گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم خرداد ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم خرداد ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • تریلر جدید TMNT: Mutant Mayhem لاک پشت‌ها را در برابر موجودات جهش یافته نشان می دهد

در تریلر جدید Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem لاک پشت‌ها از اینکه نمی‌توانند در انظار عمومی ظاهر شوند، به مدرسه بروند یا دوست دختر داشته باشند، ناراحت هستند زیرا می‌ترسند که توسط جامعه انسانی پذیرفته نشوند. پس از دوستی با April O’Neil در کنار هم تلاش می‌کنند تا جلوی هیولاهای جهش یافته را بگیرند، به این امید که این کار قهرمانانه باعث پذیرش آن‌ها توسط مردم شود.

 

 

  • تهیه‌کننده فلش قول می‌دهد که صحنه پس از تیتراژ، طرفداران را ناامید نکند

تهیه کننده فیلم فلش، Barbara Muschietti به طرفداران اطمینان می‌دهد که از صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم نا امید نخواهند شد و شگفتی‌های متعددی وجود دارد. فیلم The Flash در تاریخ 16 ژوئن 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

  • کارگردان Sam Raimi شرور بتمنی که می‌خواهد به دی‌سی بیاورد را فاش می‌کند

یکی از طرفداران این کارگردان در توییتر نوشت که در Texas Frightmare Weekend با Sam Raimi ملاقات داشته و از او در مورد کارگردانی یک فیلم بتمن در دنیای جدید دی سی پرسیده است و اینکه بیشتر دوست دارد چه شروری در این فیلم حضور داشته باشد؟ این کارگردان Ra’s al Ghul را انتخاب کرده است.

  • ممکن است Pierson Fodé سوپرمن جدید دنیای دی‌سی باشد

طبق گزارش جدید Variety به‌نظر بازیگر Pierson Fodé برای ایفای نقش اصلی در فیلم Superman: Legacy ساخته جیمز گان مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ بازیگری برای فیلم Superman: Legacy معرفی نشده و همه مشتاق هستند بدانند چه شخصی قرار است سوپرمن بعدی باشد.

  • فیلم‌برداری بتمن 2 تا شش ماه به تعویق افتاد

جدیدترین فیلمی که تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته، فیلم The Batman Part II است که با تاخیر قابل توجهی در فیلمبرداری مواجه شد. طبق گفته Midgard Times فیلمبرداری بتمن 2 از ماه مارس اینده شروع خواهد شد در صورتی که ابتدا قرار بود فیلم برداری آن از نوامبر امسال آغاز شود. این گزارش به طور قطعی اعلام نکرده که دلیل این تعویق WGA است اما از آنجایی که نویسندگان فیلم در بین معترضین بودند، احتمالا دلیل این تغییر در تاریخ فیلم برداری، همین موضوع باشد.

  • بازیگر Henry Cavill نظر خود در مورد فیلم فلش را بیان می‌کند

این خبر از طریق توییتر Damian Nakache منتشر شد که در طی یک کنفرانس مطبوعاتی برای فلش در آمریکای لاتین سوالی از Sasha Calle پرسید. وقتی از او پرسیده شد آیا با کسی که قبلا نقش کریپتونی را به تصویر کشیده بود، در ارتباط بوده Calle پاسخ داد برای راهنمایی و مشاوره با Melissa Benoist و Henry Cavill صحبت کرده است. طبق این توییت، در طول آن مکالمه بود که هنری احساسات خود در مورد این فیلم را به اشتراک گذاشت. این بازیگر جز کسانی بوده که پیش از اکران فیلم را دیده و نظر مثبتی راجع به آن دارد.

  • طبق شایعه جدید چندین شخصیت X-Men در ددپول 3 حضور خواهند داشت

یک شایعه جدید حاکی از آن است که چندین شخصیت اصلی از سری فیلم‌های X-Men در Deadpool 3 مارول حضور خواهند داشت. طبق توییت CanWeGetSomeToast در کنار Hugh Jackman، بازیگرانی نظیر Halle Berry, Famke Janssen و James Marsden هم در ددپول 3 حضور دارند. علاوه بر آن در توییت اضافه شد که دو شرور یکی از فیلم‌های Fox X-Men و دیگری از MCU در ددپول 3 حضور دارند.

  • Spider-Man: Across the Spider-Verse دارای تقریبا 100 شخصیت است

در طی مصاحبه با Collider، Justin Thompson اظهار داشت که تقریباً 280 شخصیت عنکبوتی در فیلم Across the Spider-Verse حضور دارند که البته همه این شخصیت‌های منحصربفرد نیستند، اگر صحبت فقط در مورد شخصیت‌هایی نام‌دار است، تعداد آن‌ها حدودا 95 خواهد بود. این فیلم در تاریخ 2 ژوئن در سینماها اکران می‌شود.

