می‌چرخد که توسط همان عنکبوت پیتر پارکر گزیده می‌شود؛ او از زندان فرار کرده و به دنبال خانواده‌اش می‌گردد، در همین حین یاد می‌گیرد که چگونه با توانایی‌های جدید خود سازگار شود.

  • معرفی اسپین آف اسپایدرمن به نام Silk توسط Prime Video و MGM+

پرایم ویدیو و سونی Silk: Spider Society را معرفی کردند؛ مجموعه‌ لایو اکشن مارول که بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی به همین نام ساخته شده است. آنجلا کانگ، نویسنده و تهیه کننده تلویزیونی کره ای-آمریکایی، به عنوان شورانر اصلی Silk: Spider Society معرفی شد. در حال حاضر هیچ انتخابی برای بازیگری اعلام نشده اگرچه Adeline Rudolph در مقطعی برای نقش اصلی در نظر گرفته شده بود. مجموعه‌های لایو اکشن دیگری بر اساس شخصیت‌های مربوط به مرد عنکبوتی نیز در دست ساخت هستند اما هنوز جزئیاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

  • Daredevil: Born Again ظاهرا یک اونجر جدید به MCU اضافه خواهد کرد

اگر گزارش جدید صحت داشته باشد، Daredevil: Born Again انتقام‌جوی جدیدی را به دنیای سینمایی مارول اضافه خواهد کرد. طبق این گزارش در در دویل شاهد دبیو شخصیت White Tiger خواهیم بود. در کمیک‌ها لباس White Tiger بر تن شخصیت‌هایی مانند Angela del Toro و Ava Ayala است اما استودیوی مارول هنوز به طور علنی درباره حضور ادعایی White Tiger در Daredevil: Born Again اظهار نظر نکرده است و مشخص نیست این شایعات صحت دارند یا خیر.

  • عکس‌هایی جدیدی از فصل سوم سریال د بویز منتشر شد

این عکس‌ها که در توییتر رسمی سریال به اشتراک گذاشته شده‌اند، نشان می‌دهند که بوچر (کارل اوربن)، هیو (جک کواید) و لاز آلونسو در محفظه‌ای که حاوی سولجر بوی جنسن اکلس بود، عکس گرفتند. مشخص نیست این عکس‌ها چه زمانی در طول فیلم‌برداری فصل 3 گرفته شده‌اند اما سولجر بوی اولین حضور خود در سریال The Boys را در فصل سوم قسمت 4، “Glorious Five-Year Plan” انجام داد. فصل یک تا سه در حال حاضر در Prime Video قابل مشاهده هستند اما تاریخ انتشار فصل 4 هنوز مشخص نیست.

Review - Batman One Bad Day: Mr. Freeze #1 - Cold as Ice - GeekDad

اخبار کمیک

  • بتمن لباس جدیدی برای نبرد با Freeze شخصیت شرور One Bad Day دارد

Batman: One Bad Day – Mr. Freeze که سال‌ها پیش در یکی از سردترین زمستان های شهر گاتهام اتفاق می‌افتد، وان شات جدیدی از دویدن بتمن در کنار مستر فریز را نشان می‌دهد که به دلیل دمای غیرعادی شهر، می‌تواند بدون پوشیدن لباس زندگی کند. بتمن برای رویارویی با این شرور و مقابله با سرما، لباسی به تن می‌کند که توانایی مقابله با مستر فریز را داشته باشد.

  • از ظاهر جدید Catwoman رونمایی شد

دیوید ناکایاما تصویری جدیدی از Catwoman در توییتر اپلود کرد که نشان دهنده ظاهر خاص این شخصیت است. این عکس مربوط به کاور CATWOMAN 52 است که لباس منحصربفرد Eiko Hasigawa را به تصویر می‌کشد. آخرین قسمت از Catwoman فعلی دی سی، شماره 49 بود که در 15 نوامبر منتشر شد. Catwoman شماره 50 قرار است در 20 دسامبر وارد فروشگاه‌ها شود و شماره 51 نیز در تاریخ 17 ژانویه منتشر خواهد شد. کت وومن 52 نوشته تینی هاوارد و با تصویرگری Sami Basri، در 21 فوریه 2023 به فروش می‌رسد.

  • مرد آهنی می‌تواند میولنیر جدیدی برای ثور بسازد؟

یک فلش بک در کمیک Iron Man #25 نشان می‌دهد که تونی استارک پس از از دست رفتن میولنیر، به ثور پیشنهاد ساخت چکش جدیدی را می‌دهد که برای آن به فلز آدامانتیوم ولورین یا ویبرانیوم واکاندان و برخی از چیزهای دیوانه‌واری که رید در آزمایشگاهش دارد، نیاز خواهد داشت تا بتواند دوباره چکشی قوی برای ثور بسازد؛ البته ثور این پیشنهاد را رد می‌کند.

  • مارول کاپیتان آمریکای دنیای سینیستر را معرفی کرد

مارول نسخه‌های جدید کاپیتان آمریکا، Cable, Storm، ولورین و … را برای ایونت آتی مردان ایکس، Sins of Sinister معرفی کرد. Sins of Sinister یک ایونت جدید برای سری X-Men است که در ژانویه امسال راه اندازی می‌شود. این ایونت بر جهانی تمرکز دارد که در آن Mister Sinister به هر چیزی که می‌خواهد می‌رسد و خوانندگان را به دوره هایی می‌برد که توسط این شخصیت دستکاری شده‌اند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. عالی بود سایت cafecomic همین طوری با قدرت ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.