عرضه‌ی دیجیتالی Wonder Woman 1984 و Tenet رد شد

عرضه‌ی دیجیتالی Wonder Woman 1984 و Tenet رد شد

کمپانی «برادران‌ وارنر» اعلام کرد که برنامه‌ای برای عرضه‌ی دیجیتالی فیلم‌های «واندر وومن 1984» (Wonder Woman 1984) و «تِنت» (Tenet) ندارد. با گزارش «کافه کمیک» از اعلامیه‌ی اخیر این کمپانی مشهور همراه باشید.

کمپانی «برادران وارنر» تایید کرد که کماکان قصدشان برای عرضه‌ی فیلم‌های «واندر وومن 1948» و «تنت» در سینماها تغییر نکرده و هیچ محتوایی دیجیتالی در نظر گرفته نشده است. بعد از شیوع فجیع ویروس «کرونا» و شرایط بحرانی پیش آمده، کمپانی‌های نامی بسیاری مثل «برادران وارنر»، «سونی» (Sony) یا «دیزنی» (Dinsey) تصمیم به قطع کردن پروسه‌ی ساخت اکثر آثارشان گرفته و حتی به فکر عرضه‌ِی دیجیتالی برخی از این عناوین افتاده‌اند. تاریخ انتشار بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی مورد انتظار هواداران تا به حال به تعویق افتاده و تاریخ معینی دارند. با این وجود، گزارش‌هایی در ماه «مارس» خبر از انتشار دیجیتالی احتمالیِ فیلم «واندر وومن 1984» می‌دادند. کمپانی «برادران وارنر» به این گزارش واکنش نشان داده و اعلام کرده است که چنین برنامه‌ای وجود نداشته و آن‌ها کماکان آثار سینمایی جدیدشان را برای نمایشگر‌های بزرگ سینماها، فارغ از بازگشایی یا عدم آن، آماده کرده‌اند. مدیر اجرایی «برادران وارنر» و «وارنر مدیا» (WarnerMedia)، «اَن سرناف» (Ann Sarnoff) و «جان استنکی» (John Stankey) هم حمایت خود را بدنبال این موضوع از عرضه‌ی سینمایی نشان داده و نقش سینماها در اکوسیستم اقتصادی خود را «پررنگ» و «مهم» خوانده‌اند.

 عرضه‌ی دیجیتالی Wonder Woman 1984 و Tenet رد شد

این موضوع منطقی به‌نظر می‌رسد؛ عرضه‌ی دیجیتالی هیچ‌گاه نمی‌تواند مانند عرضه‌ی سینمایی برای سازندگان خود سودآوری کند. لذا، طبیعی است که آن‌ها بخواهند روی تصمیم خود پافشاری کنند. هرچند که اخیرا مشخص شده انیمینیش «اسکوب» (Scoob!) قرار است دیجیتالی عرضه شود، اما نمی‌توان انتظار داشت که دیگر آثار هم چنین روالی را طی کنند. این مسئله برای هواداران و مخاطبینی که منتظر عرضه‌ی آثار یاد شده هستند واقعا سخت خواهد بود، چرا که اصلا مشخص نیست سینماها در چه تاریخی قرار است بازگشایی داشته باشند. آیا شما از تصمیم «برادران وارنر» در قبال عرضه‌ی دیجیتالی Wonder Woman 1984 و Tenet پشتیبانی می‌کنید؟

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.