قسمت سوم فیلم ددپول ساخته می‌شود

قسمت سوم ددپول ساخته میشود!

کوین فایگی در مصاحبه‌ی اخیرش اعلام کرد که قسمت سوم ددپول ساخته می‌شود. با کافه کمیک همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

Deadpool 3 Confirmed To Be An MCU Movie & R-Rated | Screen Rant

پس از خریده شدن کمپانی قرن ۲۰ فاکس (20th Century Fox) توسط دیزنی، سوالات زیادی راجع به شخصیت‌هایی من جمله مردان ایکس مطرح شد؛ اما یکی از مهم‌ترین مسائل، آینده‌ی شخصیت قرمز و دوست داشتنیِ ددپول (Deadpool)، با بازی رایان رینولدز بود. سال ۲۰۱۶ بود که فیلمی با بودجه‌ی محدود، درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول، ددپول، ساخته شد و تبدیل شد به با ارزش‌ترین شخصیت این کمپانی. پس از موفقیت قسمت اول، دو سال بعد قسمت دوم این فیلم ساخته و پخش شد، اما این موفقیت با خریده شدن فاکس، عمر درازی نداشت.

پس از این خرید مهم، و انتقال مالکیت ددپول به دیزنی، این سوال مطرح شد که دیزنی چگونه شخصیتی که دو فیلم با درجه سنی بزرگسال برایش ساخته شده است را وارد جهان سینمایی مارول (MCU) خواهد کرد بدون اینکه به درجه سنی آن دست بزند تا اینکه اخیرا کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس استودیوی مارول، مصاحبه‌ای با رسانه‌ی کولایدر، درباره‌ی سریال WandaVision و سرویس دیزنی پلاس داشت که در طی آن به طرفداران مژده ساخته شدن سومین قسمت از مجموعه ددپول، با درجه سنی R یا همان بزرگسال را داد و مهم‌تر از آن این بود که قسمت سوم، قرار است درجهان سینمایی مارول (MCU) ساخته شود و این یعنی در سال‌های آینده می‌توانیم شاهد همراه شدن ددپول با سایر شخصیت‌های این جهان باشیم. فایگی در طی مصاحبه و فرآیند نوشته شدن فیلمنامه قسمت سوم با نظارت رینولدز گفت:

فیلم قراره R-rated باشه و داریم روی فیلمنامه کار می‌کنیم و خود رینولدز مشغول نظارت روی اونه؛ اما امسال ساخت فیلم شروع نمیشه چون سر رینولدز خیلی شلوغه، آخه اون بازیگر خیلی موفقیه! باز هم تکرار میکنم، ددپول یه شخصیت منحصر به فرد توی جهان مارول قراره باشه و دیدن اینکه رینولدز قراره اونو دوباره احیا کنه، خیلی هیجان انگیزه.

طبق آخرین به‌روز رسانی‌هایی که دریافت شده، فایگی و همکاران‌اش مشغول کارهای بسیاری هستند، از جمله ساخت قسمت سوم اسپایدرمن و قسمت چهارم ثور؛ همچنین امسال ساخت قسمت‌های جدید دکتر استرینج (Doctor Strange)، کاپیتان مارول (Captain Marvel) و بلک پنتر (Black Panther) شروع خواهد شد. این به معنای عدم شروع ساخت ددپول در سال ۲۰۲۱ است، و احتمالا ساخت آن در ۲۰۲۲ شروع و برای پخش در ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Collider

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.