سریال She-Hulk شامل ده قسمت نیم‌ساعته می‌شود

سریال She-Hulk شامل ده قسمت نیم‌ساعته می‌شود

سریال She-Hulk توسط مارول تایید شد و با یک مجموعه‌ی ده قسمتی رو‌به‌رو هستیم. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

مدیر استودیو‌های مارول کوین فایگی (Kevin Feige) ساخت مجموعه She-Hulk با بازی تاتیانا مزلانی (Tatiana Maslany) را تایید کرد. قرار است این مجموعه در ده قسمت نیم ساعته ساخته و توسط دیزنی‌پلاس (+Disney) پخش شود.

طرفداران دنیای سینمایی مارول (MCU) فاصله‌ی چندانی برای دیدن فاز چهارم برنامه‌ها و و اولین سریال ساخته شده مارول برای دیزنی‌ پلاس ندارند. شروع و تولید مجموعه‌ی وانداویژن (WandaVision) توسط دنیای سینمایی مارول این استودیو را به سمت جدیدی برد؛ شاید دیزنی‌ پلاس را زیاد جدی نگیرید اما مجموعه‌های ساخته شده برای این پلتفرم از لحاظ داستان و محتوا، به اندازه فیلم‌های سینمایی مارول جدی و جذاب هستند.

انتظار می‌رود که مجموعه‌ی She-Hulk، اولین نمایش از کاراکتر جنیفر والترز باشد و زندگی او را به عنوان یک وکیل و قهرمانی بزرگ و سبزرنگ روایت کند. برای نقش She-Hulk مارول از ستاره‌ی فیلم Orphan Black دعوت به همکاری آورده، یعنی همان تاتیانا مزلانی (Tatiana Maslany).

Marvel Announce A 'She-Hulk Series Is Coming To Disney+

نکته جالبی که از عوامل پشت صحنه به چشم می‌خورد، تیم خلاق و طنزپرداز پروژه است. جسیکا گائو (Jessica Gao) از تیم ریک و مورتی سرپرستی نویسندگان را به عهده دارد. کارگردانی قسمت‌ها هم بر عهده کت کویرو (Kat Coiro) و آنا والیا (Ana Valia) است. این دو نیز سابقه خوبی در تولید برنامه‌های تلویزیونی طنز دارند.

در یکی مصاحبه‌های اخیر IGN با کوین فایگی، که قبل از پخش وانداویژن صورت گرفت، از او درباره تعداد قسمت‌های مجموعه‌های بعدی سوال شد. او نیز در پاسخ گفت که آنها قصد دارند تا برای مجموعه بعدی دیزنی‌ پلاس ۶ ساعت برنامه تولید کنند. در آخر Feige اضافه کرد که مدت زمان هر قسمت می‌تواند بسته به مجموعه یا فرنچایز متفاوت باشد. در ادامه نیز تایید کرد که تصمیم بر این شده تا She-Hulk در ده قسمت نیم ساعته عرضه شود:

تقریبا شش ساعت، قرار است کل برنامه روی هم شش ساعت شود، حال میتواند ۶ قسمته باشد یا حتی ۹ قسمته، درست مثل وانداویژن… . حتی ۱۰ قسمته هم میتواند باشد؛ ۱۰ قسمت نیم ساعته که… این همان چیزی ‌است که (فکر میکنم) She-Hulk میتواند باشد.

Tatiana Maslany Cast as She-Hulk in Marvel's Disney+ Series | Consequence  of Sound

با توجه به صحبت‌های فایگی، She-Hulk از لحاظ تعداد قسمت‌ها به طولانی‌ترین لایو‌اکشن مارول تبدیل خواهد شد. تا قبل از این تاییدیه، وانداویژن با ۹ قسمت در این جایگاه قرار داشت. این‌که وانداویژن دارای قسمت‌های کوتاه باشد الهام گرفته از سریال‌های کمدیِ قدیمی تلویزیون آمریکا بوده. She-Hulk هم خیلی زود مسیر خودش را در تعداد و طول قسمت‌ها پیدا کرد، تقریبا همان موقعی که فایگی اشاره کرد که قرار است این مجموعه در ژانر کمدی-خانوادگی تولید شود.

درست است که She-Hulk قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته عرضه شود، اما با یک حساب سرانگشتی می‌فهمیم که با این حساب، یک ساعت کمتر از چیزی است که فایگی به آن اشاره کرده؛ پس میتوان انتظار داشت که بعضی از قسمت ها بیشتر ۳۰ دقیقه داشته باشند. با توجه به اینکه در ادامه هم قرار است مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش هالک (Hulk) و تیم راث (Tim Roth) در نقش ابامینیشن (Abomination) در این مجموعه ظاهر شوند، بدیهی است که بعضی از قسمت‌ها باید طولانی‌تر از ۳۰ دقیقه باشند.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: She-Hulk: جمیلا جمیل از جذاب بودن سریال Disney+ می‌گوید | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.