علاقه بازیگر سایبورگ به هنرنمایی در این نقش در قسمت دوم فیلم Justice League

علاقه بازیگر سایبورگ به هنرنمایی در این نقش در قسمت دوم فیلم Justice League

اخیراً ری فیشر، بازیگر سایبورگ، درباره‌ی قسمت دوم Justice League و بازگشت سایبورگ صحبت‌هایی داشته. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

Cyborg Justice League Featurette, Plus Surprise Cameo!

ری فیشر (Ray Fisher)، بازیگر شخصیت سایبورگ (Cyborg) در فیلم Justice League، به تازگی صحبتی راجع به «قسمت دوم Justice league و بازگشت سایبورگ» داشته و اعلام کرده اگر فیلم توسط خود زک اسنایدر (Zack Snyder) ساخته شود، برخلاف حواشی اخیر، حاضر است دوباره برای ایفای نقش خود بازگردد. تابستان گذشته بود که فیشر کارگردان Justice League 2017، یعنی جاس ویدن را به عملکرد بد و غیر حرفه‌ای بر سر ساخت فیلم – زمانی که اسنایدر به‌دلیل مرگ دخترش کناره‌گیری کرد – متهم کرد، و این آغاز درگیری‌های فیشر با عوامل کمپانی برادران وارنر بود؛ اما داستان فیشر و اتهام او به ویدن تنها حاشیه این بازیگر تازه وارد به هالیوود نبود، بلکه او حتی اظهار کرد که جف جانز (Geoff Johns) و سران وارنر بر سر راه تحقیقاتی که حول ویدن شروع شده است، ایستاده‌اند و تلاش برای توقف آن دارند.

برخلاف گفته‌های فیشر وارنر اخیراً مسائلی جدید را که در طی تحقیقات خود به‌دست آورده اعلام داشته، اما صحبت‌های فیشر صرفاً باعث محبوبیت او بین طرفداران اسنایدر نشد و منجر به حذف شخصیت سایبورگ از فیلم The Flash با بازی ازرا میلر شد که قرار بود نقش مهمی را داشته باشد. فیشر علاوه بر تایید حذف شخصیت سایبورگ از فیلم، به یکی از سوالات طرفداران خود در اینستاگرام، مبنی بر بازگشت او برای Justice League 2 به کارگردانیِ زک اسنادر پاسخ داد و گفت:

قطعاً تلفن رو برمیدارم! هیچ راهی نداره که جوابش (اسنایدر) رو ندم! این دیوونه کننده‌ست. اگر بهم زنگ بزنه و فقط بگه چطوری پسر؟ بازم بهش جواب میدم. حتی اگر تماس بگیره و بگه میخوام Dawn of Dead 2 رو بسازم و ازت میخوام که نقش یه زامبی رو بازی کنی، قطعاً قبول می‌کنم! حتی بازی کردن هم نه، اگر بگه بیا و برو پشت صحنه، با کله قبول میکنم.

ری فیشر درباره‌ی حذف نقش او از فیلم The Flash یک متن نسبتاً طولانی منتشر کرده که بدین شرح است:

در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰ بود که من رسماً اعلام کردم، نمی‌توانم در پروژه‌های بعدی وارنر، در صورت ریاست والتر هامادا، شرکت کنم. استدلالی که برای چنین تصمیمی دارم دو چیز است:

۱) تلاش مغرضانه والتر هامادا برای تضعیف تحقیقات درباره ساخت لیگ عدالت ۲۰۱۷ برای حمایت از دوستش (جاس ویدن) و ریاست قبلی فیلم‌های دی‌سی وارنر، جف جانز.

۲) تلاش هامادا برای حفاظت از خودش با منتشر کردن اطلاعات نادرست و دروغ‌هایی درباره‌ی خود من و تحقیقات وارنر، درباره‌ی پشت صحنه‌ی ساختِ (افتضاح) لیگ عدالت.

او در ادامه افزود: به یاد داشته باشید که تحقیقات وانر درباره ساخت فیلم ۲۰۱۷، با دخالت‌های هامادا کاملاً متفاوت است و این دو، دو مسئله‌ی جدا هستند.

5 Reasons You Should Be Reading DC's New Cyborg | WIRED

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع : Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.