  • ممکن است بازیگر Antonio Banderas در فیلم Fantastic Four حضور داشته باشد؟

اخیرا بازیگر Antonio Banderas کلیپی را به اشتراک گذاشته که در آن کلیپ مشغول کپی حالت صورت او برای یک شخصیت خاص هستند. مشخص نیست که منظور این بازیگر چه پروژه‌ای است اما طرفداران مارول حدس می‌زنند که شایعات حضور او در نقش Galactus حقیقت دارد.

  • فیلمبرداری ددپول 3 در میان اعتصاب نویسندگان شروع شد

طبق قوانین جدید مارول Ryan Reynolds تا زمانی که اعتصاب تمام نشده، اجازه ندارد هیچ خطی را به فیلم اضافه کند. از آنجایی که آن‌ها باید متنی که قبل از شروع اعتراضات تحویل داده شده بود دنبال کنند، این بازیگر باید کاملاً به آنچه قبلاً در فیلمنامه ذکر شده است، پایبند باشد. فیلم Deadpool 3 در تاریخ 8 نوامبر 2024 در سینماها اکران خواهد شد.

  • طبق شایعه جدید فیلمی از شخصیت‌های GI Joe/Transformers ساخته خواهد شد

یک شایعه جدید ادعا می‌کند Paramount Pictures در حال توسعه فیلمی است که شخصیت‌های G.I. Joe و Transformers را گرد هم می‌آورد. این شایعه توسط اکانت توییتری MyTimeToShineHello مطرح شده و هنوز هیچ تایید رسمی برای آن وجود ندارد.

  • اولین نگاه به شخصیت منفی فیلم Blue Beetle

فانکو پاپ‌های منتشر شده از فیلم Blue Beetle شخصیت شرور آن Carapax را در کنار شخصیت‌های دیگر فیلم، معرفی می‌کند.

  • آرنولد شوارتزنگر یک شرط ساده برای پیوستن به MCU دارد

این بازیگر طی مصاحبه خود با Men’s Health تایید کرد که آماده پذیرش یک چالش جدید است و به حضور در دنیای مارول علاقه دارد اما تنها در صورتی که ” نقش مناسب باشد.”

  • Superman: Legacy یکی از بزرگترین شرورهای DC را به تصویر خواهد کشید

یک شایعه جدید حاکی از آن است که یک شخصیت شرور که قبلا هرگز روی پرده‌های سینما ظاهر نشده در Superman: Legacy حضور خواهد داشت. طبق گفته DanielRPK در توییتر Brainiac در فیلم آینده سوپرمن حضور دارد. این شخصیت چندین بار در لایو اکشن و انیمیشن حضور داشته اما هرگز در یک فیلم ظاهر نشده است.

  • فیلم‌برداری Thunderbolts به دلیل اعتراض نویسندگان به تعویق افتاد

فیلم Thunderbolts مارول به جدیدترین پروژه دنیای سینمایی مارول تبدیل شد که تحت تأثیر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) قرار گرفته است. این فیلم قرار بود سه هفته دیگر در آتلانتا آغاز شود و بنظر می‌رسد فیلم برداری آن تا پایان WGA شروع نشود. فیلم Thunderbolts در حال حاضر قرار است در تاریخ 26 جولای 2024 در سینماها اکران شود.

  • می‌توانید Robert Downey Jr را در نقش Doctor Doom تصور کنید؟

طبق صحبت‌های Kevin Feige بازیگر نقش مرد آهنی ممکن بود نقش Doctor Doom را به تصویر بکشد. Jon Favreau کارگردان ایرون من طی صحبت خود با Feige به این موضوع اشاره کرد که رابرت قبلا برای نقش دیگری با مارول ملاقات کرده بود و مدیر مارول این موضوع را تایید کرد.

اخبار تلویزیونی

  • یک سریال توسط دیزنی پلاس برای شخصیت پانیشر ساخته خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط MyTimeToShineHello شخصیت پانیشر بعد از Daredevil: Born Again سریالی در دیزنی پلاس خواهد داشت. دیزنی پلاس هنوز در مورد این شایعه اظهار نظر نکرده است.

  • سریال Walking Dead: Dead City می‌تواند تا چندین فصل ادامه پیدا کند

بازیگر Lauren Cohan ستاره سریال The Walking Dead: Dead City فاش کرد که در حال برنامه‌ریزی چندین فصل از سریال خود هستند. این بازیگر طی مصاحبه با New York Post گفت “ما قطعاً برای فراتر از فصل اول آماده‌ایم. ما واقعا امیدواریم که سریال موفق شود و بتواند به فصل دوم و سوم و چهارم یا پنجم برسد.”

  • George R.R. Martin, Neil Gaiman, Nnedi Okorafor به WGA پیوستند

خالق بازی تاج و تخت George R.R. Martin به همراه Nnedi Okorafor و Neil Gaiman به گروه‌های اعتراضی انجمن نویسندگان آمریکا در نیومکزیکو پیوستند. در عکسی که مارتین در 29 می در وب سایت و حساب توییتر خود ارسال کرد، نویسنده بازی تاج و تخت را می‌توان در کنار Gaiman و Okorafor مشاهده کرد که در حمایت از اعتصاب تابلوهایی در دست دارند.

