• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • از نماد و نام دنباله‌ی فیلم «ونوم» رونمایی شد؛ Venom: Let There Be Carnage

از نماد و نام دنباله‌ی فیلم «ونوم» رونمایی شد؛ Venom: Let There Be Carnage

از نماد و نام دنباله‌ی فیلم «ونوم» رونمایی شد؛ Venom: Let There Be Carnage

کمپانی «سونی» اخیرا طی اعلامیه‌ای از نماد فیلم جدید خود یعنی «ونوم 2» (Venom 2) به همراه نام کامل آن، که «ونوم: بگذار کشتار شود» (Venom: Let There Be Carnage) بوده، رونمایی کرد. با گزارش «کافه‌ کامیک»‌ از این خبر جنعجالی همراه باشید.

از نماد اصلی فیلم «ونوم 2»، که حالا با نام «ونوم: بگذار کشتار شود» شناخته می‌شود، رسما رونمایی شد. بعد از موفقیت کلان فیلم اول در سال 2018 و فروش فوق‌العاده‌ای که در «باکس‌آفیس» (Box office) تجربه کرد، سونی، حال ترغیب شده، سریعا پروسه‌ی ساخت دنباله‌‌ی «ونوم» را با بازیگری «تام هاردی» (Tom Hardy)‌ شروع کرد. این دنباله توسط «اَندی سرکیس» (Andy Serkis) کارگردانی شده و قرار است «ووشدی هارلسن» (Woody Harrelson) را در نقش «کلتوس کسدی» (Cletus Kasady)، همان «کارنج» (Carnage)، قرار دهد. از آنجایی که «کارنج» نقش منفی اصلی این دنباله بوده، «سونی» وی را مستقیما در مرکز توجه‌ها قرار داده و نام فیلم نیز حاوی اسم «کارنج» است.

از نماد و نام دنباله‌ی فیلم «ونوم» رونمایی شد؛ Venom: Let There Be Carnage

اما رونمایی از اسم و تاریخ انتشار «ونوم: بگذار کشتار شود» پایان ماجرا نبوده و ما حالا تاریخ انتشار رسمی‌‌ آن را هم می‌دانیم. این فیلم قرار است در بیست‌وپنجم ماه «جوئن» در سال 2021، برابر با جمعه، چهارم تیر سال 1400، منتشر شود. نماد این فیلم در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز رونمایی شد. می‌توان تاثیر وجود «کارنج» را صرفا با دیدن نماد فیلم درک کرد، بخصوص آن‌که پس‌زمینه و رنگ این نماد در انتها‌ سرتاسر قرمز می‌شود. این رونمایی رسما اولین اقدام تبلیغاتی «سونی» برای فیلم «ونوم: بگذار کشتار شود» محسوب می‌شود. با این حال، قرار نیست به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی این فیلم در سینماها باشیم. اولین تریلر این فیلم، با توجه به شرایط کنونی و تاریخ انتشار حاضر، ممکن تا پایان سال هم منتشر نشود. این انتظار طرفداران برای دیدن «کارنج» سینمایی و واقع‌گرایانه را بیشتر می‌کند.

داستان «ونوم: بگذار کشتار شود» قرار است مستقیما بعد از ماجرای فیلم اول رخ داده و این‌بار «ادی براک» (Eddie Brock) را مقابل بزرگترین دشمن خود قرار می‌دهد. حال باید دید که درنهایت چه کسی پیروز میدان می‌شود. آیا شما هم برای Venom: Let There Be Carnage هیجان دارید؟‌

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.