ثانوس چه ارتباطی با بیگانگان جدید مارول یعنی Eternals دارد؟

در حالی که ثانوس از نظر فنی یک Eternal نیست اما هنوز هم ارتباط عمیقی بین او و سوپراستار‌های بعدی دنیای سینمایی مارول وجود دارد، با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای کمیک Eternals شماره‌ی ۲

با این که ثانوس در پایان فیلم Avengers: End Game کشته شد اما این اتفاق هم او را از اثرگذاری روی دنیای سینمایی مارول باز نداشت. با اکران فیلم Eternals (ابدی‌ها) در اواخر سال میلادی جاری، مارول گروهی از موجودات بسیار قدرت‌مند کیهانی را معرفی می‌کند که قدرت شکل دادن، محافظت و نابودی کل MCU را دارند.

در حالی که هنگام حمله‌ی تانوس به زمین معلوم نبود Eternals کجا بودند اما رابطه‌های صمیمانه‌ای بین آن‌ها وجود دارد که می‌تواند در فیلم پیش‌رو بررسی شود.

ارتباط ثانوس با Eternals به طور واضح در کتاب کمیکی Eternals شماره‌ی ۲ بیان شده. آن‌ها توسط سلستیال‌ها برای نظارت بر توسعه‌ی بشریت در روزها‌ی اولیه‌ی جهان ایجاد شده‌اند. Eternals می‌توانند به انرژی خالص کیهانی دست پیدا کرده که آن‌ها را شبیه یک فرشته می‌کند و قدرت‌های متلاشی کننده‌ی واقعیت را در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین سلستیال‌ها Deviants را نیز خلق کردند، گروهی از افراد با ژنوم‌های ناپایدار که جهش‌های ژنتیکی زیادی داشتند. به Eternals وظیفه‌ی محافظت از زمین در برابر Deviants داده شد که در نهایت منجر به یک جنگ داخلی بین جناح‌های مختلف Eternals شد.

سرانجام، یکی از ابدی‌ها یعنی A’Lars، مجاز به یافتن یک کلونی در ماه زحل یعنی تایتان شد. در آن جا او Sui-San آخرین بازمانده از ابدی‌های تبعید شده را پیدا کرد و هر دو با موفقیت یک کلونی تشکیل دادند. این گروه از Eternals، به شاخه‌ای از خط اصلی اترنالز تبدیل شدند که شبیه ابدی‌های زمین بودند اما یکسان نه.

A’Lars که Mentor نیز نامیده می‌شود، با Sui-San چندین کودک را به طور ژنتیکی مهندسی کرده و باهم دارای چند فرزند بیولوژیکی شدند از جمله Starfox که عضو انتقام‌جویان است. با این حال، ثانوس هم یکی از فرزندان آن‌ها بود، یک Deviants (منحرف) از تایتان!

در حالی که اطلاعات تایتان برای حفظ صلح از ذهن Eternals پاک شد و این آزمایش تا حد زیادی موفقیت‌آمیز بود، اما بازهم ثانوس به‌وجود آمد که به یکی از بزرگ‌ترین شروران در کل جهان تبدیل شد و با قدرت دستکش سنگ‌های بی‌نهایت، میلیاردها نفر را کشت.

از آن‌جا که تانوس هم یک Deviant و هم یک Eternal هست، فقط چند قدم فاصله دارد تا یکی از ابدی‌های اصلی مارول باشد. با این حال، او هنوز هم یک ارتباط ژنتیکی با Eternals دارد و به عنوان تاریک‌ترین قسمت از میراث آن‌ها در جهان مارول است.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.