  • تعداد قسمت‌های سریال Agatha: Coven of Chaos مشخص شد

بازیگر Patti LuPone ستاره سریال Agatha: Coven of Chaos در پادکست Little Gold Men by Vanity Fair فاش کرد که اسپین آف واندا ویژن برای 9 قسمت پخش خواهد شد.

  • بازیگر Charlie Cox می‌گوید هنوز بازی خودش در سریال She-Hulk: Attorney at Law را ندیده است

ستاره فیلم Daredevil: Born Again در مصاحبه‌ای با comicbook.com گفت “وقتی فیلمنامه She-Hulk را خواندم، احساس کردم این فرصت بسیار خوبی است تا ببینم آیا می‌توانم به شخصیت اصلی دردویل وفادار بمانم و از طرفی وجهه جدیدی از او را پیدا کنم.” این بازیگر توضیح داد تجربه بسیار جالبی در این سریال داشته اما در واقع آن قسمت را ندیده است.

  • سریال فلش تقریباً از تئوری یک فن برای پایان سریال استفاده کرد

بازیگر سریال فلش Grant Gustin حین صحبت با Entertainment Weekly درباره ایده‌ای صحبت کرد که ممکن بود پایان فلش باشد. ” این تئوری یک فن بود که در فضای انلاین دیدم. تئوری در مورد این بود که بری خود را فدای اسپید فورس می‌کند و تبدیل به صاعقه‌ای می‌شود که به او برخورد میکند. فکر کردم که این ایده عالی است و آن را با اریک در میان گذاشتم اما او میخواست پایان خوشی برای Barry و Iris رقم زند. او نمی خواست مرگ بری را به همان شیوه ای که Green Arrow انجام داد را ببیند.”

اخبار کمیک

  • Uatu دیگر نمی‌تواند در وقایع جهان دخالت کند

Uatu توضیح می‌دهد که چگونه وقایع Fantastic Four Reckoning War مسئولیت‌های او در دنیای چندگانه مارول را برای همیشه تغییر داده است. در شماره اول کمیک Fury شخصیت Uatu به وضعیتی بسیار قدرتمند می‌رسد که دیگر اجازه ندارد در رویدادهای جهان دخالت کند. Uatu در این کمیک به نیک فیوری می‌گوید: “اگرچه در گذشته من بر اساس قانون خودم عمل می‌کردم… حالت کیهانی که از آن زمان به آن دست یافته‌ام، قانون آهنینی را از آنچه زمانی یک راهنما بود، ایجاد می‌کند. با قدرت فعلی‌ام اگر شروع کنم کجا متوقف می‌شوم؟”

  • بدترین شرور تمام دوران دکتر استرنج بازگشته است

یکی از بزرگترین شرورهای تاریخ دنیای مارول، Dormammu در پیش نمایشی برای شماره سوم کمیک Doctor Strange بازگشتی خیره کننده دارد. شخصیت دورمامو توسط استن لی و استیو دیتکو برای اولین بار در نوامبر ۱۹۶۴ معرفی شد و حالا در شماره سوم کمیک Doctor Strange هم می‌توانیم شاهد حضور مجدد او باشیم.

  • چرا دو کاپیتان آمریکای مارول در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند؟

پیش نمایش شماره 13 کمیک Captain America: Symbol of Truth سم و استیو راجرز را به تصویر می‌کشد که در پی یک اختلاف نظر بزرگ، با یکدیگر مبارزه می‌کنند. درگیری این دو از جایی شروع می‌شود که استیو می‌خواهد پسرش Ian Rogers را نجات دهد که ربوده شده است اما سم اصرار دارد که آن‌ها باید برای کمک به Misty Knight و Sharon Carter بروند.

  • مرد آهنی جدید مارول می‌خواهد همه جهش یافته‌ها را بکشد

کمیک Bishop: War Colleg یک نسخه شرور مرد آهنی از Earth-63 را معرفی می‌کند که می‌خواهد همه جهش یافته ها را بکشد. شخصیت Bishop خود را در Earth-63 می‌بیند و توسط تیمی از ابرشرورها مورد حمله قرار گیرد. این ابر شرورها کسی نیستند جز Tony Stark, Feilong, Simon Trask و Moira MacTaggert که همگی به زره آهنی خود مجهز بوده و نفرت عجیبی نسبت به جهش یافته‌ها دارند.

  • مارول با کمک اونجرز و ونوم، خدایان جدید خود را معرفی می‌کند

Wyn, Cubisk Core و شخصیت‌های جدید مارول برای اولین بار بر روی کاور کمیک  G.O.D.S مارول قرار گرفتند. G.O.D.S پروژه جدید مارول است که در سال 2023 توسط Hickman و Schiti راه اندازی شد و پیش از انتشار رسمی کمیک‌ها، چندین کاور منتشر شده که طرفداران را با شخصیت‌های جادویی و خارق العاده جدیدی آشنا می‌سازد. شماره اول کمیک G.O.D.S در پاییز 2023  منتشر می‌شود.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.