قسمت چهارم Captain America ساخته می‌شود

قسمت چهارم Captain America ساخته می‌شود

شایعه قسمت چهارم Captain America بعد از اتمام سریال The Falcone and Winter Soldier حالا تبدیل به واقعیت شده. واقعیتی که طرفداران این شخصیت را امید تازه‌ای می‌بخشد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

طبق اخباری که خبرگزاری The Hollywood Reporter منتشر کرده ، مالکولم اسپلمن (Malcolm Spellman)، تهیه کننده‌ی ارشد سریال The Falcone and Winter Soldier قرار است تا مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت جدیدی از فیلم‌های کاپیتان آمریکا را همراه با دَلِن ماسِن (Dalan Musson) بدست گیرد و آن‌طور که گفته شده، وقایع این فیلم پس از اتفاقات جدیدترین سریال مارول رقم می‌خورد.

قسمت آخر سریال The Falcone and Winter Soldier آنجایی به اتمام می‌رسد که سم ویلسون (Sam Wilson) با کاستوم کمیک بوکی معروف خود در صحنه ظاهر می‌شود و رسماً بعنوان جانشین استیو راجرز (Steve Rogers) معرفی می‌شود. ویلسون در کنار باکی بارنز (Bucky Barnes)، شارون کارتر (Sharon Carter) و جان واکر (John Walker) که بعنوان US Agent شناخته می‌شود، مانع خرابکاری‌های گروه Flag Smashers می‌شوند و آن‌ها را متوقف می‌کنند. بعد از تبدیل شدن سم به کاپیتان آمریکای جدید، عوامل سریال دست روی دست نگذاشتند و عنوان سریال را در قسمت آخر به Captain America and Winter Soldier تغییر داده‌اند.

Is 'Captain America 4' a Sequel to 'Falcon and the Winter Soldier'? | TVLine

لباس ویلسون بعنوان کاپیتان آمریکای جدید، یکی از دقیق‌ترین لباس‌های کمیک بوکی تا به حال است.

 

تا قبل از سم ویلسون، استیو راجرز با بازی کریس ایوانز (Chris Ivans) عهده‌دار شخصیت کاپیتان آمریکا، از سال ۲۰۱۱ با فیلم Captain America: The First Avenger تا سال ۲۰۱۹ و فیلم Avengers: Endgame بود. سکانس نهاییِ فیلم Avengers: Endgame، او را درحالی که دیگر پیر و بازنشسته شده و سپر معروف خود را به سم می‌دهد، مشاهده می‌کنیم. مدتی قبل خبری منتشر شد که کریس ایوانز قرار است تا دوباره برای ایفای نقش استیو راجرز، اما دیگر بعنوان استیو راجرز کهنسال و بازنشسته به فیلم‌های MCU بازگردد. با این حال رئیس وقت استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) خبر بازگشت ایوانز را تکذیب کرد و گفت:

« من به ندرت به چیزی پاسخ منفی می‌دهم، به این دلیل که اوضاع و آنچه که قراره اتفاق بیافتد همیشه برای من سوپرایز کننده بوده. اما این شایعه خیلی سریع‌تر از معمول توسط خود اون مرد (ایوانز) تکذیب شد»

فایگی این سخن خود را در بازخورد به توییت ایوانز درباره‌ی تازگی این شایعه برای او، گفت.

نظر شما درباره‌ی قسمت آخرین سریال جدید مارول چیست؟ دیدن سم ویلسون در لباس قرمز، آبی و سفیدش برایتان هیجان انگیز بود؟ آیا علاقه دارید تا قسمت چهارم کاپیتان آمریکا را با محوریت ویلسون تماشا کنید؟ برایمان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع خبری: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.